Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Corneoo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Corneoo

    Kenteken gevonden TTF-17-V

    Stuur even een bericht als je de eigenaar bent of kent.
  2. Corneoo

    Een Panigale voor 1000 euro?!

    Ja, je leest het goed, een Panigale voor 1000 euro, je moet alleen zelf trappen :+ Wegens omstandigheden te koop aangeboden: unieke en originele Ducati Panigale urban street bike. Ik was er zelf meteen verliefd op als Ducatist, na een lange zoektocht bleken er waarschijnlijk maar 2...
  3. Corneoo

    Nieuwe Tengtools 3892AG-E3 momentsleutel

    Ik heb een ongebruikte (altijd Ducati gereden dus nooit nodig gehad :+ ) Tengtools momentsleutel over, nieuw ong. 75 euro, mag weg voor 30 euro. Al die tijd ongespannen in doosje gelegen, alleen de sticker op de doos laat los.
  4. Corneoo

    Draggin jeans motorspijkerbroek maat 32

    Ik heb mijn motor verkocht en de broek kon ik al even niet meer aan :+ Het is een grijze uitvoering in jeans, versterkt met kevlar, maat 32, maar een paar keer gedragen. Ik ben 180cm lang, lengte is waarschijnlijk ook nog voldoende als je wat langer bent. De rits kreeg ik voor het laatst dicht...
  5. Corneoo

    Kuipframe, voetsteunen, carburateurs Ducati 70SS 1992

    Ik heb nog een bak met onderdelen van een Ducati 750SS uit 1992, met o.a. de onderdelen in de titel. Mag opgehaald worden (Den Bosch) voor 50 euro.
  6. Corneoo

    Ducati/Dainese rugprotector

    Ik heb nog een nieuwe Ducati/Dainese rugprotector welke ik niet gebruik. Kaartje zit er nog aan, het is een Paraschiena Wave 13 Ducati maat L. Waarschijnlijk ook wel op een ander merk motor te gebruiken :+ 50 euro, af te halen in Den Bosch.
  7. Corneoo

    Te koop: Axo Boxer Supermotardlaarzen

    Slechts een paar maal gedragen, set (links en rechts) Axo Boxer Supermotardlaarzen. Maat 44, ik heb normaal schoenmaat 43/43,5 en ze zitten als pantoffels. Maar heb al een tijdje geen sm meer dus deze mogen weg voor een MF vriendenprijs van 75 euro's. Passen, betalen en/of halen kan in...
  8. Corneoo

    Te koop: Bags Connection Racepack splintertjenieuw

    Kaartje zit er nog aan 162,95 euro, nooit gebruikt. Vaste MF vriendenprijs* van 100 euro (zonder verzenden, ophalen in het altijd zonnige pittoreske 's-Hertogenbosch). Dus niet tóch net als die megeualen op marktplaats 50 euro gaan bieden :+
  9. Corneoo

    Slachtfeest Ducati Supersport 750 uit 1992

    Nou ja, feest, eigenlijk diep triest...... :/ :/ :/ Maar na een tijdje geprobeerd te hebben de motor in zijn geheel te verkopen, gaat hij toch weg in onderdelen. Ondanks de perfecte staat van onderhoud, vallen veel gegadigden toch voor de hoge km. stand. Na wikken en wegen toch maar de...
  10. Corneoo

    Den Bosch en omgeving, deel 61 alweer...z...z..z..z..zzz

    Het is alweer zo ver!!! Weer toe aan een nieuw deel, deeltje 61 Voor iedereen uit Den Bosch en omgeving Be careful out there.... In memory of Mart junkieXL † (info) ] De Brand "hangplek" Link naar Google Maps Updated Google Maps [afbeelding] De voorgaande delen...
  11. Corneoo

    VIO POV HD camera

    Omdat ik hem dit seizoen niet meer heb gebruikt, gaat hij in de verkoop: VIO POV HD, incl. 12V adapter, afstandsbediening en heel veel beugeltjes, mounts enz. Voor meer info enz zie dit topic: Het VIO POV HD topic MF-vrienden-vaste-bodemprijs: 325 euro, af te halen in Den Bosch (kan...
  12. Corneoo

    Ducati Scrambler 350

    Mijn allereerste echte brik, nu al verslaafd aan dat ding :+ Een week of 6 geleden gekocht, vorige eigenaar kocht hem in Amerika van een indiaan uit Portland Oregon, die er een paar keer per jaar mee naar zijn schapen reed in de bergen. Prachtige kerel trouwens, met mooie verhalen over zijn...
  13. Corneoo

    Den Bosch e.o. deel 45 Rust zacht Mart (junkieXL)

    Ter nagedachtenis aan Mart(in) van Tilburg (JunkieXL) 13-01-1968 - 21-11-2011 Nooit geen "Goeiesmorgens motormenskens" meer..... Rust zacht Mart...
  14. Corneoo

    Den Bosch e.o. T'is weer voorbij die mooie zomer..

