Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: KRS-M900
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. KRS-M900

    Garmin zumo 210 nieuw

    Nieuw in doos te koop omdat ik er al eentje heb en twee is een beetje veel van het goede. Alles beugels en kabels zitten erbij om de garmin op het stuur te monteren. richtprijs 170 euro. Voor vragen pb me.
  2. KRS-M900

    Rotterdam Incorporated #17 - Waar we vaker gaan rijden?

    Deel XVII Wat vooraf ging. . . Deel 01 Deel 02 Deel 03 Deel 04 Deel 05 Deel 06 Deel 07 Deel 08 Deel 09 Deel 10 Deel 11 Deel 12 Deel 13 Deel 14 Deel 15 Deel 16 [hr] :] Wat gaan we doen? :] [hr] :] En wat deden we eerder? :] (kijk voor eerdere ritten in...
  3. KRS-M900

    revit mt 52

    Te koop Een goed pak van Revit maat 52. Dit pak heeft nog nooit het asfalt van dichtbij gezien. Richt prijs 75 euro geen doe een mooi bod..
  4. KRS-M900

    Het Ducati Monster Topic *Deel 42*

    DEEL 42 Zonder gezeik gaat het verder :+ Wat vooraf ging :Y deel (1) deel (2) deel (3) deel (4) deel (5) deel (6) deel (7) deel (8) deel (9) deel (10) deel (11) deel (12) deel 13 deel 14 deel 15! deel16 Deel 17 Deel 18 Deel 19 Deel 20 deel 21 Deel 22 Deel 23 Deel 24 Deel 25 Deel...
  5. KRS-M900

    BOXER V8 m58

    Mooie boxer V8 een jaartje oud donker vizier Maat 58 Richtprijs €250,-
  6. KRS-M900

    Speciale motorparkeer plek aankomende race in oss?

    Ik heb een vraagje. Is er tijdens de pinksterrace in oss een speciale parkeerplek gereseveerd voor motoren of niet Heb me al gek gezocht, maar ik kon er niks over vinden.
  7. KRS-M900

    Het Ducati Monster Topic ***Deel 32***

    D E E L 32 en zo begon het: Deel 32 alweer van dit prachtige mooie Monster topic & Friends Hier kan je alles kwijt over je Ducati M O N S T E R :Y Geneuzel is hier ook toegestaan :Y Liefst niet te veel, we hebben onlangs al ons portie wel gehad ;) Friends worden gedoogd...
  8. KRS-M900

    Arlen Ness Handschoenen MT M

    Te koop mooie handschoenen van arlen ness maat M.. Niet meer nieuw maar in zeer goede staat, maar 6 a 7 keer gedragen.. richt prijs 50 eddies..
  9. KRS-M900

    DUCATI MONSTER minimeet

    DUCATI MONSTER minimeet wanneer:Zaterdag 10 Sept hoelaat:Vanaf 11:00uur waar: Kolding 20 te Barendrecht Koffie/Thee wordt verzorgd door scarpamoto Tevens is er ook pizza te krijgen(tegen een kleine vergoeding) Meld je aan en je wordt op de lijst gezet...
  10. KRS-M900

    Nieuwe Arlen Ness mt 52

    Jas te klein gekocht..Of te wel heb de jas gekocht daarna gestopt met roken en een paar kilo's aangekomen.... Richtprijs 150 euro's, jas nog nooit gedragen.
  11. KRS-M900

    Het Grote (Ex)-Lestopic goes Motorbeurs 2011

    Het is bijna zo ver wie o wie gaan mee...
  12. KRS-M900

    Rij in de koekblikker zoals op de motor...

    Ik heb vandaag weer sinds een week in het koekblik gezeten... Kom ik er naar een tijdje achter dat ik net zo probeer te rijden, zoals ik op de motor doe. Altijd te hard, over al de ruimte zoeken om hem er tussen te zetten en erg geirriteerd zijn omdat het niet opschiet en omdat ik achter in...
  13. KRS-M900

    motorstalling R'dam gezocht

    Goedemorgen, Ik krijg aanstaande vrijdag mijn motor, nu ben ik opzoek naar stalling omgeving rotterdam. Voor niet al te veel geld.. Iemand suggesties of een plekje over.
  14. KRS-M900

    carter voor een bridgestone 175 uit 1975

    iK BEN OPZOEK NAAR EEN ENGINE CASE VOOR EEN BRIDGESTONE 175 UIT 1975. iEMAND EEN IDEE WAAR IK DIT EVENTUEEL KAN KRIJGEN.
  15. KRS-M900

    TE KOOP gpz 600 streetfighter

    Een gpz uit 89 te koop. Heeft een beurt nodig Van daar de lage prijs. In de prijs zit ook een motorhoes en schijfrem. Ik wel al olie en een oliefilter liggen. Zit nu een ander stuurkuipje op. Een zwarte VP is €900
  16. KRS-M900

    problemen olie verversen

    Goedenavond, Iemand een tip voor mij? Ik wilde olie verversen en een nieuwe filter installeren. Dus ik eerst de motor goed warm rijden... zoals in het werkhandboek staat beschreven. Ik de motor stil gezet, stel sleutel gepakt ik het moertje van de olie los draaien wil deze niet meewerken. Zit...
  17. KRS-M900

    LASER db-killer verwijderen?

    Ik heb een vraag ik heb een laser hotcam op mijn moto. Nu zit er in het einde een popnagel waar waarschijnlijk mijn db-killer mee vast zit kan ik deze zomaar uitboren????????
  18. KRS-M900

    PLOF

    Goeden avond, Even een vraagje ik heb een gpz 600 z en sinds vanochtend als ik hem start en daarna loopt ploft de motor een beetje wat kan dit zijn. En nog een ander probleem is als ik weg rijd vanuit stil stand voel ik een tik in mijn linker voet pedaal wat kan dit zijn misschien ketting???????
  19. KRS-M900

    KAWASAKI rijders den haag deel 2

    Hallo kawasaki rijders den haag. Hier een vervolg op het eerdere topic den haag. Kon er zelf geen bericht meer bij zetten. Vandaar deze nieuwe topic. Maar ik ben dus sinds kort ook een kawa rijder. Groet Bijlage: groene monster.jpg
  20. KRS-M900

    Zephyr 550

    Vraagje ik heb een probleempje. Ik heb een zephyr 550 (zr550).Als de motor koud is dreigt telkens uit te slaan. Wat uit eindelijk ook gebeurd. De choke werkt ook niet helemaal goed als ik heb gas gegeven valt het toeren tal ook terug. Draait tussen de 500 en 800 toeren stationeer, als de motor...
  21. KRS-M900

    Zephyr 550

    Goedendag allemaal, Ik heb net mijn rijbewijs en ik heb een zephyr 550 zien staan. Ik wil deze motor wel kopen. Nu heb ik dinsdag 24 jan een afspraak om een proefrit te maken. Kan iemand mij vertellen waar ik ongeveer op moet letten. En heeft iemand ervaring met deze motor. Zijn er nog 550...
Terug
Bovenaan Onderaan