Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SNOWMAN
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. SNOWMAN

    Knipperlichten werken niet

    Ik heb m'n knippers vervangen voor kleine led k/l en het probleem is dat ze het niet doen. Eerst heb ik de achterste vervangen (werkte goed) daarna de voorste en toen deden ze het niet meer. :? Als ik m'n alarm aanzet knipperen de k/l alle 4. maar onafhankelijk van mekaar doen ze nix.??? Heb...
  2. SNOWMAN

    Wijzer van een ongelukje : )

    Een paar maanden geleden had ik m'n Duc te koop gezet. Kwamen wel wat kopers op af, maar of ze hadden niet genoeg geld, of ze wilden hun eigen fiets inruilen was telkens het verhaal B| Zit r niet mee in me maag dus lekker zelf genieten van de Duc 8-) ... 3 Sep jl rij ik +- 40km p/u komt er...
  3. SNOWMAN

    NU: sbk op Eurosport

    8-)
  4. SNOWMAN

    Poging tot....?

    Rij vanaf Zoetermeer richting Den Haag, Lampie van benzinemeter brand dus tanken bij de pomp. Na het tanken nog ff wat lucht in de banden, alles relaxed.... Het is mooi weer dus ik wil een peuk opsteken....shit peuken vergeten. Haal wel een nieuw pakje binnen. Peuken gehaald en terwijl ik naar...
  5. SNOWMAN

    MotorcycleMania

    Vanavond om 23:00 op Discovery
  6. SNOWMAN

    Flitsservice

    Weet niet of deze site al bekend is... ik kon het nog niet. Altijd handig om te weten waar onze vrienden in rijden en waar ze staan. Flitsservice
  7. SNOWMAN

    Welke film??

    Weet iemand uit welke film DIT filmpje komt :? Kreeg het van iemand op een cd'tje met wat andere gafe filmpjes,maar die kan mij ook niet vertellen uit welke film het is. Heb al al aardig wat motorfilms maar deze kon ik nog niet.
  8. SNOWMAN

    Iemand een tip voor handvat

    M'n linker handvat laat los. Kan 'm met dit warme weer er bijna vanaf schuiven. Dit is natuurlijk gevaarlijk. Heb het met tape geprobeerd,maar met het warme weer laat de lijm los en kan ik het handsvat gewoon ronddraaien en er bijna afschuiven. Helemaal k*t dus :( . Hopelijk heeft er iemand een...
  9. SNOWMAN

    Ach ja.......

    Honda/Ducati, Fireblade/916, 95N 3000mls, this one off special, built by ourselves, spec as follows, Standard Blade motor/frame, tank and loom. everything else 916, with Ohlins shock, hydraulic clutch conversion, Harris fully adjustable footrests, JMC converted 916 swingarm. This bike must be...
  10. SNOWMAN

    Genaaid!!!

    Ik nader een kruispunt met verkeerslichten waarvan het licht van rechtdoor op groen staat en het verkeerslicht van linksaf op rood. Voor het verkeerslicht van linksaf staat een politieauto te wachten. Ik rij netjes 50.....ben vlakbij het stoplicht.... springt het licht op oranje, kan op dat...
  11. SNOWMAN

    Snelheidsbekeuringen A1 en A13 vernietigd

    DEN HAAG - Automobilisten die begin september op de A1 en de A13 zijn bekeurd voor snelheidsovertredingen, kunnen opgelucht ademhalen. Omdat het trajectcontrolesysteem op die rijkswegen niet goed functioneert, worden alle bekeuringen vernietigd of terugbetaald. Het ministerie van Verkeer en...
  12. SNOWMAN

    2 bekeuringen??

    Heb 2 verschillende bekeuringen gehad voor 1 overtreding. op alle 2 de bekeuringen rij ik een andere snelheid,maar ze zijn wel van de zelfde datum,tijdstip & straat. Alleen de snelheid is anders. Het kan nog gekker zelfs de fotonrs zijn het zelfde. :? Het verschil in km tussen de 2 is 13km...
Terug
Bovenaan Onderaan