Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Beunhaas86
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Beunhaas86

    Nokkenas uitlaatzijde timing bandit1200 1999

    Goeiedag, Ik ben mn Bandit 1200 aan het opknappen te beginnen met een grote beurt en een uitlaat zonder lekkage. Tijdens klepstellen blijkt dat mijn uitlaatnokkenas 1 tandje eerder staat. Is dat een bandit tuningsdingetje? Heb geen idee of dit de originele zijn of een GSXr 1100 of 750...
  2. Beunhaas86

    Relais zoemt

    Ik ben een relais aan het aansluiten voor handvatverwarming. De schakeldraad is de koplamp. Nu zoemt het relais bij stationair toerental. Vermoedelijk vanwege te weinig spanning. Hoe kan ik dit opvangen? Ander relais of schakeldraad ergens anders op aansluiten?
  3. Beunhaas86

    Koso RX1N km teller werkt niet meer

    Goedeavond :W Ik heb onlangs een koso teller op mn Bandit gemonteerd. Ik heb de 'opnemer' zoals op de foto aan de voorvork vastgezet en met 1 magneetje in de remschijf bevestiging. Het snoer zit met de originele stekker vastgeklikt in het kabelboompje van de KOSO. De teller heeft het...
  4. Beunhaas86

    ZXR 750 Stotteren

    Ik heb problemen met mijn ZXR waar ik de oorzaak niet van kan vinden. Bij koude motor niks aan de hand en dan rijdt hij prima maar na een km of 3 begint de motor steeds meer in te houden en vervolgens valt hij bijna uit. Na even wachten kan ik wel weer thuiskomen maar lekker loopt het dan...
  5. Beunhaas86

    zgan uitlaat 4-1 Delkevic Yamaha XJ 600 Diversion

    Een zo goed als nieuw 4 in 1 uitlaatsysteem van het merk Delkevic. Heeft nog geen 10 km gereden en is alleen een paar keer warmgereden. De uitlaat is een zwak punt van de diversion. Met deze verchroomde kun je weer jaren verder. Het geluid is beschaafd zoals een originele uitlaat hoort te...
  6. Beunhaas86

    Inlaten aan elkaar dmv slangen

    Ik ben de carburateurs aan het schoonmaken van mijn ZXR omdat ie een tijd heeft stilgestaan. Nu zie ik dat 3 van de 4 inlaatrubbers aan elkaar verbonden zijn dmv rubber slangen. Op andere motoren die ik heb gehad heb ik dit nooit gezien. Waarom is dit door kawasaki zo bedacht? Wat is hier...
  7. Beunhaas86

    Cillinderkop R1 2000 uitwisselbaar '98?

    Past de cillinderkop van een ouder type R1 '98 op het motorblok van een model uit 2000? Ik weet dat de blokken verschillen bij de frameophanging aan de rechterkant en het schakelmechanisme links, maar ze passen wel onder dezelfde motor. Ook heeft het 2000 blok een soort van nokken bij de...
  8. Beunhaas86

    TK: Yamaha XJ600N Diversion '95 (opknapper)

    Yamaha XJ600N Diversion Bouwjaar: 1995 KM-stand: 42840 Boekjes en gereedschapsetje zijn aanwezig De staat van de banden is voor goed en achter redelijk De kettingset is ook nog goed voor vele KM. Deze Yamaha heb ik een jaar geleden gekocht om op te knappen, de motor liep niet meer...
  9. Beunhaas86

    Honda CB700sc Nighthawk '85 (belastingvrij)

    Wegens een fulltime baan te weinig tijd voor 4 motoren. Daarom aangeboden: Honda CB700sc Nighthawk Bouwjaar: 1985 (belastingvrij) KMstand: 27000 Mijl Verzekering: ongeveer €3,25 per maand :} In bezit: 1.5 jaar Onderhoud: Nieuwe voorvorkolie met keerringen, nieuwe bougies. Door mij...
  10. Beunhaas86

    Beide koplampen branden ZXR750 '94

    Toen ik mijn ZXR kocht brandde beide koplampen, waarbij de grootlicht-unit volgensmij zwakker brandde om met beide lichten aan te kunnen rijden (ziet er mooier uit). Ik weet dat niet 100% zeker maar ik ga er vanuit dat het niet standaard is dat beide lampen branden met stadslicht. Nu heb ik...
  11. Beunhaas86

    Nieuwe banden CB700sc 1985

    Ja, weer een bandentopic. Ik heb een setje nieuwe banden nodig voor mijn bijna 25 jaar oude nighthawk. Dit omdat de huidige verdroogd zijn en gevaarlijk worden. Met de normale 'huidige' motoren weet ik wel welke banden ik fijn vindt alleen mijn Nighthawk heeft vreemde maten, voornamelijk...
  12. Beunhaas86

    Hydraulische koppeling koppelt niet

    Het gaat om een CB700SC Nighthawk uit 84. Deze is uitgerust met een hydraulische koppeling maar na verloop van tijd zit er zoveel vloeistof in het systeem dat de koppeling niet meer koppelt en de koppeling gaat slippen. Ik heb de cillinder bij het blok gecontroleerd. Dat is allemaal schoon en...
  13. Beunhaas86

