Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Z

    schijfrem voor een harley

    ik zoek een schijf die op me voorwiel past van een sportster 883 uit '90 mag ook van een ander type zijn als het maar past. als je niet in zuid holland woont graag bereid zijn om te versturen kosten voor mij.
  2. Z

    grond anker

    het motor seizoen staat weer voor de deur. u laat je klein fortuintje toch niet los in de schuur staan ?? mat een skateboard nemen ze hem zo geluidloos mee. met een grond anker staat hij vast aan de grond. en eerder dat ze deze anker hebben door gezaagd dan ben jij al lang wakker !!!! KOSTEN...
  3. Z

    tank uit de easyriders dec 2005

    hallo, ik ben op zoek naar de naam van de bouwer van een custom die in de easyriders dec 2005 stond. :9 ik ben dat nummer kwijt, en kan het dusz niet opzoeken. ben nog al weg van een tank die daar instond. het ging om die custom die een hydrolyse achterkant had, dusz dat hij de achterbrug...
  4. Z

    super corsa 190 (bijna nieuw)

    super corsa 190/ 50 /ZR17 nog 5 mm profiel aanwezig !!!! is 2 sesie's op circuit mee gereden. weg wegens andere motor met ander band maat bied maar !!!(nieuw 256 euries)
  5. Z

    ander tandwiel Z750

    ik zou graag wat (nog) meer trek kracht hebben om hem nog meer een whiellie fiets van temaken. zit nu een 43, op als ik naar 45 ga, zal dat heel erg merk baar zijn ?? en zal me ketting nog passen of is 2 tanden al teveel en staat me ketting te strak ?? weet iemand nog een linkje voor online...
  6. Z

    Gerard van Velde en ze duuc. (schaatser)

    hallo, ik hoorde (door de speaker) zondag in assen tijdens het SBK dat Gerard van Velde (schaatser) een zeer mooie baby blauwe ducati heeft. hij stond daar op de stand van ducati. helaas was dat niet voor iedereen toegankelijk. nou kwam ik hem onder weg naar huis tegen !!! zeker een mooie...
Terug
Bovenaan Onderaan