Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: nielsCR500
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. nielsCR500

    Sluiten crossbanen door outsiders

    Net weer vol ongeloof het verhaal in noppennieuws gelezen over de baan in Vorden. Die is nu gesloten door zo'n nieuwe westerling wat er een huisje heeft gekocht. Hoe kan en is het mogelijk dat een van de oudste crossbanen door een simpele klagende westerling d.m.v een rechtzaakje gesloten...
  2. nielsCR500

    Het 125/250 topic, deel 18. Daar waar het om gaat..

    Weer een lekker gewoon topic, daar waar het om gaat. De 125 en 250cc motoren, zoals vroeger toen dit nog een leuk topic was. Mijn brommer, Suzuki RM250 2007. Iedereen even de meest recente (actie) foto plaatsen, en dan doe ik hem in de OP. :) Sjossa, Honda CRF 450...
  3. nielsCR500

    Diverse pimp onderdelen Honda CRF450

    Diverse delen te koop: Boyessen quickshot ll voor FCR carb. Betere gasrespons en geen 'bog' meer. Inclusief hoofdnaald, die met de hand af te stellen is, en nieuwe OEM o-ringen. Carbon tank cover en carbon uitlaatbeschermer voor orginele voorpijp. Hotstart hendel...
  4. nielsCR500

    Het grote 'hoe onderhoud ik mijn filter' topic

    Voor alle vragen over hoe te reinigen, tips, afspuitkapjes en welke olie enzovoorts. www.twinair.com Ik flikker hem in benzine, daarna in een sopje, en nieuwe olie er in. Klaar.. :)
  5. nielsCR500

    Geluidseisen 2011, hier discussieren

    Omdat er in diverse fora al druk over wordt gepraat, hier maar even een algemeen topic, voor ideeen, dempers enzovoort. Ben dit al tegengekomen op internet, de dB Dawg. HOME Niet duur, en makkelijk te installeren. Nu net even mijn eigen demper open gemaakt, omdat ik zéker weet dat...
  6. nielsCR500

    Het 125/250cc topic deel 7, écht niet meer te houden!

    Hier weer verder dus.. :)
  7. nielsCR500

    Geen proces verbaal gekregen na 'overtreding'

    Mijn CRF CRF450 is weer 90 euro duurder geworden.. Had hem gestald bij mijn kameraad, die nog geen 100 meter verderop woont. Na een rare marktplaats reactie, waarbij ik mijn adres had gegeven van een redelijk betrouwbaar persoon via telefoon, die toch niet kwam opdagen, toch maar ff de...
  8. nielsCR500

    Motocross tech topic

    Toch maar ff een algemeen topic, over alle merken, en alle dingen. Zal zelf maar beginnen met een vraag. Poedercoaten, Tegenwoordig kan je eerst chroom laten coaten, en daarna laten voorzien van een transparante kleurlaag, beetje alá anodiseren. Iemand al eens laten doen...
  9. nielsCR500

    Honda CR500 met orgineel kenteken

    Te koop wegens overcompleet, Honda CR 500 met orgineel kenteken en lichtspoel. Helemaal opnieuw opgebouwd, super fris. Blok vorig jaar geheel gereviceerd, nu 21 uur gelopen!! En geheel, is ook geheel. -Zuiger Vertex, cilinder geboord en gehoond tot 2e overmaat. -Big-end, orgineel...
  10. nielsCR500

    Poll, KNMV moet meer doen voor openhouden banen

    Harfsen, einde verhaal.... Alleen voor leden bínnen 30km. Hellendoorn, einde verhaal. Arnhem, 5 motoren per keer op de baan...10 minuten rijden... :( Hier in de buurt, Enschede, gesloten met belofte nieuwe baan.. Dus niet. Sibcelo, verdwenen van de aardbodem, met ook belofte nieuwe...
  11. nielsCR500

    Trainingstopic voor de crossers...... Deel 2!

