Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: vuurbloed
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. vuurbloed

    PP tuning clipons 50 mm

    wat een ellende kunnen aftermarket clipons geven. in de doos staat duidelijk aangegeven dat de m6 bouten met 18 Nm moeten worden aangedraaid. zowel de bouten die het handvat klemt als de bouten die de clipon op de poot klemt. eerst breekt er een bout af van de handvat klem......dus1 zat er nog...
  2. vuurbloed

    verlichting werkt gedeeltelijk niet

    soes sv650 1 gen. het gewone en grootlicht werkt niet, ook het achterlicht niet. lampen gecontroleerd>>ok en tevens vervangen (want je weet maar nooit) zekeringen gecontroleerd>>ok (en uitgewisseld ) parkeerlicht, >>werkt passeerlicht >>werkt remlicht >>werkt knippers>>werken. iemand een idee...
  3. vuurbloed

    Diverse onderdelen/accessoires triumph daytona 675 2007-2011

    TOR uitlaat origineel triumph 100 euro echt geweldig geluid! >>> VERKOCHT GB-Racing engine covers..samen pulse sensor cover en koppeling-cover 80 euro NIEUW verkocht uitlaat kontje 25 euro sw motechtassen met beugels 75 euro speciaal voor de daytona 675....>>>>VERKOCHT tanktas 10 euro
  4. vuurbloed

    uitlaat demper(s) en bochtenset tiger 1050 2007-2012 te koop

    te koop wegens aanschaf volledig systeem. triumph tiger 1050 uitlaat dempers en bochtenset. originele bochtenset in goede staat standaard uitlaat demper.in goede staat leovince SBK demper met beugel (E13) en DB-killer. kleine krasjes waar de ophangbeugel zit VERKOCHT standaard uitlaat demper zit...
  5. vuurbloed

    gezocht setje regenbanden

    ik ben op zoek naar een nog te gebruiken setje regenbanden voor mijn VTR SP1 maat voor 120/70 en achter max 190 //50/55 maar 180/55 mag ook. het is voor de 180 van Assen as zaterdag en het weer.....is mij wat te onvoorspelbaar en ben niet in bezit van regenbanden. alvast bedankt liefst...
  6. vuurbloed

    knipperlicht brand niet volledig (looplicht)

    ik heb een electriche vraag. triumph tiger 1050 2007 ik heb looplichtjes gemonteerd (zeg maar systeem van audi auto's) als knippertlichjes. het zijn 12 ledjes die dan een voor een oplichten. ik heb er een relais bij gekregen die instelbaar is . als mijn oude relais er tussen schakel. gebeurt er...
  7. vuurbloed

    uitlaatbeugel scorpion oval O-Z038.10088

    wie kan mij helpen aan 1 beugel/strap? sinds brexit is het allemaal erg moeilijk in Engeland dus probeer het zo maar eens. dit is de beugel die ik zoek. scorpion oval O-Z038.10088 omtrek demper (ovaal gemeten) is 35 cm een ander merk of soort is ook prima, als de omtrek maar klopt.
  8. vuurbloed

    melding koelwater temp te hoog en uitschakelen motor

    bij mijn honda vtr sp1 kreeg ik bij starten motor al een licht melding, het koelwaterlampje begon te flikkeren op het ritme van ontsteking. 2 minuten later ging het lampje geheel oplichten als of het water te heet zou zijn. wat niet kon, want had pas 200 meter gereden. na een kwartiertje rijden...
  9. vuurbloed

    aangeboden: 2 pitboxplekken assen 2 okt. 2020

    wij hebben 2 plekjes over in onze pitbox op 2 okt. bij crt trackday wij zijn met 3 man, dus totaal 5 man in de pitbox, dan hebben we allemaal voldoende ruimte en kunnen we de 1.5 meter makkelijk hanteren. kosten: delen we door aantal die we hebben. (zal dus 25 of 31,25 zijn) wij zijn er 1 okt...
  10. vuurbloed

    gezocht: pitboxplek 2 okt assen 2020

    wie oh wie heeft er 2 pitboxplekken voor ons op 2 okt op assen met CRT wij rijden met bandenwarmers maar hebben geen garage bij ons, dus om nou een hele pitbox te huren, wordt beetje duur voor ons.
  11. vuurbloed

    pitboxplek crt 20-07-2020

    wij (drie jongens) met een vtr-sp hebben een box gehuurd voor 20-07-20 en hebben plek over voor iemand die nog een plekje in een pitbox zoekt voor deze datum. kosten delen we gewoon door aantal. we gaan max met 5 personen in een box, zodat we ruimte genoeg hebben.
  12. vuurbloed

