Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: sepp
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. sepp

    Andrea Iannone: Deel 1

    Deze Italiaanse man verdient als geen ander zijn eigen topic. Ik vind er geen terug, dus bij deze. Na mee te strijden in het nationale Italiaanse en Spaanse kamioenschap, is deze gekke man in 2005 terechtgekomen in de 125 reeks. Vanaf 2008 is zijn enorm talent beginnen opduiken en haalde steeds...
  2. sepp

    Spanningsregelaar Honda CBR1000rr '04+

    Spanningsregelaar/regulator Honda CBR1000rr ' 06-07 'van tourmax (wss ook wel ok voor '04-05') Nieuw, niet gebruikt, nog in doos. (wel uitgepakt en getest, maar het probleem lag toch aan de alternator ipv regulator) €100 (verzending niet inbegrepen) groeten, sepp
  3. sepp

    elektra vtr

    Hallo, ik ben op zoek naar (een kabelboom +) alle elektra (behalve bobines) voor de vtr firestorm. Iemand? groeten, sepp
  4. sepp

    onderdelen vfr 750 rc 24 + andere zaken

    projectje vliegt de deur uit, heb iets leukers staan. heb nog: -voorvork fireblade 900rr sc33 (of 28, geen idee) -voorwiel idem 16" -achterwiel dubbel-idem 17" -kroonplaat abm -originele kroonplaat fireblade -SBKstuur (maar zitten gaten in waar elektra doorliep) -ducati kont+zadel...
  5. sepp

    (USD) voorvork (5spaaks velgen)

    Ej Ben op zoek naar een USD- voorvork (kroonplaat, t-stuk, wielen) met 5 spaaks velgen. Had al gedacht aan honda vtr (sp1,2) , yamaha r.. (vanaf 2004) , ducati (met de marchesini's) als je iets hebt liggen, laat maar weten groeten sepp
  6. sepp

    voorvork honda sp

    Ben, zoals de titel doet vermoeden, op zoek naar een voorvork van een honda vtr sp, liefst met t-stuk, kroonplaat, wielen. heb de hele voorpartij nodig eigenlijk. Als 2e en derde keuze ben ik ook tevreden met een (USD) voorvork + wielen etc van de yamaha r.. (5 spaaks) of van een ducati...
  7. sepp

    onderdelen fireblade

    hoi, ben op zoek naar voorwiel, voorvork, T-stuk, kroonplaat, remklauwen van fireblade. maakt me niet echt uit van welk jaar, maar dan moet de rest er natuurlijk wel bijpassen ;) groeten Seppe
  8. sepp

    sepps-fighter?

    ben er zelf ook maar aan begonnen, (een half jaar geleden) nu zijn we toch weer al enkele stappen verder (en is mijn geld op) zo is ie binnen gekomen , vfr 750 '86
  9. sepp

    vfr ('86) koppeling probleem

    hey, ik ben nu al een hele tijd bezig met een oude vfr op te knappen ('86), maar nu zitk met het probleem dat de koppeling maar half werkt. althans dat denk ik.. wanneer ik een half jaar geleden hem startte, kon ik er met beetje gehakkel mee schakelen, maar omwille van een gat in de blok, lekte...
Terug
Bovenaan Onderaan