Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: desp0
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. desp0

    bad day ... gewoon

    ik maak niet veel topics aan maar toch ff proberen :) wie herkent het ook, je wil lekker gaan rijden, geen vuiltje aan de lucht en denkt ff rossi himself te gaan nadoen maar op de één of ander manier wil niks lukken, je stoppie't bijna over je motor, je wheelies lijken nergens op, die...
  2. desp0

    Beschikbaarheid onderdelen Norton?

    Hallo, ik heb mijn oog laten vallen op een Norton Motorcycle/Racer oldtimer "Norton" twin cylinder van 1973, er zitten wel geen uitlaten meer op en er is mss nog wat meer opknapwerk aan, Heeft hier iemand ervaring met dat merk ? zijn onderdelen nog beschikbaar ??
  3. desp0

    Kneedown in de regen ??

    Hallo, vond niets in de zoekfunctie dus jah, nieuw topicje dan maar zoals de titel het dus aangeeft, is dit mogelijk in de regen met gewone bandjes ? ik zit wel met MPP-2CT's maar ben bang dat door de regen ze niet warm genoeg krijg (heb ook niet veel pk's aan boord dus vandaar extra...
  4. desp0

    voorvork + t-stuk > hoe weet je als die recht zijn ???

    hoi , ik ga straks naar een voorvork kijken met T-stuk erbij voor een goed prijsje, heeft iemand nog tips hoe ik kan weten of de vorken en t-stuk (+kroontplaat) nog recht zijn ? ?? merci
  5. desp0

    circuit en 2takt --- 2008 !!!??

    Hoe zit het nu, ik hoor her en der dat 2takten verboden wordne in 2008 op het circuit. Zelf dacht ik enkel dat de productie stopt en de competitie zal afgeschaft worden, maar of je dan als vrijrijder de baan niet meer op mag met een 2takt :? :? :? wie weet hier meer van ?
  6. desp0

    banden uit spanje > kwaliteit ?

    hello, ik zie dat er hier veel hun banden in spanje kopen maar kheb daar nog 1 vraag rond : is de kwaliteit ZEKER net hetzelfde ?????? er zit ongelooflijk veel namaak daar en ik wil niet dat ik voor 100€ goedkoper geen echte michelins onder mijn voeten heb, daar hangt er te veel van...
  7. desp0

    limiet banden ... vervolg

    mijn topic is weg ? |( :? ma goed, voor degenen die het interesseert of er iets aan heeft ; vandaag eens weest testen met hardere bandenspanning (vooraan 2,3 en achter 2,5) en het lijkt wel te helpen, hem op geen enkel uitstapje kunnen betrappen ! wel in het begin een stuk...
  8. desp0

    aankoop Yamaha SR500 ?

    hallo, ik ken iemand die erg geïnteresseerd is in deze motor : http://www.2dehands.be/te-koop-sr-500-20748372.html?afdeling=moto&motor_merk=38&motor_soort=13&rubriek=motor&sort=prijs aangezien ikzelf niet zoveel van 4takten ken komen we even jullie mening vragen, het is een 1...
  9. desp0

    Droog weer en toch limiet banden gevonden!! ????

    hoi, ik rij dus met een rs250ke , en heb een setje mpp's zitten. nu had ik deze vraag al eens eerder gesteld maar toen lag het toch meer aan mijn banden, namelijk dunlop 207RR's , nu met die michelin pilot powers had ik het nog nooit eerder gehad maar ik begin nu ook te glijden met die...
  10. desp0

    hmmm die koelvloeistoftemperaturen...?

    zie hier ander topicje waarin specefiek de temperatuur van een F4 1000 ter sprake komt, daarbij zie ik dat die waarden heel hoog zijn en toch als normaal worden beschouwd, ik kan ze geen ongelijk geven want mijn neef had diezelfde waarden (rond de 90) op zijn vtr nu heb ik een rs250 en...
  11. desp0

    AGIP olie

    ondanks hun dalend marktaandeel hier :P toch eens gekeken voor hun olie's eerst en vooral wordt dit aangeraden door het onderhoudsboekje bij een RS250 (een tweetakt door iedereen bekend en die zijn nogal "olie-gevoelig" ) nu weet ik dat ze volgens de code voldoet (ISO-L-EGD) maar toch ken ik...
  12. desp0

    banden opgewarmd, bijna nieuw ... en toch glijden!

    hoi, ik zit met een probleempje mijn motor heeft paar maanden stilgestaan (herstellingen) en nu hij terug rijdt kon ik echt niet wachten om hem eens goed aan de tand te voelen nu ging ik gisteren na lang rijden eindelijk eens diep in de bocht... dan glijd mijn achterband ineens zo weg...
  13. desp0

    ZX10R vs Triumph Daytona955i : wie & waarom

    Mijn neef is van plan een nieuwe motor te kopen anno januari 2007, zijn laatste motor was een Honda VTR firestorm. nu kampt hij met de volgende vragen waar hij echt niet aan uitgeraakt uit verschillende magazines bleek dat de daytona de beste zitpositie vertoonde, daarom viel zijn keuze eerst...
  14. desp0

    Stuurdemper ... of niet ? luxe ... of niet ?

    Hallo, ik worstel de laatste tijd een beetje met een probleem. Ik rij met een aprilia RS250, bekend o.a. omdat ie heel licht is ... Ik woon in belgië ... bekend voor de soms enorm slechte wegligging B| Nu ik rij zelf nog niet erg lang, een dikke maand of zo en daarbij probeer ik nog lang...
  15. desp0

    RS 250 - heel vreemd probleem

    hoi, ik ben nieuw hier op het forum ik rij met een RS250 bouwjaar 2000 nu die heeft even stilgestaan maar niet zo lang (week of 3 ,4) nu toen ik reed had ik een heel vreemd probleem, plotseling heb ik geen "kracht" meer op lage toeren, hoge toeren geraak ik in maar hij houd ietwat tegen, hij...
  16. desp0

    HARD inrijden / roderen !

    Ik heb ooit eens gelezen dat je met hard inrijden later meer pk krijgt, mits de juiste procedure lees maar : http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm ik vind het erg raar dat ik het nergens anders vind, ooit eens getest op paar opgedreven brommertjes en ik kon de theorie alvast niet...
  17. desp0

    vraagje over motorblok RGV250/RS250/.

    hoi, Ik weet dat de RS een herziening kreeg van het motorblok in '98 Nu vraag ik mij af of het wel loont om eentje te kopen uit zeg maar '96... is er zo veel veranderd ? ps : ik weet dat er al xxx... topics zijn over RS'n en buiten dat ze pas na '98 ook op 25KW kunnen vond ik eigenlijk...
  18. desp0

    Die eerste kleine motor >>RS >< NSR &g

    Hoi, ten eerste ben ik nieuw hier op het forum dus ik hoop dat ik hier alles beetje volgens de regels post nu ... Ik zou mij eindelijk graag een eerste motor te kopen, na eerst tot mijn 21 jaar te wachten dacht ik mooi een motor te kunnen kopen die meteen deftig is, mooi niet dus in...
Terug
Bovenaan Onderaan