Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Stefan_zx6r
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Richa doorwaai motorjas maat L

    Richa motorjas die voor een groot deel bestaat uit stevig gaas. Daardoor is de jas ideaal voor de warme zomerdagen of een ritje door bijvoorbeeld Italië. Extra protectie bij de rug, schouders en elleboog. Op wat vlekjes van vliegen na in uitstekende staat. vraagprijs: 50 euro
  2. S

    volledige crossoutfit

    Omdat ik niet meer zelf zal gaan rijden bied ik mijn outfit aan. Ik ben zelf 1.83 en 78 kilo. Het gaat om: Helm o neal maat XS (gebruikt) Bril met een aantal Tear offs 2 shirts maat XL (1 gebruikt 1 in de verpakking) verkocht Broek maat 34 (gebruikt) verkocht Protector short maat 34...
  3. S

    Gratis nieuw luchtfilter sv640s Hi-flo

    Ongebruikt en na verkoop motor overbodig. Merk is Hiflo, type HFA 3609. Ongetwijfeld ook geschikt voor andere motoren. Nieuwprijs € 25,80. Gratis af te halen in Hoorn, al kan een bloemetje nooit kwaad ;) Mail naar stefan.brouwer aapje tele2 punt nl edit, het is naturlijk sv 650s....
  4. S

    Zumo 660 met City navigator Europe NT

    Wegens stoppen met motorrijden bied ik mijn garmin Zumo 660 aan. De zumo is bijna in nieuwstaat en werkt uiteraard perfect. De kaartenset voor europa zit erbij, net als alle accessoires zoals: -Motorfietssteun -Zuignapsteun voor in de auto met dashboardschijf -Thuislader -Autolader...
  5. S

    Oxford Sporttassen, tanktas en zijtassen

    In goede staat 2 zijtassen en een tanktas van het merk oxford. Het is de sportieve lijn lijn van oxford (Humpback). De tanktas is uitristbaar en heeft een inhoud van maximaal 28 liter. Er zitten 3 kleine vakjes op, een mapje bovenop voor wat kaartmateriaal, heeft een afritsbare onderkant die...
  6. S

    Twist of the wrist 1 + 2 + DVD van Keith Code

    Boeken zijn nog ongelezen en de dvd is ongezien. Alles is Engelstalig. Leuk als kerstcadeau wellicht? Winkelwaarde ligt boven de 40 euro. Mag weg voor 20 euro exclusief verzendkosten. Kan worden opgehaald in Hoorn NH
  7. S

    Motolug T7 (inklapbare duo aanhanger)

    Wegens stoppen met motorrijden aangeboden. Er is ongeveer 1000 km mee gereden dus nog in zeer goede staat. De T7 is voor 1 dan wel 2 motoren te gebruiken en kan gedemonteerd in de kofferbak worden gestopt. Als extra accessoires zit er een reservewiel bij, een disselslot (moet wel een nieuw...
  8. S

    Voorvork /onderdelen Honda XR 650 R 2002

    Geozcht voor een Honda XR 650 R 2002 Complete voorvork of alleen T-stuk/Voorpoten of zelfs alleen de binnenpoten. het gaat mij uiteindelijk om het T-stuk en de binnenpoten. Reacties via pm, 06-2928 één zeven 35 of stefan.brouwer aapje planet.nl
  9. S

    Harley Lift

    2de hands Harley lift. Hefvermogen van 650 kg Gewicht 35 kg 50 euro, wordt niet verzonden. In goede staat en alle onderdelen zijn aanwezig.
  10. S

    XT 600 1999

    Afgelopen juni heb ik deze yamaha XT gekocht om off the road mee te gaan rijden en helaas heb ik mij heel erg vergist is het verschil tussen een XT en een echte Enduro. De XT rijdt perfect en een dagje als de allroad dag bij Arjan Brouwer ging perfect. Voor het echte werk komt de motor toch...
  11. S

