Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RooieHoed
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. RooieHoed

    Motorkeuze na ongeval met letsel

    Goedendag motor-forummers, In 2008 heb ik een motorongeluk gehad. Flink wat schade in het linkerbeen waar ik uiteindelijk zenuwschade en een kunstheup aan overgehouden heb. Anderhalf jaar revalideren (Met toen nog in elkaar geknutseld been en heup), daarna nieuwe heup en toen ging het...
  2. RooieHoed

    Foutieve button

    Omdat een plaatje meer zegt dan 1000 worden;het gaat hier om de quickreply. Win7 Google Chrome (latest)
  3. RooieHoed

    Motorrijden met heupprothese

    Hallo, Het is dan zover, ik krijg een heupprothese. Een kunstheup dus. Ik vroeg mij af of er motorrijders zijn met een kunstheup (Zoja; welke? Ik krijg nml een volledige prothese, maar wel met afschroefbaar femurkop zeg maar). Want ik hoop eigenlijk met de kunstheup wel weer op te...
  4. RooieHoed

    Motor Ongeluk KBH

    Hallo Allemaal, Ik ben Marijke, de vriendin van Wesley. Wesley vroeg of ik een berichtje achter wou laten op het motor forum. Ik weet nog niet precies hoe dat echt moet...dus ik probeer het maar zo. Wesley heeft een motor ongeluk gehad en ligt nu in het UMC Utrecht. Hij heeft zijn been op...
  5. RooieHoed

    Ik heb een foto

    Van sopje/sobje. Topic is gesloten maar op de een of andere manier _moet_ ik hem kwijt. Kunnen jullie mij helpen om van deze drang af te komen of mij een plekje geven waar ik hem alsnog kan posten ;( Ze is zelf iig akkoord gegaan, ze heeft hem zelf geprobeerd te posten maar dat lukte...
  6. RooieHoed

    [Gemeentehuis] Tekenen voor Zware Categorie, 20 jaar

    Hallo, Ik heb afgelopen vrijdag m'n motorexamen afgelegd voor het lichte motorrijbewijs. Vandaag naar gemeentehuis, rijbewijs aanvragen. Echter klopte de categoriën niet meer (zo was m'n auto in een keer pleite). Hij dus ff nakijken, en toen kwam het goede formulier eruit. 4 Categoriën...
  7. RooieHoed

    Reacties in aanbod forum

    Hallo, ik zie met de dag meer reply's in aanbod topics als: Mooi Man Heb al 3 motors dus dan word het te veel van het goede Mooie remhendels maar heb al pazzo hendels Vette chopper maar ik haat choppers Ben ik de enige die zich hier groen en geel aan ergert? Dat eeuwige geslowchat?
  8. RooieHoed

    Even voorstellen...

    Hallo, Ik ben Wesley. Geboren in Nijkerk op 25-09-87. In 2005, augustus, was ik aan't werk als manager bij een McDonald's, toen er in een keer een paar honderd motor's voor de deur stond. Dat waren jullie! Vanaf die tijd ben ik toch wel redelijk gecharmeerd van motors. Heb mijn...
Terug
Bovenaan Onderaan