Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. the blue one

    Getuige gezocht ongeval Sloeweg Vlissingen

    De eigenaar van de rode Honda ?? wordt gezocht door de politie... waar beter te zoeken dan op M-F ?? Als dit niet mag in verband met het niet zelf betrokken zijn, gooi er dan maar een slotje op.
  2. the blue one

    Een slecht betaalde maar wel ultra stoere baan ?

    Tja ieder zijn ding Maar om hier nu een apart topic voor aan te maken : Post hier leuke politie<>motor foto's
  3. the blue one

    Alpinestars Stella Ice Jas

    Deze damesjas maat XL gekocht in maart (€325,= )(Er schijnen ook heren mee rond te rijden ? Maar officieel werd ie verkocht als damesjas) Het witte is een soort Parelmoer glans 8-) Gaat in de verkoop i.v.m. zwangerschap. Jas is nog als nieuw! Doe een god bod en hij is van jou!
  4. the blue one

    Te koop Blauwe Honda CB 900F Hornet

    Te koop aangeboden : Honda CB900 f2 Hornet bouwjaar 2002 Km stand 24000 Kleur Blauw Extra's: Leo Vince 4-2-1-2 uitlaatsysteem met DB-killers Rizoma Superbikestuur Andere spiegels met geïntegreerde knippers Hornet900 kentekenplaathouder met kleinere knippers Hornet...
  5. the blue one

    Motor gestolen? Centraal meldpunt M-F

    Bekend fenomeen, maar er worden er zat gestolen de laatste tijd : Triumph gestolen in Breda BMW - F800st... gejat... en weer gevonden! 7 september, motor gestolen in Groningen Teruggevonden na diefstal, Honda VFR750 '87 Mijn grijze 2004 R1 gestolen in Breda!!!!! Motor Gestolen!! GSX-R...
  6. the blue one

    Motor in het water aangetroffen zonder bestuurder

    Regio - De brandweer van Haarlemmermeer is zaterdagochtend rond 10:00 uur gealarmeerd voor een te water geraakte motor op de Weteringweg in Weteringburg. Voorbij gangers zagen een motor half uit het water steken en allarmeerde daarop de hulpdiensten. Omdat er geen spoor van de bestuurder...
  7. the blue one

    TT kaarten hoofdtribune 30-06 !

    Te koop aangeboden: 2 x TT Kaart voor de hoofdtribune Vak H Rij 1 voor de wedstrijddag (30-06) De prijs :? wat ze gekost hebben dus 2x € 87, ik wil ze wel verzenden dan komen er nog verzendkosten bij! Maar wil dan eerst poen zien :9 Ik ben helaas verhinderd, dus moet ze weer van de hand...
  8. the blue one

    Gezocht: moto73 test uit december 2004

    Ik ben op zoek naar een test uit Moto 73 uit een nummer van december 2004. Het gaat hierbij om een test van motor aanhangers, kan iemand me hieraan helpen ??? Als ik op de moto73 testpagina's zoek kan ik het niet vinden en mijn vriend google word ik ook geen wijs uit ! Ontzettend...
  9. the blue one

    Horneteers>>duin en bollenstreek meeting! part II 2007

    Zoals de titel al zegt : De lente is gisteren begonnen dus de 2e meeting van 2007 gaat een feit worden. Deze meeting gaat de boeken in als de Duin en bollenstreek meeting. Ritje door : Zuid-Holland en het zuidelijkste puntje van Noord-Holland Datum...
  10. the blue one

    Weeralarm: OPVANGplekken voor motorrijders!

    Zojuist lees ik dat er een motorrijder is omgekomen en om te voorkomen dat er nog meer ongelukken gebeuren doe ik hier een oproep om vooral je gastvrijheid ter beschikking te stellen voor de mede-motormens! Ook als je dus nu met samengeknepen billen op het werk zit te bedenken hoe je veilig...
  11. the blue one

    Gratis afhalen: schaalmodel bmw r1100r in de kleur rood

    Gratis af te halen in Haarlem: Schaalmodel van maisto een rode BMW r1100r Opsturen is denk ik net zo duur als kopen dus dat heeft denk ik niet zoveel zin!
  12. the blue one

    Leren motorpak schoonmaken met scheerschuim ???

    Even een vraagje heb gezocht maar geen antwoord kunnen vinden Is het waar dat je je motorpak goed schoonkrijgt door het in te spuiten met scheerschuim ? Heb zoiets ooit gehoord maar vraag me af of het ook echt werkt. en vertel me ajb dat het onwijs gemakkelijk is, ik heb een hekel aan...
  13. the blue one

    CB900 f2 standaard uitlaat of dempers met E-keur

    Voor een Honda CB900 f2 "hornet" standaard uitlaat of dempers met E-keur gezocht Voor op het circuit en naar het buitenland zijn mijn huidige dempers net even te luidruchtig, ze blijven er voor het gewone gebruik wel op zitten. Vandaar dus een betaalbare oplossing gezocht, mocht je nog een...
  14. the blue one

    motor opbokken, geen achterbok hoe doe jij dat?

    Even een vraag, ik moet morgen mijn achterwiel er even uithalen. ik heb normaal een achterbok tot mijn beschikking maar door omstandigheden morgen dus niet B| iemand een goeie tip :? Tot nu toe kom ik niet verder dan sjorbanden aan de deurpost en achterbrug, maar ik vertrouw het idee voor...
  15. the blue one

    Favoriete routes in jouw omgeving

    Je kent het wel, de motor staat ongeduldig te trappelen, de net opkomende zon zegt: kom buiten spelen! *O* Je hijst je in je motorpak, helm op en gaaaaaaaaan !! :] Dan komt het besef -O- waar gaat het vandaag weer eens heen :? Daarom dit topic, je kan dan weer terug lopen naar je pc...
  16. the blue one

    italy/corsica 2006 !

    ITALY/CORSICA 2006 !! Plan 3 weken motorvakantie in begin juni, met ingebouwde relaxmomenten *O* Deelnemers Hinko > Honda CBR 1100 xxxals eerste ;) Nevergrowup > Triumph Daytona T595 (955cc) Wile E Coyote > Kawasaki ZRX1200R Motorsmurf > Honda cbr 600 f The blue one > Honda cb 900 f Hornet...
  17. the blue one

    niet geflitst, wel gezeik??

    Ik was net heel even aan het gassen bij mij om de hoek, is bebouwde kom mooie weg, met een paar leuke bochtjes geen zijstraten en geen overig verkeer dus ik geef ff flink gas zie ik in ene op de paralel weg een politie auto met 2 agenten ernaast die wel heel veel aandacht voor mij hebben O-)...
  18. the blue one

    Gezocht: Honda cb 900 f uitlaat/ db killer twinleo

    Voor ritjes door/naar de eifel gezocht een originele honda cb 900 f hornet uitlaat gezocht voor model 2002(geen idee of het bouwjaar uitmaakt),of een db killer voor een dubbele leo vince uitlaat! Weet je wat mail dan naar: veelstesnel at hotmail punt com
  19. the blue one

    Kennemerland topic geopend dus deel 1 !

    Ik zie allemaal streken en zelfs provincies, maar geen kennemerland dus hierbij een frisse start! Laat eens wat horen en je kent me toch al want we zwaaien toch naar elkaar ? Dit topic is saai zonder plaatjes dus laat ook ff zien waar je op rondrijdt. Ik zal even de aftrap geven ik ben...
Terug
Bovenaan Onderaan