Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. sp @ndré

    Ton ( 100.000) op een sportmachine , wie nog meer

    Gister was het heugelijk feit dat mijn teller op de 100.000 sprong. wie nog meer? groet @ndré
  2. sp @ndré

    wie nog meer een ton gereden (100.000 km)

    Hoi , gister was het zover ......... mijn teller sprong op de 100.000. Heb mijn motortje direct getrakteerd op een nieuwe olie fliter en olie. wie oh wie nog meer.
  3. sp @ndré

    !! diensttijd!! wie reed daar ook motor?

    Hoi, reageerde net op iemand die vroeg om oude guzzi v50 fotoos. In 92-10 zat ik bij de koninklijke marechaussee en reed daar motor. was een supertijd en heb er veel geleerd. Een ieder die bij de kmar op motor wilde rijden moest al een rijbewijs hebben. Daarna kreeg je nog een pittige...
  4. sp @ndré

    reviseren brandstofpomp SP 1 .... kan dat???

    hallo, Wellicht heeft mijn brandstofpomp van de sp het begeven. Daar deze krengen erg duur zijn (dikke 800 euries) komt bij mij de vraag naar boven: zijn ze ook te reviseren?? Volgens mij zitten er kleine koolborsteltjes in die het begeven (doorbranden). wie o wie weet hier iets van. groet @ndré
  5. sp @ndré

    andere cockpit suzukie gsx 750 es (86) en..

    Wie kan me adviezen geven over het vervangen van de cockpit door wat mooiere klokjes. en andere einddemper voor een vervangingssetje (Marschall). groet en bijvoorbaat dank @ndré ps. suzuki i.p.v suzukie was even te enthousiast, ha
  6. sp @ndré

    welkom en.....

    en erg gave , vrij unieke, motor. ps. weet nog één te koop met 0 km. erg duur. groet @ndré
  7. sp @ndré

    tankdop gepolijst .....maar nu ???

    Heb een probleempje. Ik heb namelijk mijn tankdop gepolijst en het ziet naar van mening erg mooi uit maaaaaaarrrrrrrrrrrrrrr............ De buitenste ring is van een betere kwaliteit dan het binnenste (openslaande gedeelte). Daardoor blijft de buitenste ring heel erg mooi maar het binnenste is...
  8. sp @ndré

    wegen met doorgetrokken streep...ontheffing motor?

    Steeds meer komen er van die elle lange wegen met een doorgetrokken streep. veiligheid gaat natuurlijk voor alles en voor de meeste automobilisten ook een prima maatregel.Maar moet dat nu ook voor ( motorrijders) ons gelden. ik vind eigenlijk dat we daar ontheffing voor moeten hebben...
  9. sp @ndré

    Wheely trekkende dames tijdens aftocht superbike

    Bij het verlaten van de superbike mocht ik het genoegen hebben om achter een paar wheely trekkende ( leek er op tenminste) meiden te rijden. Wie zijn deze dames ? (volgens mij waren het Honda`s 1000rr Moet wel zeggen dat ik de plek om deze leuke caperiolen uit te halen niet zo gelukkig vond. Ps...
  10. sp @ndré

    Wheely trekkende dames tijdens aftocht superbike

    Bij het verlaten van de superbike mocht ik het genoegen hebben om achter een paar wheely trekkende ( leek er op tenminste) meiden te rijden. Wie zijn deze dames ? (volgens mij waren het Honda`s 1000rr Moet wel zeggen dat ik de plek om deze leuke caperiolen uit te halen niet zo gelukkig vond...
  11. sp @ndré

    24 uurs races ?

    ga voor volgend jaar een trip organiseren.(personeelsuitje) Nu wil ik graag naar een 24 uurs race. Le mans is erg vroeg in het jaar en waarschijnlijk frissss.(voor een tentje) Nu heb ik wat rond gesnuffeld op internet maar kan de andere races niet vinden.Wie kan mij helpen??? groet sp @ndré
  12. sp @ndré

    24 uurs races.......... volgend jaar

    ga voor volgend jaar een trip organiseren.(personeelsuitje) Nu wil ik graag naar een 24 uurs race. Le mans is erg vroeg in het jaar en waarschijnlijk frissss.(voor een tentje) Nu heb ik wat rond gesnuffeld op internet maar kan de andere races niet vinden.Wie kan mij helpen??? groet sp @ndré
  13. sp @ndré

    enkelzijdige achterophanging waar???????

    Ben in het bezit van een sp1 .... zie foto .Maar wil graag een enkelzijdige achterophanging. Wie heeft suggesties en tips. thanks alvast
  14. sp @ndré

    temperatuur olie van een suzuki gsx 750 es uit '86

    Ik heb een vraagje over de olie temp. Naast de sp 1 hebben we nog twee suzukieeeeessss in de schuur staan waar we ook nog geregeld op rijden.Bij de ene suzuki (zijn identiek wat betrefd uitvoering,type) stijgt het olietemp veel hoger als bij de andere. ik dacht zelf dat het olietemp tussen de...
  15. sp @ndré

    Halloooooo een ieder

    Ben nieuw hier. Ben in het bezit van twee motoren (en een geit, schaap en 3 kippen) Rij in de winter op een gsx 750 es en zomers een sp. Rij ongeveer 30.000 km in het jaar, en dat al 18 jaar lang. Mijn sp is vorige maand door een pot verf gereden ...resultaat????? groet @ndré Bijlage: 2005 sp1...
  16. sp @ndré

    ben nieuw hier ...halloooooooo iedereen

    Hoi ik ben ik, Rij sp en wel zo`n 30.000 km in het jaar. Met andere woorden een sp deskundige. Mijn sp heeft net een make-over gehad.............. en??? groet @ndré Bijlage: 2005 sp1 kopie.jpg
Terug
Bovenaan Onderaan