Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Marc aka Foddex

    MF-Oost #159 - langzaam aan topic 2.0 (tm)(c)(r)

    [size=5]MF OOST #159 Langzaam aan topic 2.0 (tm)(c)(r)[/big] Bij redelijk tot goed weer verzamelen we regelmatig bij de Texaco (de Tex) op de weg van Borne naar Hengelo (Rondweg - Bornsestraat) ter hoogte van RTV oost. Het adres is Holtersweg 50 7556BX Hengelo (OV). Onderstaande...
  2. Marc aka Foddex

    MF OOST 154

    MF OOST #154 [/big] }) }) }) Zo, nu kan niemand zeuren over een kuttitel, want er is geen titel }) }) }) Bij redelijk tot goed weer verzamelen we regelmatig bij de Texaco (de Tex) op de weg van Borne naar Hengelo (Rondweg - Bornsestraat) ter hoogte van RTV oost. Het...
  3. Marc aka Foddex

    Shoei XXL helm voor ONMUNNIG GROTE KOPP'N!

    Heb je ook zo'n grote kop waardoor je bij het passen van een helm het gevoel hebt alsof je kop er zo uitziet? -O- If so, dan is de Shoei XR-1100 XXL (63-64) in Bloodline uitvoering vast iets voor jou! De gebruikte helm is iets meer dan een jaar oud (aanschafdatum 27-03-2012, aanschafprijs...
  4. Marc aka Foddex

    MF OOST 153 - The Place For All Kinds Of Kapstoks!

    MF OOST #153 The Place For All Kinds Of Kapstoks![/big] Bij redelijk tot goed weer verzamelen we regelmatig bij de Texaco (de Tex) op de weg van Borne naar Hengelo (Rondweg - Bornsestraat) ter hoogte van RTV oost. Het adres is Holtersweg 50 7556BX Hengelo (OV). Het betreft dit...
  5. Marc aka Foddex

    MF-Oost Part 150 - We zeuren knetterhard de lente in!

    #150 - We zeuren knetterhard de lente in![/big] Bij redelijk tot goed weer verzamelen we regelmatig bij de Texaco (de Tex) op de weg van Borne naar Hengelo (Rondweg - Bornsestraat) ter hoogte van RTV oost. Het adres is Holtersweg 50 7556BX Hengelo (OV). Het betreft dit Tankstation...
  6. Marc aka Foddex

    MF-OOST 2013 Oostenrijk vakantie

    [size=5]MF Oost - 2013 Oostenrijk trip[/big] Het idee is om dit jaar, net als vorig jaar een week naar Oostenrijk te gaan. Ik heb wat rondvraag gedaan, en er lijkt redelijk wat animo te bestaan om de Alpen nog een keer onveilig te maken, maar niet weer vanuit Landal Rehrenberg. Niet omdat...
  7. Marc aka Foddex

    MF Oost #147 - Blaadjes op de weg!

    MF Oost # 147 ''Blaadjes op de weg!'' Thema met dank aan (en ter ere van) onze 'geweldige' spoorwegen: "Oh shit, blaadje op de weg, snel niet meer rijden!" Bij redelijk tot goed weer verzamelen we regelmatig bij de Texaco (de Tex) op de weg van Borne naar Hengelo (Rondweg -...
  8. Marc aka Foddex

    TE KOOP: Circuitklaar CBR600F2 (vrpr. 850 euro)

    Even een copy/paste van mijn motorshopper advertentie, omdat ik gok dat hier ook wel veel zoekenden zijn ;) [size=5]Te koop aangeboden: Honda CBR600F2 circuitmotor uit 1992[/big] Kilometerstand: 31531 mijl, of 50744km Technische staat: in orde, heeft kleiner voortandwiel voor snellere...
  9. Marc aka Foddex

    TE KOOP: Regenpakken

    Ik verkoop onderstaande i.v.m. het beeindigen hobby namens een vriend van mij. [size=5]TE KOOP: Regenpak maat XL, zeer luxe[/big] [size=5]TE KOOP: Regenpak, zeer luxe.[/big]
  10. Marc aka Foddex

    TE KOOP: Motorhoezen (voor binnen en buiten)

    Ik verkoop onderstaande i.v.m. het beeindigen hobby namens een vriend van mij. [size=5]TE KOOP: Motorhoes buiten[/big] [size=5]TE KOOP: Stofhoes[/big] Alles verkocht! :)
  11. Marc aka Foddex

    TE KOOP: Gebruikte helmen (maten 54-55 en M)

    Ik verkoop onderstaande i.v.m. het beeindigen hobby namens een vriend van mij. [size=5]TE KOOP: Schubert helm[/big] Maat: 54-55 Vraagprijs: 100,00 Staat: gebruikt Gekocht in: 2006 [size=5]TE KOOP: Shoei helm[/big] Maat: M Vraagprijs: 50,00 Staat: gebruikt Gekocht in: 2003
  12. Marc aka Foddex

    TE KOOP: Gebruikte dames motorkleding (textiel, leer, maten

    Ik verkoop onderstaande i.v.m. het beeindigen hobby namens een vriend van mij. [size=5]TE KOOP: Leren motorhandschoenen[/big] [size=5]TE KOOP: Dames textieljas[/big] Merk: MQP Maat: S (36-38) Vraagprijs: 100,00 Staat: als nieuw Gekocht in: 2001 [size=5]TE KOOP: Dames...
  13. Marc aka Foddex

