Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: JanBen
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. JanBen

    motogp australie, wie is er wel eens geweest?

    hoi Vanaf oktober ga ik een lange tijd backpacken in australie, nou wil ik tijdens mijn reis de motogp op phillips island bezoeken!! Wie is er wel eens geweest en wat was je ervaring? Is er ook een groot festival/kermis of zoiets dergelijks bij en wat was je verdere indruk van phillips...
  2. JanBen

    dynamo acculoze enduro defect??

    Hallo, ik heb een tweetakt enduro motor. Een tijdje geleden begonnen mn lichten heel zwak te branden ook bij vol gas en viel mn digitale dashboardje steeds weg. Als ik de motor stationair laat draaien meet ik op de twee wisselspanningsdraden die van de dynamo komen bij stationair toerental 6...
  3. JanBen

    motor komt niet op toeren

    hallo, mn ktm 300 exc uit 2006 komt niet op toeren. De motor trekt totaal niet door in de hoge toeren (powerband of hoe ze het ook mogen noemen). de powervalve werkt onsteking staat goed. caburateur gereinigd membraam gecontroleerd bougie vervangen heeft iemand mischien nog...
  4. JanBen

    afgeleid tijdens enduro bernheze

    sommige mensen keken toch effe raar op tijdens de afgelopen onk enduro in bernheze Motormeuk Filmpje: beetje afgeleid door ............................. hulde voor de gasten die effe stopten en het vlees keurde!!!!!!!!
  5. JanBen

    last van voorvering

    hallo Als ik met mn motor over de knippen ga, (hobbels vlak voor een bocht) dan begint mn stuur heel erg te slaan, moet ik dan de rebound of compression van de voorvork in of uit draaien??? Ik heb een wp upsidedown voorvork waarbij de linker poot voor de rebound is en de rechter voor de...
  6. JanBen

    probleem demonteren koppeling !

    hallo Ik ben het motorblok van mijn motor aan het reviseren aangezien de lagers van de krukas zijn versleten. Nu stuit ik op een probleem, ik krijg de moer waarmee het binnenste gedeelte van de koppeling vast zit aan de as naar de versnellingsbak niet los. Volgens de repairmanual heb ik...
  7. JanBen

    Libin enduro balada

    zijn er nog meer mede forumers die afgelopen zondag mee hebben gereden aan de off road rit in Libin een plaatsje in de ardennen. Het was de eerste keer dat ik aan zon lange rit meereed. het was echt super en zeker de moeite waard, het is toch heel anders dan die maisplakken hier in nederland...
  8. JanBen

    Isidre Esteve Pujol zwaar gecrasht

    Spaanse Dakarster bij de motorrijders, Isidre Esteve Pujol, ligt met zware verwondingen in het ziekenhuis. Tijdens een all-terrainwedstrijd in Spanje viel Pujol en kwam vol op de rug terecht, waarbij zijn ruggewervels zware schokken hebben gekregen. Hij is met een helikopter naar het...
  9. JanBen

    BMW 450 enduro

    nog effe en we rijden allemaal op een bmw enduro. Het zou gaaf zijn als er ook een cross versie komt :9~ zoals onze oosterburen zouden zeggen: übergeil hier een link: http://www.vanharten.nl/site/nieuws_detail.php?id=166 het lukte me niet een foto te plaatsen
  10. JanBen

    staal of aluminium achtertandwiel

    hallo, ik gebruik mijn ktm 300 exc vooral voor cross en enduro gebruik (en héél af en toe op de straat ;) ) kan ik nu het beste een stalen of een aluminium achtertandwiel monteren. Het gaat om een renthal aluminium achtertandwiel en van de stalen tandwiel weet ik de naam zo niet. de...
  11. JanBen

    kickstarter KTM

    hallo mijn kickstarter was krom dus wou ik hem rechtbuigen. Nu heb ik het bovenste deel van het onderste deel van de kickstarter gesplitst. Nu heb ik hem weer in elkaar gezet, maar loept deze ineens veel ste soepel en zit het bovenste gedeelte zo los dat onder het rijden deze naar buiten...
  12. JanBen

    wat houd je banaanscore in??

    wat houd je banaanscore in?
  13. JanBen

    2-takt Motoren tot 144cc in MX2 én MX1

    MON heeft besloten om per direct 2-taktmotoren tot maximaal 144cc toe te staan in de MX 2. Dit betekent dus dat er met deze motoren mag worden deelgenomen in de MX 2 Junioren, MX 2 Senioren, MX 2 Inters en MX 2 jeugd. Daarnaast kan er met een 2-takt 144cc ook worden deelgenomen in de MX 1...
  14. JanBen

    bobine doormeten, hoe?

    hallo beste mensen De bougie van mijn ktm exc 300 uit 1999 vonkt nie meer, ik heb twee keer een nieuwe bougie er in gedaan maar dat hielp ook niet meer. Nou denk ik dat het aan de bobine ligt. Kan ik deze op een of andere manier doormeten om zeker van mijn zaak te zijn. (weerstand van...
  15. JanBen

    honda 500cc start niet

    mijn 500cc blokje wil nie starten, ik heb hem nog niet zolang dus nog niet echt veel ervaring met het starten van deze machine. af en toe ploft de uitlaat tijdens het kicken (je hoort geen knal maar een soort van scherp pfffffff geluid) er komt wel benzine in de cilinder de bougie wordt nat...
  16. JanBen

    vervangen zuiger cross zijspan 500cc

    hallo Ik hoop dat er op dit forum mensen zijn die verstand hebben van zijspannen of van een honda cr 500 mijn vraag is namelijk om de hoeveel uur met de zuiger van een zijspan met het blok van een honda cr 500 uit 1991 vervangen worden. Ik ben een beginnende rijder met crosservaring dus niet...
  17. JanBen

    een ei in de lekke radiateur

    beste mensen vorige week ben ik met mijn ktm gevallen en heb ik mijn linker radiateur beschadigd nu zit er rechtsboven in een klein scheurtje waar heel langzaam koelvloeistof uit sijpelt. Nu hoorde ik van een wat oudere man dat ze vroeger een ei in de radiateur gooide als deze lek was en...
Terug
Bovenaan Onderaan