Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. De Highlander

    muts

    Misschien is hier al een topic aan gewijd, maar dat kan ik niet controleren omdat de zoekfunctie het niet doet. Maar wanneer gaat die kerstmuts een keertje van het logo af?
  2. De Highlander

    Vliegwiel wil niet los

    Het vliegwiel van mijn Yamaha DT1 uit 1968 moet los. Er zit geen schroefdraad in het vliegwiel, dus het moet eigenlijk door middel van twee klauwen die erachter haken. Wie heeft een trekker die zou kunnen passen, of waar zou ik zo'n ding kunnen kopen. Yamaha-dealer is geen optie.
  3. De Highlander

    Condensator: hoe? wat? waar?

    De titel spreekt voor zich denk ik, maar enige toelichting. In simpele termen gaat de stroom van mijn spoel en contactpunten naar de Bobine. Van de bobine naar de bougie. Vonkie plof. Nou zit er tussen de spoel en de bobine nog ergens een condensator. Wat doet deze en waar hoort hij precies...
  4. De Highlander

    Highlands opent nieuwe clubhuis

    Op 22 oktober hebben we het nieuwe clubhuis gebruiksklaar. *O* *O* *O* En dat gaan we vieren. *O* *O* *O* Aangezien er een aantal van jullie al regelmatig langs is geweest en sommige zelfs nog het oude clubhuis hebben gekend wil ik hierbij de bekenden uitnodigen om het nieuwe...
  5. De Highlander

    De Highlander ook onderuit

    Nou na flink wat jaren de motor rechtop gehouden te hebben ben ik gisteren ook plat gegaan. Mijn vrouw en ik zouden met de kids bij een maatje gaan eten. Daarna wou ik door naar mijn broer die in het ziekenhuis ligt. Dus vrouw en kids in de auto en ik op de motor. Zo kon ik na het eten gelijk...
  6. De Highlander

    kenteken monteren in griekenland

    Ik ben net terug van een vakantie in Griekenland. Eiland: Thassos. Op dat eiland is een offroad natuurlijk het perfecte vervoersmiddel, maar ik verbaasde me hoeveel "locals" daar toch op een R1 of Hayabusa e.d. rijden. Maar goed; het mooiste was de plaats waar sommige hun kentekenplaat hadden...
  7. De Highlander

    solex komt terug

    De Solex komt terug Uitgegeven: 10 mei 2005 11:32 EINDHOVEN - De 'Solex ' komt terug, al moeten Nederlanders een jaartje wachten op de nog immer populaire fiets met motor. Volgende maand rollen de eerste exemplaren van de band bij de Franse producent Mopex. Solex mag het om juridische redenen...
  8. De Highlander

    Yamaha DT-1

    Ik had hem al ergens geplaats op het forum, maar niet in de brikkencategory. Gekregen van een maat van me: Yamaha DT 1 uit 1972. Het is het eerste type DT van yamaha. 250cc. Ik wil hem weer lopend maken. Dan kijk ik wel of ik hem netjes ga maken, of als pekel/stadsfiets houd. Maar ik loop een...
  9. De Highlander

    nieuwe oude bak + WPH gezocht

    Ik heb vorige week een oude dirttracker gekregen. Ben nu aan het kijken of ik hem weer lopend krijg. Onsteking (mijn slechste vak) moet het weer gaan doen. De rest van het blokje is nog aardig goed volgens mij. Wie heeft er een WPH van een yamaha DT1 wat ik even kan lenen. Fotootje van de...
  10. De Highlander

    choppermeeting 2005

    Vorig jaar een choppermeeting gehad. Zie Chopper meeting Eigenlijk een uitprobeersel om te kijken of er animo voor was. Opkomst was zeer goed, dus dit jaar gaan we het nog beter doen. Datum is vastgesteld: zondag 21 augustus, vanaf 14.00uur Locatie: Highlands IJsselstein. (vlakbij Utrecht)...
  11. De Highlander

    ketting/tandwielen amerikaans/jap

    Een lastig probleem waar ik mee bezig ben. Ik heb een achterwiel staan van een suzuki GSX-R 750 uit 1986. Dit wiel wil ik in mijn HD Sportster gaan zetten. Qua maat past dit wel. De velg heeft een wat grotere diameter, maar de band is een stuk dunner, dus kom ik op dezelfde hoogte. Breedte gaat...
  12. De Highlander

    Gestolen Harley

    Maandagavond 27sept. tussen 20.00 uur en 20.40 uur is de motor van een clubmaat van mij gestolen voor de deur van zijn werk in Nieuwegein. Het is een Zwarte Harley Davidson Fxdx kenteken MF-GF-11 Wil eenieder zijn ogen en oren open houden. Ik denk deze post weinig nut heeft, maar alle kansjes...
  13. De Highlander

    Chopper meeting

    Naar aanleiding van het onderwerp over wanneer. choppermeeting interesse??? datum: zondag 3 oktober. plaats: Highlands IJsselstein tijd: 13.00 uur Hier is de routebeschrijving: Wie komen er allemaal: De Highlander NitroMax (houd het in de gaten :? ) ed31 Da Chop Knukkel Slow...
  14. De Highlander

    choppermeeting interesse???

