Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Griffen
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Griffen

    Hoe heet dit type stekker en waar koop je hem?

    Ik wil zelf een kabel namaken want vind het veel te duur om te kopen via de KTM dealer. Weet iemand hoe de volgende stekker heet en waar je hem koopt:
  2. Griffen

    KTM 530 naar SM

    Ik ben bezig op mijn KTM 530 een andere schijf en andere klauw te monteren. En omdat ik er wel van houd een beetje te hobbyen, wilde ik de setup van een 690 SMC namaken. Dus de radiale klauw met een overbrenging bevestigen aan de originele bevestiging. (ik besef me dat het nut van radiale...
  3. Griffen

    Water/Laser snijden?

    Ik heb een kentekenplaathouder getekend in Autocad en nu ben ik op zoek naar iemand die deze in 3 mm dik aluminium kan uitsnijden. Iemand die dit kan of iemand kent die dit kan doen?
  4. Griffen

    Koplamp SV1000 / SV650 & Triumph Daytona 675

    Ik heb 2 koplampen te koop, beiden zijn nieuw en niet eerder gebruikt. Het gaat om een koplamp voor de SV1000 en 650 voor het nieuwste model. En een koplamp voor de Triumph Daytona 675 van modeljaar 2006 t/m 2008. Ik wil voor iedere koplamp 200 euro hebben. Ik kan eventueel plaatjes...
  5. Griffen

    Secure Torx Bitje?

    Ik ben op zoek naar Secure Torx Bitjes zodat ik mijn stuurdemper van de Kawa los kan halen. Ik woon in Boxtel dicht bij Den Bosch / Eindhoven. Ik gebruik deze bitjes waarschijnlijk maar zeer incidenteel dus het hoeft geen topkwaliteit te zijn.
  6. Griffen

    Gezocht: Link Pijp maken

    Ik ben op zoek naar iemand die voor mij een link pijp kan maken voor een ZX10r, als het kan enigszins in de buurt van Eindhoven.
  7. Griffen

    Gebruik Supercorsa's

    Afgelopen jaar heb ik een aantal circuitdagen gedaan en hiervoor heb ik regelmatig een setje ex circuit bandjes opgehaald bij Alex Janissen. Jullie allemaal vast wel bekend. :) Alex rijdt volgens mij over het algemeen met een SC2 voorband en een SC2 achterband. En dus ik neem ze ook in die...
  8. Griffen

    Bazzaaz Traction control ZX10R 2011

    Ik zal binnenkort een Kawasaki ZX10R van 2011 kopen met standaard traction control. Nu wil ik hiervoor ook een brandstof en quickshift module kopen. De Bazzaaz module spreekt me wel erg aan maar voor een kleine meerpijs heb je dan ook gelijk traction control. Heeft deze traction control module...
  9. Griffen

    Yamaha FZR 600 R 1994 950 euro

    De Yamaha van mijn vriendin gaat in de verkoop, ze wil namelijk een jonger model gaan rijden. Ze heeft net 1,5 jaar haar rijbewijs en heeft deze motor als 1e motor gehad. Toen we de motor kochten hebben we nieuwe Bridgestone banden (BT14) gemonteerd en heeft de motor een grote beurt gehad incl...
  10. Griffen

    FZR 600 Compleet gereviseerd

    Ik had het nooit gedacht maar hij gaat er toch uit, mits ik er de prijs voor krijg die ik redelijk vindt. Ik heb een compleet fotoarchief met alle vorderingen en een halve motor in onderdelen die je ook bij de koop krijgt. De motor had wat lichte schade aan de rechter zijde omdat hij van de...
  11. Griffen

    SV 1000 2004

    Hele mooie Suzuki SV 1000 van 2004 KMstand 24000 met de volgende opties: - K&N luchtfilter. - Blue-Flame uitlaten (supermooie donkere roffel!) - Speciale lederen zadels De originele uitlaten zitten ook in de koop voor als je ooit naar het buitenland gaat of het circuit op wilt. De motor...
  12. Griffen

    Hoe zie je dat banden op zijn?

    Bij de meeste mensen is het zo dat je aan het profiel in het midden kunt zien dat een band minder wordt en als de slijt nokjes geraakt worden is een band op. Nu heb ik supercorsa's (die door een racer voor trainingen gebruikt zijn) op mijn motor. Ik heb hier 2 circuit dagen en 2000 km mee...
  13. Griffen

    Aprilia Shiver

    Aprilia Shiver van 2007 met nog maar 8400 km op de teller. Heeft afgelopen februari nog een beurt gehad en loopt als een zonnetje. Motor ziet er werkelijk als nieuw uit! Proefrijden kan uiteraard maar alleen bij serieuze interesse. Hieronder wat hoog resolutie foto's: De...
  14. Griffen

    Triumph Daytona 675 2006 Nu: 6500 euro!