    GSX-R1000 12.000km

    Te koop Suzuki GSX-R1000 uit 2005. Reden verkoop is dat ik offroad wil gaan rijden en deze voor iets goedkopers plaats moet maken. (inruil SV650S is eventueel bespreekbaar). Motor is ongeveer een jaar geleden bij de dealer gekocht en inmiddels staat er ±13.000km op de teller (wordt nog...
  12. S

    Dainese / Suzuki overal maat 50 *Nieuwstaat*

    Verkocht 8-)
  13. S

    ONeal Mad Ass Protector ervaring en kledingadvies

    Na een geweldige offroad vakantie in Turkije via Yoshimoto ga ik nu ook zelf wat spulletjes kopen (voor foto's zie HyvesGames). Een motor moet helaas nog even wachten, maar voor kleding en protectie ben ik nu wel al aan het kijken. Nu vind ik zelf de spullen van O'Neal er goed uit zien (zit...
  14. S

    Kleding advies offroadvakantie

    Over een paar weken ga ik via Yoshimoto een week offroad rijden in Turkije. Beschermende kleding (protectie+kleding voor eroverheen) huur ik allemaal, maar ik vroeg me af wat ik het beste er onderaan kan doen? Kreeg al van iemand de tip om lange sokken (voetbalsokken) te dragen ivm de...
  15. S

    Deaville 1999 42.000km

    Is de motor van mijn broer, heb dr zelf ook wel eens op gereden en het is echt een heerlijke motor voor touren en woon-werkverkeer. Honda NT 650 V DEAUVILLE Kilometerstand: 42000km Segment: Tour Bouwjaar: 1999 Kleur: zwart/ paars Cilinderinhoud: 650 cc Aantal cilinders: 2...
  16. S

    Onderdelen ZX6R 2002 en Haynes

    Orgineel kuipruitje orginele remleidingen nieuw setje (2 paar) remblokjes voorremmen: EBC Double H Sintered (remt een stuk beter dan de standaard remblokken) --verkocht-- Haynes service & repair manual 95-02 Inbus 22mm handig voor de as van de voorpoot Alles samen...
  17. S

    zx6r 2002 €4000,-

    Goed onderhouden zx6r. Komende 6000km hoeft er niets te gebeuren. Banden (bt016) zijn nog geen 1000km oud. Tandwielen en ketting (DID x-ring VM2) nog geen 2000km. Olie en oliefilter 100km geleden vervangen (grote beurt 6000km geleden). Mag weg omdat ik een andere motor wil kopen, maar dat...
  18. S

    Schuberth R1 winddeflector Anti-Noise-Pad

    slechts 150-300km mee gereden en nog geen maand geleden gekocht. http://www.motshop.de/shop/catalog/product_info.php/manufacturers_id/21/products_id/2928 Prijs: bieden (incl. verzendkosten)
  19. S

    Evolution allweather broek maat L short lady

    Zelden gedragen broek maat L short lady. Helaas een verkeerde maat gekocht. mail mag naar: stefan punt brouwer aapje planet punt nl of gewoon hier in het topic *O*
  20. S

    merkloze uitlaat, alluminium diverse types

    Ik wil voor mijn eigen motor een uitlaat bestellen via Ebay http://stores.ebay.nl/freeflow-systems Maar verzendkosten van 50 euro vindt ik nogal hoog. Vooral op een uitlaat van 125 euro. Mocht iemand ook intresse hebben in een dergelijke uitlaat kan er misschien samen worden besteld...
  21. S

    Deuville, kappen linkerkant

    Vanwege een kleine schuiver zoek ik drie onderdelen voor een deauville. Het gaat om de linker zijkap in het paars/aubergine (zie groene cirkel), Het uitstekende kapje matzwart (zie rode cirkel) en de optionele beenkap (zie gele cirkel)
Terug
Bovenaan Onderaan