    Naar aanleiding van het topic over choppers op de megameeting. Choppers op de MF mega meeting?? Hier dan maar een start. Wie heeft er interesse in een meeting voor alle choppers/bobbers/custums/ hoe je het ook wilt noemen. De plaats waar het georganiseerd kan worden heb ik. Centraal gelegen...
  15. De Highlander

    ijsselpop

    Eigenlijk is het offtopic want het heeft weinig met motoren te maken. Het enige wat het met motoren te maken heeft is dat dit festival is opgezet door een van de bestuursleden van Highlands. (die grote sagerijnige die de bonnen verkocht op het MF feest) ;) Omdat het een festival van Highlands...
  16. De Highlander

    Kutdag zonder M-F en met brik

    De Highlander wou het eigenlijk geheim houden dat zijn brik stuk was, maar max heeft het toch al verklapt, dus hierbij biecht hij het verhaal maar op. Nou, het was weer een lekker dagje gisteren. Eerst op mijn werk een beetje zitten vervelen omdat het motor-forum plat lag. Zonder m-f...
  17. De Highlander

    Verbouwing Yamaha FJ; goed gelukt?

    Als eerste: Hij is niet van mij. Afgelopen weekend hebben we wat duitsers op bezoek gehad, en eentje reed er op een verbouwde FJ. Ik heb zelf een FJ1100 gehad, en vind het prachtige machines. Maar wat hij ervan gebouwd had vond ik werkelijk super. Ik ben benieuwd wat jullie van zo'n fiets...
  18. De Highlander

    WVW artikel 21

    Wie weet of/waar ik de WegenVerkeersWet ergens op het WWW kan vinden. Om precies te zijn ben ik op zoek naar artikel 21.
  19. De Highlander

    het leven van een brikkerijder

    Wat vooraf ging: Ik heb mijn accu altijd aan een druppelaar staan als ik thuis ben. Dat schijnt beter te zijn voor de accu. Deze druppellader sluit ik aan dmv twee kabelschoentjes. Op mijn accu heb ik twee extra draadjes hiervoor gemonteerd zodat ik er makkelijk bij kan. Deze draadjes hangen...
  20. De Highlander

    vervroeger hoe en wat?

    Ik heb afgelopen weekend mijn carberateur van mijn motor gesloopt. Hierbij kwam ik erachter dat er een vacuumslangetje aan vast zat. Dit vacuumslangetje was totaal doorgerot. Het ging naar een klein elementje. Hieraan zat weer een stroomdraadje wat nergens mee verbonden was. Volgens mijn boek...
  21. De Highlander

    Nu op Ned. 3

    Reportage over rolling stones en Hell's Angels HA hebben destijds vier man vermoord ofzo bij de security van een RS concert. Misschien wel interessant om te zien
  22. De Highlander

    drie eikels

    Ik ben normaal niet het type wat loopt te zeuren over wat men voor gekkigheid doet of wat met aan heeft op de motor. Ieder zijn eigen doen en laten en de consequenties die daarbij horen. Maar gisteren kwam ik terug van het strand met de auto. Rij ik bij Utrecht de snelweg af. Netjes op de...
  23. De Highlander

    waarom handchoke

    Misschien is de vraag al eerder gesteld, maar ik had het net met een collega over de choke van een motor, en ik wist geen antwoord. De choke bij een motor is meestal een handmatige. Ook bij veel nieuwe modellen. Dit terwijl een auto van tien jaar oud vaak wel al een automatische choke heeft...
  24. De Highlander

    "brikken" of "klassieker"

    Ralfie haalde het net aan in een ander topic en ik stoor me er ook wel aan. Het gros van de mensen wat in dit forum-gedeelte post rijd op een brik. Zou dit forum-gedeelte "klassiekers" of "brikken" moeten heten. Of misschien een combinatie? "brikken en klassiekers"
  25. De Highlander

    slash tekens in post??

    Ik zie plotseling vaak een \ teken staan voor een " of een ' Heeft iemand enig idee hoe dit komt. Ligt het aan de poster of aan mijn PC. Zo maar enkele voorbeelden die ik tegenkwam: Post van BGL Racing in topic '"Ouwe doos"!' Post van bb-king in topic '"Ouwe doos"!' Post van Broembroem in...
Terug
Bovenaan Onderaan