Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: wout750
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. wout750

    Dvd Onroute motorroutes (gratis) Weggegeven!

    Dvd mag weg voor gratis bij ophalen, anders de verzendkosten
  2. wout750

    Nieuw vizier Nolan N 90-2 met pinlock

    Ik heb een nieuw vizier met pinlock over. Bied een leuke prijs
  3. wout750

    Onderdeel Nolan N90-2. Klepje op het kinstuk

    Hoi, wie heeft er een oude Nolan N 90-2 liggen. Vandaag vloog bij bij het ventilatieklepje aan de voorzijde van het kinstuk weg, nadat ik mijn vizier opende. Of weet iemand waar ik die kan bestellen ?
  4. wout750

    Motor begeleidingsteam op electrische motoren

    Is er een motorbegeleidngsteam dat gebruik maakt van electrische motoren, ipv BMW gs en?
  5. wout750

    Rechter valbeugel KTM 1190 R en handkap beide oranje powerparts

    Ik zoek een schadevrijde rechter valbeugel en handkap in de kleur oranje. Voor op mijn 1190 R van 2013 Ik kwam er achter dat de latere modellen bv 1090 R net een andere kleur hebben.
  6. wout750

    Gezocht werkplaatshandboed Ducati Monster M600

    Ik zoek een werkplaatsboek. duc Monster M600 2001. Wie heeft er een linkje of pdf?
  7. wout750

    Afgebroken motorsteun Zumo 550

    Vandaag brak de onderste helft van de motorsteun af, toen in de zumo daar in wilde zetten. Zijn er hier mensen die dit ook hebben meegemaakt ? Zou het plastic na 12 jaar zo broos zijn geworden ? Iemand een idee om dit te repareren of te vervangen ?
  8. wout750

    Motorsteun zumo 550

    Vanmorgen brak de onderste helft van de motorsteun af...plastic moeheid..... Wie heeft er eentje te koop?
  9. wout750

    Monster M600 startproblemen en geen toeren op de teller

    De Monster M600 van 2001 start slecht. Pas na heel lang doorstarten slaat hij aan en klimt dan langzaam in toerental., althans zo klinkt het. De toerenteller blijft stil in het hoekje liggen. Beide uitlaten worden warm, dus ik denk dat nbeide cilinders mee doen. Wat kan het zijn ?
  10. wout750

    Aprilia techno jacket Alpinestars maal L

  11. wout750

    Dashboard lampje ducati monster M600

    Hallo, linkerzijde,mdus de kilometerteller verlichting werkt niet meer. De rechterzijde, toerenteller, werkt wel. Weet iemand hoe ik bij dit lampje kom. Teller lijkt me niet te openen.
  12. wout750

    Gezocht kapotte Zumo 550

    Ivm met schade aan mijn zumo, zoek ik een kapot donorapparaat. Dus heb je een niet werkende, maar met hele behuizing heb ik interesse.
  13. wout750

    update probleem n-com BT3 en pair met Zumo 550

    ik dacht; laat ik eens een nieuwe update op mijn N-com BT3 zetten. Dit is in 8 jaar niet gebeurt Met de gebruiksaanwijzing lijkt het te lukken tot dat aan het eind de fout verschijnt: Error restarting the device. Als ik nu de helm pair met mijn Zumo 550 werkt dit 1 keer. Dus als ik de helm...
  14. wout750

    Po maxx racing Schijndel

    Ik kwam er afgelopen dinsdag achter dat mijn Sachs schockbreker van mijn Aprilia Caponord overleden was. Ik lichtelijk in paniek omdat ik zondag voor een week naar de Dolomieten ga. Vandaag naar Promaxx racing in Schijndel gegaan. Terplaatse meteen actie en uit het grote magazijn een...
  15. wout750

    1200X cross tourer Honda

    vol verwachting naar de nieuwe crosstourer ging ik vandaag naar de beurs. Ik moest op de stand Honda echt zoeken naar de crosstourer. Het bleek een weinig opvallend model te zijn in een helemaal kale versie. De concurenten van Triumph, Yamaha en Bwm hadden het beter begrepen met een...
  16. wout750

    miniatuur Honda varadero

    Ik zoek een schaalmodel van een Honda varadero. Iemand?
  17. wout750

    Ducati 1000 DS supersport

    Ducati 1000 DS supersport 2003 17900 km op de teller. Beurten gehad, net nieuwe Pilot powers voor en achter. Originele motor. gaat weg vanwege de aanschaf van een Multistrada 1100 s Vraagprijs: 4500 Euro (gepost namens mijn zwager)
  18. wout750

    origineel achterlicht ducati monster

    Ik heb hier een origineel achterlicht van een Ducati monster. Komt van een M600. bevestigingspunten aan de achterkant gescheurt, maar rode kap geheel onbeschadigd. teab
  19. wout750

    nieuwe bougies

    Als beginnend sleutelaar heb ik een vraagje Moet ik bij de nieuwe bougies de opening aan de onderzijde aanpassen aan de gewenste opening, of is dit bij de juiste keuze van bougies al standaard? groet, John
  20. wout750

    motorex topspeed t4 15w50 waar te koop

    Weet iemand waar ik, in de buurt van Den Bosch, deze olie kan kopen?
  21. wout750

    schaalmodel pan european

    gezocht model van een pan european of bouwpakket
  22. wout750

    tanktas BMW gs, varadero Vstrom van touratech

    te koop tanktas touratech. Nieuw en compleet met onderplaat en kaartleesvak. Bieden vanaf 60 euro
  23. wout750

    touratechtanktas voor varadero, Gs, tiger enz

    http://link.marktplaats.nl/324110742 Ik heb hem over, bieden vanaf 60 euro. Zelf heb ik hem ook op een caponord, Volgens de handleiding past hij op veel meer modellen...
  24. wout750

    schakelprobleem Monster 600

    vraagje voor mijn vriendin M600, 2002 met 28000km nieuw gekocht: Deze zomer is haar M600 twee keer met de sleepdienst van KNMV thuisgebracht. De reden. Tijdens in vrij schakelen schiet het schakelpedaal naar beneden en zit dan moervast recht onder de voetsteun. Leek eerste keer eenvoudig...
  25. wout750

    probleem levering Touratech/Bert Duursma motoren

    Op 23 maart heb ik een tanktas en achtertas van Touratech gekocht bij Bert Duursma. ter plaatse meteen gemonteerd door een medewerker. Totaal 200 euro handel! Bleek dat er geen bandje bij zat voor om het balhoofd. Geen probleem: Werd binnen een week nagestuurd.... O-) Je raad het al...
Terug
Bovenaan Onderaan