Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Giel0
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    Ducati carbon open koppelingsdeksel

    Hierbij te koop aangeboden: Carbon open koppelingsdeksel voor Ducati motoren Het deksel is ongeveer een jaar oud en in zeer goede staat. Zoals je op de laatste foto kunt zien ziet er aan de bovenkant een heel klein krasje omdat het kuipwerk van mijn 749 er tegenaan kwam. Alleen te zien als je...
  2. G

    Passagiersvoetsteunen Ducati 1098

    Hierbij te koop aangeboden; voetsteunen links en rechts voor de passagier op de Ducati 1098. In goede staat, enkel wat vies. Bevestigingsboutjes zitten erbij. Volgens mij ook passend op de 848, 1198, s versies, etc. 50 euro of een goed bod.
  3. G

    Stuurdemper Ducati 1098

    Hierbij te koop aangeboden: standaard stuurdemper in goede staat. Komt van een Ducati 1098 af. 50 euro. Kan zowel opgehaald (Hoorn) als verzonden worden.
  4. G

    Uitlaatdempers Ducati 1098

    Hierbij te koop aangeboden: in prima staat verkerende uitlaatdempers voor oa de Ducati 1098. Ophangbeugels zitten erbij en de dempers zijn uiteraard voorzien van e-keur. 100 euro of een goed bod. Kan verzonden worden maar natuurlijk ook ophalen in Hoorn.
  5. G

    Achterbok voor Ducati motoren met enkelzijdige wielophanging

    Hallo, Hierbij te koop aangeboden; een mooie rode achterbok voor een enkelzijdige wielophanging. De pen heeft een diameter van 41mm en heb ik altijd gebruikt voor mijn 1098. Dus daar past ie in ieder geval zeker op! In goede staat, uiteraard wat krassen op de onderkant. Het opbokken en rollen...
  6. G

    Te koop aangeboden: Ducati 1098 onderdelen

    Heren, dames, In verband met de verkoop van de Ducati 1098 bied ik hierbij het volgende aan: Ducati ruitje origineel € 30,00 Ducati achterbok voor een 1098 (enkelzijdige brug uiteraard) € 100,00 Ducati achterwielmoerdop voor 1098. Handig om je achterwiel los en vast te draaien. € 30,00...
  7. G

    Te koop aangeboden: Set bandenwarmers, Metzeler Racetecs 190/55 - 120/70 en remblokken

    Heren, dames, Hierbij het volgende te koop aangeboden ivm verkoop motor: Achterband Metzeler Racetec. 1 Sessie gebruikt, verder altijd droog en donker opgeslagen DOT 4214. € TEAB EBC remblokken voor Ducati 1098, wellicht ook voor andere merken, dat durf ik niet te zeggen. 2 Sets, dus...
  8. G

    Lekstroom Ducati 1098 2007

    Goedenavond! Sinds dit jaar ben ik eigenaar van een prachtige 1098 uit 2007 na mijn 2003R RSV verkocht te hebben. Nu heb ik een elektronicaprobleempje met de Duc. Eerder dit jaar ben ik naar Brno gegaan om 3 dagen circuit te rijden. Ging perfect, maar op de laatste dag stopte de motor er...
  9. G

    Los Angeles naar San Francisco, via de Pacific Coast Highway

    Al tijden had ik het plan om na mijn studie een reis te maken door de VS. Studie afgerond, geld gespaard, dus tijd om te gaan. :P Een paar weken terug belandde ik in LA, en wilde van daar naar SF (San Francisco). Uiteraard zijn er vele manieren om er heen te gaan, maar ik wilde het toch wel erg...
  10. G

    Ruitje voor RSV/Tuono 2003-2005

    Hierbij te koop aangeboden: een ruitje met grijs-tint voor de RSV/Tuono 2003-2005. Ongebruikt en zit nog in een dichte verpakking. Vraagprijs: 50 euro.
  11. G

    Standaard clipons RSV Mille R 2003

    Hierbij te koop aangeboden: standaard clipons voor de RSV Mille R uit 2003. Voor de Öhlins-vork dus! Zijn in goede staat, volledig recht. Worden verkocht omdat ik verhoogde clipons op de RSV heb, en deze zijn dus over. Stuurdoppen en boutjes worden er bijgeleverd. Binnendiameter is 51mm, dus...
  12. G

    Karten met de kop van NH

    *O* Karten is gereserveerd voor zondag 19 februari! *O* 16:30 aanwezig bij Hippokart in Hippolytushoef Definitieve lijst Daniel1987 Spro Giel0 Leongsx-r Exhar Duinday Honda_power Diekooi eddytoo Pretpiloot Mark-J Kevjan Corsaro Suus Alex Als arrangement is het volgende...
  13. G

