Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: HonDucteur
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. HonDucteur

    Xenon-perikelen

    Hoi CBFer's , daar ben ik weer. Sinds 30 dec. 2006 heb ik xenonverlichting op m'n CBF1000 (zowel dim als grootlicht) Het heeft altijd probleemloos gewerkt, maar sinds gisteren merk ik dat na starten (licht brand daarna nog steeds) en wegrijden even later mijn dimlicht uitvalt. Wél werkt de...
  2. HonDucteur

    Xenonverlichting aan maar valt uit tijdens het rijden

    L.S., Sinds 30 dec. 2006 heb ik xenonverlichting op m'n CBF1000 (zowel dim als grootlicht) Het heeft altijd probleemloos gewerkt, maar sinds gisteren merk ik dat na starten (licht brand daarna nog steeds) en wegrijden even later mijn dimlicht uitvalt. Wél werkt de rechter koplamp...
  3. HonDucteur

    Parkeerbeleid grote steden

    Het is alweer een poosje geleden dat ik op motor-forum.nl iets las over (motor)parkeerproblemen in de stad. In de Haagsche wijk waarin ik woon zal m.i.v. 1 oktober a.s. betaald parkeren worden ingevoerd. Met enkele negatieve geluiden in het achterhoofd heb ik om die reden de gemeente een...
  4. HonDucteur

    Gezocht, docking voor mijn Tomtom Rider I

    De houder van mijn tomtom rider I is defect (zit een barstje in) daarom zoek ik alleen zo'n houder. Mogelijk wil iemand zijn (goed werkende) complete rider 1 kwijt voor een schappelijke prijs? In dat geval ben ik benieuwd naar de prijs, maar in 1e instantie zoek ik dus alleen de houder. 8-)...
  5. HonDucteur

    Pech, onkunde of onvoorzichtig?

    Waarschijnlijk had een VRO-cursus mij gisteravond ook niet kunnen redden... M'n zoon had een voetbalwedstrijd en zoals gebruikelijk was ik als trouwe hooligan gaan kijken. Na afloop start ik m'n CBF1000 (deze had ik op nog geen 20 meter van de uitgang neergezet) en rij weg. Het was een korte...
  6. HonDucteur

    Honda Conceptmodel, uw mening?

    Zag daarstraks dit piccie. Er zou een Goldwingblok onder komen.... O-) Wel mooi, maar ook betaalbaar? :? Wat is jullie mening?
  7. HonDucteur

    Schrikbarende prijzen voor een 12000 km beurt?

    Hopelijk willen jullie reageren op de onderstaande kosten van een 12000 km beurt? Ik ben me werkelijk rot geschrokken van de tarieven die enkele dealers hanteren... :o Ter info: Honda NL geeft het volgende schema aan: 1e kleine beurt rond de 1000 km, 2e kleine beurt rond de 6000 km, 3e...
  8. HonDucteur

    Gezocht Schuberth C2 (maat 58-59)

    Ben op zoek naar een Schuberth C2 maat 58-59. Iemand nog plannen om 'm weg te doen? Hij moet er nog wél een beetje fatsoenlijk uitzien :)
  9. HonDucteur

    In België een wegenvignet, waar beginnen ze aan?

    Het wordt steeds gekker, daar waar (nog steeds) wanhopig getracht wordt "uniforme" regels voor Europa te vinden gaan onze Zuiderburen (streefdatum 1-1-08) domweg wegenbelasting heffen op buitenlanders. Belgische automobilisten en motorrijders moeten meebetalen maar . . . ZIJ krijgen de kosten...
  10. HonDucteur

    Xenonverlichting, goed, nutteloos, of slecht?

    Sinds 30 december heb ik Xenonverlichting op m'n fietsie en ondanks het feit dat het behoorlijk prijzig(!) is ben ik blij dat ik ervoor heb gekozen. :) Eerder had ik dit al in een ander topic geschreven maar daar werd tamelijk kritisch gereageerd. 'k Ben wel benieuwd of ik nu werkelijk de...
  11. HonDucteur

    Natte motorhandschoen(en) altijd glad?

    Bij zowel m'n zomerhandschoenen als die voor de winter (deze laatste droeg ik vanochtend in de regen), merk ik dat de grip sterk verminderd wanneer ze flink nat worden. Ben ik niet zo blij mee, je hand zal tijdens het schakelen maar van je koppelingshandle afglippen... :? Af en toe gebruik ik...
  12. HonDucteur

    Opnieuw ACF-50, hoe kom ik in contact?

    Weet iemand misschien het correcte email adres van degene die van plan was een eigen bedrijfje te beginnen in die handel? Ik heb per mail een bevestiging en een datum ontvangen, nu probeer ik al dagen lang die datum te verschuiven en heb daarom diverse mailtjes naar het adres dat op z'n website...
  13. HonDucteur

    Aanrijding, zonder rijbewijs of certificaat

    Hierbij ff een vraagje aan de juristen en/of deskundigen onder ons. Mijn zoon heeft een aanrijding gehad. In dit geval bereed hij "zonder geldig bromfiets-certificaat" een snorfiets maar ik denk dat als het motor was geweest dezelfde normen van kracht zouden zijn? Zoonlief komt in een smalle...
  14. HonDucteur

    Hoeveel CBF1000 rijders zijn er nu?

    Hoi, er is al een cbf1000 topic maar op deze manier wil ik eens zien te achterhalen of er nu al veel cbf1000 eigenaren zijn ;) Hierbij dus het verzoek ff je nick in dit topic te plaatsen zodat er enig zicht op is 8-) Aan mij de aftrap: HonDucteur ----> Hans :+
  15. HonDucteur

    Wat wordt i.h.a. verstaan onder service?

    Zèlf heb ik wel een theorie over dit soort aangelegenheden maar kan die niet staven. Tevens zal iedere dealer ontkennen dat m'n redenatie correct is (het heeft alles met geld, uren en arbeidsloon te maken) dus laat ik m'n mond maar houden Het volgende wil wèl kwijt: Service is een bijzonder...
  16. HonDucteur

    Wanneer je als beginner mocht kiezen uit

    Je bent 18 jaar, je wilt een motor (dus 25 kw) en je wilt persé kiezen uit: 1.) Aprilia - RS250 -> bouwjaar 2000 (29000 op de teller maar in perfecte staat) 2.) Kawasaki - Zxr400 -> bouwjaar 1992 (slechts 18000 op de teller ziet er leuk uit) Welke zou je keuze zijn?
  17. HonDucteur

    Deze kende ik nog niet . .

    Kruispunt in Den Haag, stoplicht op rood (paar auto's wachtend vóór de witte streep) én eentje net over de streep waarvan de neus naar rechts wees maar wél met blinkende knipperlichten voor linksaf... Ik stond rechts naast auto nr.1 voor de streep en besloot maar ff te wachten op wat de dame...
  18. HonDucteur

    Motor dikke 1½-jaar de garage in. En de banden?

    Mijn zoon (16 jaar) heeft als lokkertje een Aprilia RS250 gekregen omdat ik hoop dat dit zijn studieresultaten beter zal beinvloeden. Niet goed studeren? Dan wordt dat ding verkocht... Ik laat het kenteken schorsen en er wordt de eerste anderhalf jaar niet op gereden. Nu liggen er wél een paar...
Terug
Bovenaan Onderaan