Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: speedy750
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. speedy750

    Guiloy 1/10 Rossi

    Heeft iemand een idee waar ik Assen 2007 nog kan krijgen, mag ook tweedehands. Moet wel 1/10 zijn. Volgens mij Guiloy ermee gestop want ik kan ze nergnes meer vinden
  2. speedy750

    MFMM 2009 2e editie: de foto's

    Was weer leuk, Hierbij wat foto's van mijn kant http://picasaweb.google.nl/dvs33d1/MM2009# ~[edit duderuud] Hier een lijst van alle foto's en video's tot 30-08 23:40: Album 1 Album 2 Album 3 Album 4 Album 5 zZlaapkopZz in "MM2009 de foto's" MFMM 30-08-09 - deel 1...
  3. speedy750

    MM 14 september Ermelo-Harderwijk

    Gaan er nog gasten uit ermelo en harderwijk naar de MM. Misschien weer een optie om via ermelo te rijden?
  4. speedy750

    Hoe was de MFMM 2nd edition? Foto's/filmpjes

    De eerste foto's En ik heb ze natuurlijk ook in groot formaat Gebruik de Motormeuk uploadfunctie om in één keer tot 15 foto's te uploaden! Makkelijker voor de uploader en makkelijker voor de lezer.
  5. speedy750

    Schitterende YZF750R in nieuwstaat

    Deze motor verkeerd in nieuwstaat en heeft 47000 km gelopen. Bij 40000 km is de motor gereviseerd en verbruikt geen druppel olie meer Ik heb deze motor verbouwd, maar alles is weer origineel en makkelijk terug te bouwen. Er zijn geen onnodige gaten e.d. in het frame. De nieuwe kont zit erop...
  6. speedy750

    Seatpad

    Hoe heet zo'n stukje zit die op racemotoren zitten waar ze tegen aan zitten. Ben namelijk naar zoiets op zoek.
  7. speedy750

    kont geval

    Hoe heet zo'n stukje zit die op racemotoren zitten waar ze tegen aan zitten. Ben namelijk naar zoiets op zoek.
  8. speedy750

    Leren Yamahamotorjas blauw-wit XL

    Gloednieuw, maat XL, voorzien van protectie en is vast te ritsen aan de broek. €125,- voor de liefhebber
  9. speedy750

    Ivm met een verbouwingsproject van mijn Yamaha YZF

    Ivm met een verbouwingsproject van mijn Yamaha YZF750R ben ik op zoek naar een kleiner Koelvloeistofreservoir. Ik heb onlangs een racekont van een R1 er op gezet, maar nu kan ik het reservoir niet meer kwijt. Iemand een idee? Bijlage: yzf218 (Small).JPG
  10. speedy750

    Kont

    Doe mij hier maar een kontentopic Gaat weer helemaal nergens over, maar te koop aangeboden "een kont" (denk ik) http://www.oliepeil.nl/archief/duo%20blote%20kont.jpg
  11. speedy750

    Officieel Yamaha Paddock Blouse

    Deze blouse is dus nog nooit gedragen en helemaal nieuw. Helaas heb ik hem te groot gekocht. Het is maat XXL. Misschien iets voor de liefhebber
  12. speedy750

    Omgeving Ermelo

    Wie rijden er in omgeving Ermelo?
  13. speedy750

    YZF 750 mini meeting in Harderwijk

    Afgelopen zondag was de eerste meeting van de yzf 750 forum Op www.yzf750.nl kunt u van ales lezen inclusief mooie foto's
  14. speedy750

    Meeting Yamaha YZF

    Op zondag 18 september zal ereen meeting plaats vinden voor YZF750 rijders. Ergens in centraal Nederland zullen er een aantal liefhebbers van deze machine bij elkaar komen. Wil jij ook komem?.......Ga dan snel naar www.yzf750.nl en kijk waar de meeting is Tot de 18e om ongeveer 13.30 uur
Terug
Bovenaan Onderaan