    Aprilia RSV Mille 2003 R

    Hierbij te koop aangeboden: Aprilia RSV Mille R uit 2003 Deze motor verkoop ik na er 2 jaar met veel plezier op gereden te hebben. Ik wil nu echter graag een Naked (Tuono 06, Superduke 06 etc.). Zoals allicht bij de kenners bekend is, is deze prachtige Italiaanse 1000cc tweecilinder al...
  14. G

    Onderdelen Aprilia Tuono

    De kans op ombouw van mijn RSV Mille naar een Tuono wordt steeds groter. :P Daarom ben ik op zoek naar de volgende onderdelen: - Luchtinlaten links en rechts - Topkuip + ruitje (ruitje Mille is niet hetzelfde toch?) - Bobine covers links en rechts - Onderkuip -...
  15. G

    Motorrijders "Kop van Noord-Holland" Deel 32

    Beste "nieuwkomers" op de kop van het NH-topic. Leuk dat je even bij ons meekijkt en verwelkomen je hier graag ! Wel hebben wij slechts één extra spelregel (naast de jou bekende spelregels van dit forum) We stellen het erg op prijs wanneer je jezelf even beknopt introduceert het liefst met een...
  16. G

    Laser Hotcam met linkpijp voor RSV

    Hierbij te koop aangeboden: een Laser Hotcam, voorzien van E-keur en een db-killer. Demper heeft wat gebruikerssporen, maar geen grote beschadigingen of iets dergelijks. Er zit een zelfgemaakte linkpijp bij voor een RSV Mille 2003. Wellicht past het ook op de oudere modellen, maar dat weet...
  17. G

    Aprilia RSV Mille R 2003

    Hierbij te koop aangeboden: Aprilia RSV Mille R uit 2003 Ik verkoop deze fiets omdat ik een motor zoek met een minder sportieve zit. Zoals bij de kenners bekend is is deze Italiaanse 1000cc twee-cilinder standaard al voorzien van Öhlins voor- en achtervering en het nodige carbon. Er zit...
  18. G

    Motorrijders 'Kop van Noord-Holland' - Deel 27; Zomerrr!

    Beste "nieuwkomers" op de kop van het NH-topic. Leuk dat je even bij ons meekijkt en verwelkomen je hier graag ! Wel hebben wij slechts één extra spelregel (naast de jou bekende spelregels van dit forum) We stellen het erg op prijs wanneer je jezelf even beknopt introduceert het liefst met een...
  19. G

    Motorrijders "Kop van Noord-Holland" deel 24

    Beste "nieuwkomers" op de kop van het NH-topic. Leuk dat je even bij ons meekijkt en verwelkomen je hier graag ! Wel hebben wij slechts één extra spelregel (naast de jou bekende spelregels van dit forum) We stellen het erg op prijs wanneer je jezelf even beknopt introduceert het liefst met een...
  20. G

    Suzuki SV650S 2001 25kw

    VERKOCHT *D *D *D *D *D *D
  21. G

    Pazzo rem- en koppelingshendel voor een oud model SV650

    Hierbij bied ik het volgende te koop aan: Gouden korte rem- en koppelingshendel met zwarte verstellers van Pazzo racing. Past voor zover ik weet alleen op een oud model sv650. Ze zijn in perfecte staat en hebben ongeveer 1 jaar op de motor gezeten. Geen krasje te ontdekken...
  22. G

    Goed werkende bulletcameraset

    Hierbij bied ik het volgende te koop aan omdat ik het te weinig gebruik: - Aiptek videorecorder (met accu en lader) - Bulletcam met 420 beeldlijnen met batterijhouder incl. 8 Duracell penlites (komt van X-sportscam) - Externe microfoon - 3M tape (hele sterke klittenband, voor montage op...
  23. G

    Meeting "Kop van Noord-Holland" 2009

    Klik HIER of HIER voor het downloaden van de route. Het is een .gpx bestand voor de navigatie. Hierbij dan het topic voor het afspreken en praten over de meeting die deze zomer gaat plaatsvinden. In ons eigen topic is het al vaak naar voren gekomen dat er iets moet worden afgesproken, maar...
  24. G

    Student op de motor - Deel 25 - Wanneer wordt het weer warm?

    Tja wat doe je hier? Ben je student? Nee :N > Opzouten! :W Ja :Y > Heel gauw mee over van alles en niets *O* Ga niet meteen lopen blaten en lees eerst onderaan deze post hoe je in de OP kunt komen! Het posten van kattenfoto's is ten strengste verboden! Previous topics...
  25. G

    Student op de Motor! - Deel 21

    Tja wat doe je hier? Ben je student? Nee :N > Opzouten! :W Ja :Y > Heel gauw mee over van alles en niets *O* Ga niet meteen lopen blaten en lees eerst onderaan deze post hoe je in de OP kunt komen! Previous topics Student op de motor! Student op de motor! - Deel 2 Student...
Terug
Bovenaan Onderaan