    banden conti raceatack comp. medium

    continental race atack compoumd: medium (beide) bandenmaat 120/70 en 190/55 dotcode achter 4113 profiel 4 mm dotcode voor: 1817 profiel 3 mm nog voldoende voor vele kilometers. prijs: alleen als set 50 euro
  13. vuurbloed

    aangeboden: 2 pitboxplekken 7-10-19 CRT Assen

    aangeboden 2 pitboxplekken voor de crt dag op 7-10-19 op assen. dan staan we in totaal met 5 plekken, dus ruimte zat. huurbedrag wordt gedeeld door totaal aantal plekken, dus zal zo rond de 25 - 30 euro liggen. belangstellenden kunnen mij ff PB sturen.
  14. vuurbloed

    gezocht voorvelg daytona 675 2007 grijs

    door een gat in de weg (spanje) is het voorwiel gesneuveld en ben op zoek naar een velg. remschijven niet nodig
  15. vuurbloed

    te koop olie temp. meter

    te koop olie temperatuur meter voor in het vul/level gat motorblok merk: moto detail M28 of 29..weet niet precies zeker, komt uit een kawa gpz 500 prijs 25 euro of redelijk bod
  16. vuurbloed

    mooiste foto-stem

    ik weet niet of ik hier juist zit, en ik weet dat er voorheen een speciaal stem-topic was..maar kan deze nergens vinden...dus dan maar hier ik doe mee met mijn foto voor een omslagfoto op facebook en zou graag wat stemmen erbij hebben in de vorm van een like je mag natuurlijk stemmen op de foto...
  17. vuurbloed

    topkofferrek + givi koffer Triumph tiger 1050 2009

    wegens aanschaf hepco en becker systeem te koop: onderstaande topkoffer met bevestigingsrek. merk :GIVI inhoud: 50 ltr vraagprijs: 100 euro
  18. vuurbloed

    kofferset/tassenset triumph tiger 1050 2009

    ik ben op zoek naar een tassenset of kofferset incl de beugels voor de tiger 1050 2009 tassen of koffers moeten minimaal 30 liter per stuk zijn. kleur....niet echt van belang.
  19. vuurbloed

    voorwiel stuitert bij remmen. help !!

    sinds korte tijd stuitert mijn voorwiel bij remmen. ik heb een ander voorwiel (omdat vorige kromwas door een spanband-aanrijding) ik heb bijna nwe banjes voor en achter(nu 1500 km corso rossa ) 1 remschijf te leen die recht is (oude zat slingertje in van 5/10 mm) andere heb ik afgelopen...
  20. vuurbloed

    banden dunlop streetsmart

    te koop: 2 bandjes (evt met velg) type : dunlop arowmax streetsmart maat: 130/70/17 en 110/70/17 KM's: 0 richtprijs: set 100 euro dotcode 4713 velgen....van gpz 500
  21. vuurbloed

    aanrijding met object van buitenaf

    wie weet of dit en waar dit te verhalen is?... ik heb een aanrijding gehad met een spanband van een vrachtwagen. deze lag op de A1 kon er 1 ontwijken...de andere niet. direct bij tankstation gestopt, daar melding van gedaan aan pompbediende die heeft rijkswaterstaat ingeseind. mijn...
  22. vuurbloed

    vraag: routes plannen in de winter

    ik heb een vraag omtrend maken van routes. weet alleen niet of ik dat hier moet doen..... ik gebruik ITN converter....omdat er gezegd werd dat deze ook routes kan zetten ondanks dat passen gesloten zijn (op dit moment). ik zou dat dan moeten doen via michelin maps, echter dit werkt ook...
  23. vuurbloed

    wielen banden kappen ketting etc voor gpz 500

    wegens beeindiging hobby van dochterlief....onderdelen voor de gpz 500. nwe en gespoten onderdelen in appart design. te koop: voor de gpz 500 diverse nieuwe en opnieuw gespoten onderdelen: voor en achterwiel...kleur blauw metalic nwe banden 0 km.merk dunlop streetsmart 170/70 en 110/70...
  24. vuurbloed

    Vtr sp1 stopt bij flink warm.worden

    Mijn motor Honda Vtr sp1 2000 heeft een probleem. Dit is al verleden jaar begonnen. Bij goed warm worden in file of warm land begeeft hij het. Begint eerst te sputteren en slagen over te slaan om er vervolgens helemaal mee te stoppen. Na afkoelen doet hij het weer. Dacht dat het opgelost...
  25. vuurbloed

    warme motor slecht starten

    als mijn motor goed warm is wil hij niet tot slecht starten het lijkt alsof de accu leeg is en draai de startmotor maar moeilijk tot niet rond accu is echter goed en volledig vol. na afkoelen, start hij gewoon weer. heb dit vaker gehad maar kon het oplossen door contact uit en aan te...
Terug
Bovenaan Onderaan