    Hoe hydraulische plunjers controleren

    Mijn VT700c maakt gebruik van hydraulische plunjers tbv de klepspeling. Hoe kun je controleren of deze nog correct werken? Ik kan ze niet indrukken, maar volgens het werkplaatshandboek is dit juist goed. Hoe controleer ik of ze later nog wel in gaan zakken (zodat de klepspeling correct is)?
  14. Beunhaas86

    Kont / achterkant GSXR600/750 K4/k5

    Te koop, wegens gewijzigde streetfighterplannen. - Kont - Achterlicht - De originele undertail/accubak - Afdekkap voor duoseat. In 1 koop: €200,- Spullen worden ook los van elkaar verkocht. Eventuele verzendkosten zijn voor de koper.
  15. Beunhaas86

    Onbekend vacuumgestuurd onderdeel op ZXR

    Ik kwam voordat ik kleppen ging controleren het volgende ding tegen. 1: Slang naar de airbox 2: Vacuumslang naar 1 van de inlaten 3: Slang vanaf de carburateurs (overloop ofzo?) 4: Hier zou een slang moeten zitten, maar welke? Wat is het? Wat doet het en kan/mag ik het er tussenuit...
  16. Beunhaas86

    Achterremklauw ZX10R

    Ik wilde hem gebruiken ipv de achterremklauw van mn ZXR750 maar de maten verschillen teveel dus hierbij weer te koop. De remblokken zijn nog erg goed. Incl remleiding. Prijs: €21,20 inclusief verzenden. Gekocht voor een vriendenprijsje dus mag ie daar ook weer voor weg.
  17. Beunhaas86

    Gratis; Werkplaatshandboek Yamaha XS750D en XS750 2D

    Leuk boek in het Nederlands. Ik had hem bij mijn XS850 (zelfde techniek) maar die heb ik inmiddels niet meer dus wie kan ik er blij mee maken?? Ik wil hem ook wel verzenden in een bubbeltjes enveloppe maar ik weet niet of ik hem dan als brief kan versturen. Als het alleen als pakketje kan wil...
  18. Beunhaas86

    Kont + zadel CBR 600RR 2003 | Achterlicht CBR 600RR 2005

    Te koop wegens gewijzigde streetfighterplannen: - Kont + zadel voor model 2003/2004 geheel in matzwart. ZGAN, echter 2 kleine haakjes bij het achterlicht afgebroken, maar de montage van het achterlicht ondervind hier geen nadelige effecten van. Geen scheuren of krassen, enkel wat...
  19. Beunhaas86

    Onderdelen ZXR750L '94

    Te koop wegens ombouw streetfighter - Koplampunit , glas is onbeschadigd. Incl framedeel, excl tellergedeelte - Topkuipframe, recht maar kan wel een likje verf gebruiken - Spiegel links. Werkt goed, glas is goed. Niet geheel ongeschonden maar die paar plekjes vallen niet echt op - Rechter...
  20. Beunhaas86

    Weinig ABS zelfbouw

    Je ziet hier veel zelfbouw kuipjes/kontjes van alu/plaatijzer en polyester, maar eigenlijk nooit van ABS. Ik vraag me af waarom niet. Ik heb zelf enkele ideeen voor een abs stuurkuipje. Voordelen ABS: - Je kunt de bestaande kont aanpassen (mits die ook van abs is) en dus ook de...
  21. Beunhaas86

    YZF600R Thundercat uit 1996; €2300,-

    Ondanks dat de motor echt lekker rijdt en zowel toer als sport (100PK) is, wil ik toch een keer wat anders, met wat meer koppel en waar ik wat minder hoef te schakelen. BJ: 1996 Kleurstelling: Grijs/Geel KM: 49.000 Laatste onderhoud bij 46000: - Kleppen gesteld / bougies vervangen /...
  22. Beunhaas86

    Motorsteun voorwiel, stevig?

    Ik zie ze steeds meer (of ik let er meer op), die steunen die werken als een soort fietsenrek. Handig voor bijvoorbeeld olie peilen, of om je motor mee vast te zetten op een aanhanger of in een bus, of gewoon om je motor in te stallen. Ze zijn er in meerdere varianten maar powerplus heeft een...
  23. Beunhaas86

    Nokkenaskettingspanner gebroken: lassen of vervangen?

    Honda VT700 Shadow uit 84, niet zoveel meer waard. Dr zitten 2 haarscheuren in waardoor de ketting niet meer gespannen word. Hij heeft aan de buitenkanten ruimte over voor een las. Het materiaal is zo'n 1,5mm dik. Kan ik het laten lassen en dan netjes afwerken/slijpen of kan ik beter zoeken...
  24. Beunhaas86

    Hydraulisch pomp heftafel is lek

    De pomp van mn heftafel verliest olie waardoor de heftafel lang niet meer zo hoog kan als eerst. Ik heb de pomp eraf gehaald om te kijken of ik eventueel wat kan reviseren maar snap niks van de werking. De pomp: - Nr 1 gaat drukt binnen en pompt de olie in de cillinder - Nr 2 trek je...
  25. Beunhaas86

    Alles voor niks: Yamaha XS850 '82

    Ik heb de brikkensmaak te pakken maar ga op zoek naar een iets minder zware motor dus doe ik mijn Yamaha XS850 special edition uit 1982 weg (belasting vrij dus! verzekering €3,- per maand). Hij mag op zich voor niks weg maar bij veel interesse word een bakje Grolsch wel zeer gewaardeerd...
Terug
Bovenaan Onderaan