Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jefro98
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Jorge Lorenzo deel 2

    Jorge Lorenzo Vanaf zijn debuut, met gelijk een poleposition, een regelrechte sensatie in de MotoGP! Vroeg in de records Lorenzo debuteerde in de 125 cc GP racerij op zijn vijftiende verjaardag tijdens de tweede kwalificatiedag voor de Spaanse GP van 2002 in Jerez. Voor de eerste dag...
  2. J

    Het grote Yamaha R1 topic - deel 42: aka pussymagnet topic

    Deel 42: Het is zo goed als Lente We gaan meeten met 25 Celsius R1 Topic Hottie van de dag: R1 Topic Meeting 15Mei 2011 Wat? 1ste R1 topic rit 2011: Wanneer? 15 Mei (reserve datum 22 Mei) Waar? Veluwe Verzamelpunt? MacDrive Veenendaal langs de A12 Utrecht - Arnhem...
  3. J

    Het grote Yamaha R1 topic - deel 41: Gixxer750 for breakfast

    Deel 41: Waar blijft de fokkin' Lente We willen meeten met 25 Celsius R1 Topic Hottie van de dag: Degen die een plaatje van een babe post mag altijd eerst gezegd!! *O* *O* *O* R1 Topic Meeting 15Mei 2011 Wat? 1ste R1 topic rit 2011: Wanneer? 15 Mei (reserve datum 22...
  4. J

    Het grote Yamaha R1 topic - deel 40: R6 for breakfast please

    Deel 40: Lente is in aantocht. *O* Op naar het voorjaar, dan gaan we meeten R1 Topic Hottie van de dag: Degen die een plaatje van een babe post mag altijd eerst gezegd!! *O* *O* *O* R1 Topic Meeting 15Mei 2011 Wat? 1ste R1 topic rit 2011: Wanneer? 15 Mei (reserve...
  5. J

    Het grote Yamaha R1 topic - deel 39: We want hot chicks 2

    Deel 39: opzouten met die takke winter. :( Op naar het voorjaar, dan gaan we meeten Degen die een plaatje van een babe post mag altijd eerst gezegd!! *O* *O* *O* Wat? 1ste R1 topic rit 2011: Wanneer? 15 Mei (reserve datum 22 Mei) Waar? Veluwe Verzamelpunt? MacDrive...
  6. J

    Het grote Yamaha R1 topic - deel 38: We want hot chicks

    Deel 38 alweer: opzouten met die takke winter. :( Op naar het voorjaar. Wat? 1ste R1 topic rit 2011: Wanneer? 15 Mei (reserve datum 22 Mei) Waar? Veluwe Verzamelpunt? MacDrive Veenendaal langs de A12 Utrecht - Arnhem Adres: Nieuweweg Noord 266, 3905 LX Veenendaal Afslag...
  7. J

    Het grote Yamaha R1 Topic - deel 37: Rene gets a lapdance

    Jawel, deel 37 is begonnen. Het R1 schorriemorrie is weer samen gekomen in deel 36, dus gaan weer los in deel 37 De vorige delen staan hieronder. Voordat je vragen hebt kun je hier in gaan zoeken ;) : Deel 1: groot Yamaha R1 Topic Deel 2: Het grote Yamaha R1 Topic; deel 2...
  8. J

    Rug protector B-square maat L

    Rugprotector van B-square. 2 x gebruikt met een Track&Training dagje. Oftewel 10 x 20 minuten mee gereden dus eigenlijk nog nieuw. Maat is L. Prijs: Eu.25,- excl. verzenden.
  9. J

    Yamaha FZ750 1987, 51.000km, originele staat, 750,=

    Bij deze te koop mij trouwe FZ750. Ik heb deze motor nu 2 jaar voor woon/werk verkeer gebruikt en er 6000 probleemloze kilometers mee gereden. Weer of geen weer, hij doet het altijd en heeft me nooit in de steek gelaten. Motor is nog helemaal origineel tot aan de uitlaat demper aan toe...
  10. J

    MF-ers in Ede, part 11

    Zomer deel nummer 11 van Ede en omgeving. De OP is een gedeeltelijk kopie van deel 10: zijn wat mensen verdwenen die ik in deel 10 niet tegengekomen ben. Als jij dat ook bent, mijn excuses, ik zet je er gelijk tussen als je een nieuwe foto plaatst. Daarbij als er iemand wat toegevoegd wil zien...
  11. J

    XJR 1300 SP. 2001 Geel/Zwart. Zeer mooi

    Prachtige XJR 1300 SP uit 2001. Heeft 33000km gelopen. Rijwiel gedeelte is helemaal uit elkaar geweest omdat ik de wielen, achterbrug, vorkpoten, voetsteunen, rem en schakel pedalen e.d. zwart heb laten poedercoaten. Alle Keeringen van achterbrug, wielen en voorvork zijn dus weer nieuw...
  12. J

    MF-ers in Ede, part 9

    Deel 9 alweer van Ede en omgeving. De OP is een schaamteloze kopie van deel 8, als er iemand wat toegevoegd wil zien in de OP of een andere foto dan hoor ik het graag Als je foto in de O.P opgenomen is kun je eigenlijk de foto in je 1ste post waar je de foto in plaats verwijderen. Anders...
  13. J

    Te Koop. Seat cover R1 02/03 blauw

    Origineel Yamaha, als nieuw. Geen krassen. Eur.150,= ex verz.kosten.
  14. J

    MF-ers in Ede, part 8

    Deel 8 alweer van Ede en omgeving. Tijd voor de grote opschoon- en aanpas actie! Alle foto's zijn eruit gegooid. Wil je in de OP? Kan altijd. Plaats of mail een foto (niet te groot ivm laadsnelheid) of 2 foto's als je 2 motors hebt, of 3......en ze komen in de OP Als je foto in de O.P...
  15. J

    Blauw street fighter stuur

    Heb hier nog een blauw street fighter stuur liggen. Zat op me XJR toen ik 'm kocht, was het eerste wat eraf ging want ik vond het niet mooi staan. Stuur is 75cm breed. 30 Euro?
  16. J

    Nieuwe XJR rijder erbij

    Hallo allen, Mijn naam is Jeff. Ik rijd een XJR1200 en cross op een YZ250. Echte Yamaha man dus. Kheb me aangemeld omdat hier enorm veel informatie te vinden is en omdat ik op zoek ben naar een setje binnenpoten voor m'm XJR( klein ongelukje gehad), maar kan dus ook FJ spul gebruiken. Kweet...
Terug
Bovenaan Onderaan