    Beschrijving Triumph Daytona 675 Kilometerstand: 9.700 km Segment: Supersport Bouwjaar: 2006 Kleur: Grijs Accessoires: Datatool Alarm Smoke ruitje Tail tidy Prachtige Triumph Daytona 675, werkelijk in showroom staat. De motor heeft een gecertificeerd Datatool alarm en is hierdoor...
  15. Griffen

    SV 1000 2004

    Mooie Suzuki SV1000 van 2004 met 30.000 kilometer op de teller. De motor heeft een volledige kuip, deze is eventueel ook te verwijderen als je meer van het naked model houdt. De banden en de ketting zijn de vorige beurt vervangen en sindsdien is er minder dan 1000 km mee gereden. Kortom een...
  16. Griffen

    FZ750

    Ik verkoop mijn FZ750 omdat ik 2 motoren heb en ik er hierdoor dus eigenlijk te weinig op rijd. Ik heb de motor nog maar een paar maanden en de motor heeft toen ik hem kocht een beurt gekregen. Bij de beurt is het volgende gebeurt: Nieuwe olie + filter Nieuwe remblokken voor + remolie voor...
  17. Griffen

    Honda CB 750 1982 (800 euro)

    Honda CB 750 DOHC Kilometerstand: 49600 Segment: Toer Bouwjaar: 1982 Kleur: Zilver Te koop: Belastingvrije Honda CB750 DOHC. Deze motor is helemaal klaar voor een nieuw seizoen en loopt zeer goed! Vorig jaar het volgende aan gebeurd: Koppaking vervangen (Koppaking was lek)...
  18. Griffen

    Verbouwproject, Freeswerk?

    Ik heb een FZR600 met hierin een R6 2005 brug. Ik heb hier inmiddels 1000 km mee gereden maar de zithouding is te ver voorover, dit komt doordat ik de dogbone in de achtervering op eigen inschatting heb laten maken, deze is dus te kort. Ik ben dus nu op zoek naar iemand die voor mij een Dogbone...
  19. Griffen

    Inruilrpijzen

    Ik verbaas me soms over de enorme verschillen tussen de inruilprijzen die dealers bieden voor een bepaald type motor. Ik ben daarom benieuwd naar jullie ervaringen met verschillende motorzaken en de geboden inruilprijzen. Dus met type motor jaartal, km-stand al dan niet schade. Zo kunnen we...
  20. Griffen

    Kawasaki ZX6R 2008 €7800,-

    Kawasaki ZX6R Kilometerstand: 3.394 km Segment: Supersport Bouwjaar: sep 2008 Kleur: Groen BTW/Marge: Marge Garantie: Fabrieksgarantie tot September 2010 Prijs: 7800 euro Te koop: Prachtige in nieuwstaat verkerende Kawasaki ZX6 R van September 2008. Deze motor heeft nog...
  21. Griffen

    Suzuki SV 650 2004 4000 euro

    Suzuki SV 650 Kilometerstand: 12.000 km Segment: Sport/tour Bouwjaar: 2004 Kleur: Zilver Cilinderinhoud: 650 cc Aantal cilinders: 2 Ik heb een mooie Suzuki SV 650 te koop, de motor is volledig origineel. Ik heb de volledige onderhoud historie van de motor erbij en de banden en de...
  22. Griffen

    GSXR 600 2002 4400 euro

    Merk: Suzuki Type: GSXR 600 Jaar: 07-2002 Kleur: Blauw KM: 26.000 De motor heeft stalen remleidingen en een volledig Arrow uitlaatsysteem. De motor is technisch in goede staat. De prijs van de motor is 4400 euro, deze is zo laag omdat deze motor licht beschadigd is. De foto's hieronder...
  23. Griffen

    Honda Hornet 600 2001 3300,- euro

    Honda CB 600 F HORNET Kilometerstand: 19.200 km Segment: Naked bike Bouwjaar: Mei 2001 Kleur: Blauw Zeer mooie Honda Hornet 600 van 2001, ziet er werkelijk als nieuw uit. Heeft nooit schade gehad en is nooit omgevallen. Banden kunnen beiden nog zeker meer dan 5000 km mee en de motor heeft...
  24. Griffen

    Motorblok en Kuipen R1 & YZF750 frame

    Hierbij bied ik de kuipen set aan van een R1 uit 2004-2005. Het enige wat mist is hierbij de topkuip. Een aantal van de kuipdelen hebben lichte schade maar daar is de prijs dan ook naar. Prijs 350 euro Motorblok van een R1 van 2003, dit is dus het brandstof injectie model. (RN09) Het...
  25. Griffen

    Nokkenaskettingeleiders BMW R1100GS

    BMW fanaten, Ik ben momenteel het onderhoud aan het doen aan een R1100GS en nu is 1 van de nokkenaskettinggeleiders gescheurd. Dit zijn die zwarte dingen die de nokkenasketting geleiden en die de spanner aandrukt. Ik heb een WPHB maar hieruit komt eigenlijk niet naar voren hoe ik deze zou...
Terug
Bovenaan Onderaan