    Het is zo ver!!! We zijn alweer toe aan een nieuw deeltje en wel deel 44 wel te verstaan. Voor iedereen uit Den Bosch en omgeving Be careful out there.... De Brand "hangplek" Link naar Google Maps Updated Google Maps De voorgaande delen Wie rijden...
  15. Corneoo

    Den Bosch e.o. Deel 21 Sjongejonge...

    Voor iedereen uit Den Bosch en omgeving Be carefull out there.... De Brand "hangplek" Link naar Google Maps De voorgaande delen Wie rijden regelmatig in de buurt van Den Bosch Wie rijd er in de omgeving van DenBosch deel 2 Wie rijden er in de omgeving van Den Bosch...
  16. Corneoo

    Den Bosch e.o. Deel 20 Stelletje ASO's..

    Voor iedereen uit Den Bosch en omgeving Be carefull out there.... De Brand "hangplek" Link naar Google Maps De voorgaande delen Wie rijden regelmatig in de buurt van Den Bosch Wie rijd er in de omgeving van DenBosch deel 2 Wie rijden er in de omgeving van Den Bosch...
  17. Corneoo

    Den Bosch en omgeving deel 19 Spamh@#ren!

    Voor iedereen uit Den Bosch en omgeving Deel 19 alweer, kut! De Brand "hangplek" Link naar Google Maps De voorgaande delen Wie rijden regelmatig in de buurt van Den Bosch Wie rijd er in de omgeving van DenBosch deel 2 Wie rijden er in de omgeving van Den Bosch Deel 3...
  18. Corneoo

    Den Bosch e.o. Deel 18 Waar harder geluld wordt dan gereden

    Voor iedereen uit Den Bosch en omgeving Deel 18 alweer, kut! De Brand "hangplek" Link naar Google Maps De voorgaande delen Wie rijden regelmatig in de buurt van Den Bosch Wie rijd er in de omgeving van DenBosch deel 2 Wie rijden er in de omgeving van Den Bosch Deel 3...
  19. Corneoo

    Oeteldonk en omgeving Deel 17

    Voor iedereen uit Den Bosch en omgeving Deel 17 alweer, kut! De Brand "hangplek" Link naar Google Maps De voorgaande delen Wie rijden regelmatig in de buurt van Den Bosch Wie rijd er in de omgeving van DenBosch deel 2 Wie rijden er in de omgeving van Den Bosch Deel 3...
  20. Corneoo

    Den Bosch en omgeving deel 16 jonguh!

    Voor iedereen uit Den Bosch en omgeving Deel 16 alweer kut! De Brand "hangplek" Link naar Google Maps De voorgaande delen Wie rijden regelmatig in de buurt van Den Bosch Wie rijd er in de omgeving van DenBosch deel 2 Wie rijden er in de omgeving van Den Bosch Deel 3...
  21. Corneoo

    Den Bosch en omgeving Deel 15! Bam!

    Voor iedereen uit Den Bosch en omgeving Deel 14!!! We are going STRONG De Brand "hangplek" Link naar Google Maps De voorgaande delen Wie rijden regelmatig in de buurt van Den Bosch Wie rijd er in de omgeving van DenBosch deel 2 Wie rijden er in de omgeving van Den...
  22. Corneoo

    Den Bosch en omgeving Deel 13, we gaon karten k#t!

    Voor iedereen uit Den Bosch en omgeving De Brand "hangplek" Link naar Google Maps De voorgaande delen Wie rijden regelmatig in de buurt van Den Bosch Wie rijd er in de omgeving van DenBosch deel 2 Wie rijden er in de omgeving van Den Bosch Deel 3 Wie rijdt er in de...
  23. Corneoo

    Den Bosch en omgeving Deel 12

    Voor iedereen uit Den Bosch en omgeving De Brand "hangplek" Link naar Google Maps De voorgaande delen Wie rijden regelmatig in de buurt van Den Bosch Wie rijd er in de omgeving van DenBosch deel 2 Wie rijden er in de omgeving van Den Bosch Deel 3 Wie rijdt er in de...
  24. Corneoo

    Den Bosch en omgeving Deel 11

    Voor iedereen uit Den Bosch en omgeving De Brand "hangplek" Link naar Google Maps De voorgaande delen Wie rijden regelmatig in de buurt van Den Bosch Wie rijd er in de omgeving van DenBosch deel 2 Wie rijden er in de omgeving van Den Bosch Deel 3 Wie rijdt er in de...
  25. Corneoo

    Te koop: Gearindicator van Biketronics 35 euro

    Te koop: deze TK: Gear Indicator van Biketronix gearindicator van Biketronics. Had deze gekocht, maar ik moet een afgeschermde kabel van de toerenteller opensnijden om em aan te sluiten. Heb daar eigenlijk niet zo'n zin in, ligt hier maar te liggen daardoor, dus mag door naar de volgende :+
Terug
Bovenaan Onderaan