    Zo, bijna 2500 posts, dus tijd voor een nieuwe.. :) Het trainen is wel zo'n beetje voorbij, dus iedereen zal aan het sleutelen slaan..?
  12. nielsCR500

    Supermotard wielen met Motomaster remklauw HondaCR(F)

    Te koop: Setje blanke Excel supermotard wielen met rode Thalon naven voor een Honda CR(F). Passend op meeste modellen Honda vanaf 2001, dus met dikke as. Chromen spaken en nippels. 320mm zwevende schijf. 3.5 inch voor. 5.0 inch achter. Regenbanden gemonteerd, maar ook nog diverse...
  13. nielsCR500

    Honda CRF450 '03

    Te koop wegens overcompleet: Rij toch meestal op mijn '04. Honda CRF450 2003. Nette motor met nieuwe banden. 10 minuten mee gereden. Motor loopt goed, geen rare geluiden. Rechte radiateurs met RVS valbeschermers. Tandwielen, ketting en remblokken in goede staat. Nieuwe olie en...
  14. nielsCR500

    Zwarte cross dit weekend

    Weil geat der nog hean? Ikke wa! :Y Word wel weer leuk feestje denk ik.. *O* Intro - Zwarte Cross
  15. nielsCR500

    Akrapovic sticker voor op demper

    Eigenlijk zoals de titel. Ben op zoek naar hittebestendige (?) sticker van Akra voor op de demper. Wie heeft er nog wat liggen, of weet adresje? Mail: n punt bartelink at home punt nl Mijn dank is groot! :Y
  16. nielsCR500

    Gratis digitaal cross/enduro/trial/sm blad

    Voor diegenen die het nog niet kenden; http://www.motocrossdigital.com/ Staat best leuk spul in! Aanmelden, downloaden,uitpakken ( is ZIP bestand) en lezen.. :) Véél info, en goede kwaliteit foto's! Voor elke maand wel ff je mailadres invullen en via mail aanvragen, das dan wel...
  17. nielsCR500

    Het grote crossbanen topic

    Zoals de titel, Dus ter vervanging van het ´ter apel´ topic, het ´Nunspeet´ topic, het ´voorjaarsmeeting te Nunpeet topic, en verder alles wat er maar te doen is in nederland. Dus brand los, nu alles in 1. Foto´s van de banen en oude foto´s zijn welkom.. :Y
  18. nielsCR500

    Crossers omgeving Ter Apel en Twente

    Dus dit topic is niet echt meer regionaal, maar over meerdere regio´s. Praat en overleg maar los.. :Y
  19. nielsCR500

    @ look betreffende vraag: Flauw hoor

    Look says: ff iets meer info. Ik kan hem niet helemaal volgen. gr, Look. Het gaat er dus om, dat de crossers hier een topic hádden, over trainen, en dat dat elke keer verplaatst wordt naar algemene motorpraat---> waar is wat te doen, terwijl de SM'ers hier een trainingstopic hebben staan...
  20. nielsCR500

    Flauw hoor... :(

    Supermotard mag wel, cross niet. 3x toe een meeting sluiten van Rudy, en de SM'ers mogen hier volop praten.. :(
  21. nielsCR500

    Honda CR250 cross, 2003

    Nette CR250 van 2003. Paardekam afgeveerd op 80 kilo. Nieuwe kappen/stickerset. Nieuwe buddyovertrek. Michelin banden, 90% Pro-circuit voorpijp, stainless steel eindemper. Zuiger 20 uur gelopen.
  22. nielsCR500

    CR500 Supermotard wielen compleet

    Compleet met klauw, pomp,stalen remleiding, schijf en slicks of Michelin PP's, of Supercorsa's. 3.0 voor, 4.25 achter, RVS spaken en nippels. n.bartlink@home.nl :W Past ook in CR125, CR250, '90->'96. 17mm as, kleine opname klauw.
  23. nielsCR500

    Wegens landurige annulering: Honda CR250 Enduro '92

    Dat heen én weer gebel en beloftes ben ik zat! Hij staat weer te koop wegens overcompleet: Honda CR250 Enduro met orgineel kenteken van '92. *geen lichtspoel, verlichting via schakelaar en accu. *goede tandwielen/ketting *nieuwe remblokken voor én achter *bijna nieuwe...
  24. nielsCR500

    Honda CR250 Enduro

    Te koop wegens overcompleet: Honda CR 250 Enduro, Bouwjaar 1992 met orgineel kenteken. *Nieuwe stickerset *nieuwe kappenset, oude zwarte set aanwezig *nieuwe buddyovertrek *net beurt gehad incl. nieuwe zuiger *nieuwe remblokken voor+achter *ketting/tandwielen goed *frisse motor, met...
  25. nielsCR500

    Foto's WK MX3, EK MX2 en EK 85cc in Markelo

    Zo, was een mooi middagje. :) Wat rijden die gasten, en gastjes.. :j Wel een complete wolkbreuk gehad, zodat de baan goed glad werd, en de 85cc een spectaculaire crash had, in de eerste bocht! (Frank! filmpjuh! ;) ) Frank! heeft het er precies op staan, en nog meerder filmpjes gemaakt...
Terug
Bovenaan Onderaan