Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: VTRrookie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. VTRrookie

    Suggesties voor camping in het Limburgs Heuvelland.

    Volgend weekend heb ik een weekend Limburgs Heuvelland op het programma staan. Ik ben op zoek naar een kleinschalige camping, het liefst met een tentveld of vooral gericht op tentkampeerders waar het stoken van een vuurtje niet direct verbanning van de camping oplevert. Heeft iemand suggesties...
  2. VTRrookie

    Ervaringen met Chinese opzet spoilers?

    Ik ben aan het kijken voor een verstelbare windgeleider op de ruit. Nu zijn er verschillende nogal prijzige opties van MRA, GIVI o.i.d. Ik kwam dit tegen op Aliexpress. Een budgetvriendelijke spoiler. Universal Smoke Upper Outer Windshield Air Wind Deflectors Windscreen Bracket Set...
  3. VTRrookie

    Montage adres banden in Duitsland

    Een vraagje voor de grensgangers onder jullie. Ik ben op zoek naar een banden leverancier en montage adres voor motorbanden in Duitsland. Ik zelf woon in Doetinchem. Dus als je een adres zo dicht mogelijk in de buurt weet, dan houd ik me aanbevolen. Alvast bedankt! *D
  4. VTRrookie

    gesinterde remblokken en remschijven

    Om mijn voorrem wat meer power te geven overweeg ik gesinterde remblokken te monteren. Heeft dit nog effect op de origenele remschijven, zoals verhoogde slijtage? En hoe remmen deze blokken in regen? thnx :)
Terug
Bovenaan Onderaan