Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: dajo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. dajo

    MM-MF Megameeting Foto en film

    zal ik aftrappen met fotos
  2. dajo

    X4 Dutch Division chapter 10

    En aangezien we in deel 9 weer door de 100 bladzijden heen zijn gegaan, tijd voor deel 10 van de lijst der lijsten!!!! *O* *O* *O* *O* *O* Voor degenen onder ons die van geschiedenis houden... X4-lijst op het MF X4-lijst van het MF (deel 2) 2 B continued X4-lijst van het MF (chapter 3)...
  3. dajo

    gezocht uitlaten CB750Four K1-@ uit 1976

    Hallo medeforumers en motorliefhebber :W Ik ben op zoek naar 4-4 uitlaten HM300 voor een CB750Four K1-2 uit 1976. Kan iemand mij helpen of een adres geven waar ik deze nog kan kopen bedankt alvast Dajo
  4. dajo

    te koop CB SEVENFIFTY

    te koop CB Sevenfifty i.v.m aanschaf x4 Goed onderhouden motor lust voor het oog. Heerlijk om mee te rijden, zeker voor beginners. Recent groot onderhoudsbeurt gehad, nwe voorvorkenpoten + olie , extra's: grill voor de radiator en kettingkast, beide met cb sevenfifty ingegraveerd erg mooi en...
  5. dajo

    nieuwe gebruiker CB750

    Hallo CBrijders, Ik zal me even voorstellen ik ben er weer zo een van het vrouwelijke geslacht 48 jaar en rijd sinds 3 jaar moter, waarvan 2 jaar op een cb750, daarvoor reed ik op een cbx 550f nerveus motortje, ben ook nog in het bezit van een oldtimer cb400 twin 1978 leuk dingetje zijn er mee...
Terug
Bovenaan Onderaan