    TE KOOP: Gebruikte heren motorkleding (textiel, leer, maten

    Ik verkoop onderstaande i.v.m. het beeindigen hobby namens een vriend van mij. [size=5]TE KOOP: Heren textielbroek, met lichte schade[/big] Vraagprijs: 25,00 Staat: gebruikt met schade Gekocht in: 1991 [size=5]TE KOOP: Heren textielbroek[/big] Merk: Richa Maat: L Vraagprijs...
  14. Marc aka Foddex

    Motorspullen (bivakmuts, niergordel, zadeltassen, bok)

    Ik verkoop onderstaande i.v.m. het beeindigen hobby namens een vriend van mij. [size=5]TE KOOP: Blauwe bivakmuts[/big] [size=5]TE KOOP: Universele motorbok[/big] Kleur: rood Eentje is verkocht, heb er nog een staan! Vraagprijs: 25,00 Staat: als nieuw Gekocht in: 2006...
  15. Marc aka Foddex

    MF Oost # 146 ''Hop Hop nog effe verder met die zomer!!!''

    MF Oost # 146 ''Hop Hop nog effe verder met die zomer!!!'' Bij redelijk tot goed weer verzamelen we regelmatig bij de Texaco (de Tex) op de weg van Borne naar Hengelo (Rondweg - Bornsestraat) ter hoogte van RTV oost. Het adres is Holtersweg 50 7556BX Hengelo (OV). Het betreft dit...
  16. Marc aka Foddex

    Bekeuring voor 1km/u te hard..

    Hebben meer mensen dit gehad? Waar gaat het heen als ze je HIER al voor bestraffen? :X Voor deze werkelijk waar gruwelijke overtreding mag ik 11 euro aftikken, waar natuurlijk nog wel 6 euro neuk-de-burger-in-z'n-kont-toeslag bij opkomt... ik had al niet heel veel respect meer voor...
  17. Marc aka Foddex

    zumo 660 motor mountkit

    wie heeft er een zumo 660 motor mount kit over? hoeft niet nieuw per se, als ie nog maar werkt! :)
  18. Marc aka Foddex

    GEZOCHT: Uitlaatbeugel Honda CBR600F2 (PC25)

    Wie kan mij helpen aan de uitlaatbeugel van een PC25? De staat - mits niet zwaar roestend - interesseert me niks :) Het gaat me dus om de uitlaat/duostepje-beugel aan de rechterkant. Hoor het graag! PM me of mail me op "foddex AT foddex DOT net"! :)
  19. Marc aka Foddex

    MF-Oost Tirol week! *O*

    [size=5]MF-Oost Tirol week! *O*[/big] Na de succesvolle Eifel weekenden van de afgelopen jaren is het wat mij betreft tijd voor een nieuw avontuur! MF-Oost goes Tirol? Het idee is om een week (van zaterdag tot zaterdag? van zondag tot vrijdag?) te gaan motor rijden in Tirol in...
  20. Marc aka Foddex

    MF-Oost #136 - Geen inspiratie, gaaaaaan! :+

    Welkom in het MF-Oost Topic deel 136 MF-Oost #136 - Geen inspiratie, gaaaaaan! :+ Bij redelijk tot goed weer verzamelen we regelmatig bij de Texaco (de Tex) op de weg van Borne naar Hengelo (Rondweg - Bornsestraat) ter hoogte van RTV oost. Het adres is Holtersweg 50 7556BX...
  21. Marc aka Foddex

    MF OOST deel 129: EEEEIIINNDDDEELLLIIJJJKKK!!!

    Welkom in het MF-Oost Topic deel 129 EEEEIIINNDDDEELLLIIJJJKKK!!! Bij redelijk tot goed weer verzamelen we regelmatig bij de Texaco (de Tex) op de weg van Borne naar Hengelo (Rondweg - Bornsestraat) ter hoogte van RTV oost. Het adres is Holtersweg 50 7556BX Hengelo (OV)...
  22. Marc aka Foddex

    Koos Spee: eindelijk weg! ^^

    http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/06/toedeledoke_tabee_struikrovert.html Goed nieuws, of zal ie worden opgevolgd door net zo'n type? ;)
  23. Marc aka Foddex

    [MOET WEG] Dames textiel jas maat S: Orina

    Dames textiel jas maat S: Orina[/big] Moet weg i.v.m. verhuizing naar het buitenland. Bij interesse graag prive bericht, of mail naar foddex@foddex.net. Ik woon in Enschede. Doe gerust een bod. Specificaties:[/big] Merk: ORINA Kleur: Zwart / Rood Maat: S Staat: Gebruikt...
  24. Marc aka Foddex

    [MOET WEG] Shoei Helm XXS

    Shoei Helm XXS[/big] Moet weg i.v.m. verhuizing naar het buitenland. Bij interesse graag prive bericht, of mail naar foddex@foddex.net. Ik woon in Enschede. Doe gerust een bod. Specificaties:[/big] Merk: SHOEI Kleur: Blauw / Wit / Rood Maat: XSS (51-52cm) Jaar: 2006/2007 Staat...
  25. Marc aka Foddex

    [MOET WEG] Textiel broek maat XS: Modeka

    Textiel broek maat XS: Modeka[/big] Moet weg i.v.m. verhuizing naar het buitenland. Bij interesse graag prive bericht, of mail naar foddex@foddex.net. Ik woon in Enschede. Doe gerust een bod. Specificaties:[/big] Merk: MODEKA Kleur: Zwart Maat: XS Staat: Gebruikt Bijzonderheden...
Terug
Bovenaan Onderaan