Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: squalo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. squalo

    Kleppen stellen kawasaki z550-c2

    Hallo, Even een aantal vragen over het kleppen stellen van een kawasaki z 550 uit 1983. 1. Hoe groot moet de klepspeling zijn van de in en uitlaatklep? 2. Hoe moeten de shims verwijdert worden? Als de nokkenassen eraf moeten hoet zet je deze weer op tijd? Alle info is welkom
  2. squalo

    Rad 999s

    Te koop iets wat niemand heeft: Bouwjaar 2005 Helemaal verbouwt zoals op de foto's te zien is. Het was een 999s dus met ohlins voor, achter en stuurdemper. Dit is de uitvoering met puntcarter. Carbon voor en achter spatbord. Evo dashboard. Hier rijd er maar één van. Prijs is 7500. Voor vragen...
  3. squalo

    Gezocht ducati 749/999 frame

    Ben op zoek voor een project naar een ducati 749/999 frame met kenteken. Alles aanbieden graag (wel met verstelbaar balhoofd)
  4. squalo

    Vertrouwen in je medemens

    Ik wil iedereen waarschuwen die zaken wil/doet met piep uit piep. Meneer komt zeer joviaal over maar is niet te vertrouwen. Wat wil het geval hij heeft van mij een frame gekocht en zou deze thuis overschrijven. Ducatisten onder elkaar moet te doen zijn was mijn gedachten. Maar tot aan de dag van...
  5. squalo

    Ducati 999 s. Wordt radical

    Ga van het beest een beauty maken........ op zoek gegaan en gevonden
  6. squalo

    Vervangend dashboard radical

    Hallo ben op zoek naar een ander dashboard voor mijn radical (ducati 999) heeft er iemand hier voorbeelden/ ervaringen mee?
  7. squalo

    Race dashboard ducati 999

    Hallo, Ik zoek een dashboard voor een circuit racer(ducati 999) wie weet waar je deze kan kopen? Gr gerko
  8. squalo

    Daar is ze

    foutje
  9. squalo

    Gezocht 18 april pirelli circuitdag

    Moge ben op zoek naar iemand die de 18e niet kan naar de pirelli circuitdag wil graag de dag overnemen . Mvg Gerko
  10. squalo

    Succes

    Sorry foutje
  11. squalo

    Gezocht Suzuki k4 remhendel

    Ben op zoek naar een remhendel voor een Suzuki k4 gsx r 600 als je wat weet laatste even weten. Alvast bedankt
  12. squalo

    Gezocht 848 uitlaatdempers

    Ben op zoek naar vervaningsdempers voor een 848 gaat om slip on dempers.
  13. squalo

    Help plek voor assen motorsportschool 15, 16 augustus

    Gezocht een cicuitdag op Assen voor deze week. Bv van motorsportschool 15, 16 augustus liefst 2 plaatsen. :}. Wie maakt me blij
  14. squalo

    Gezocht circuitdag Assen motorsportschool

    Gezocht een cicuitdag op Assen voor deze week. Bv van motorsportschool 15, 16 augustus liefst 2 plaatsen. :}
  15. squalo

    ZAC 15 mei paddock?

    Is er ook iemand die een paddock euh pitbox heeft besproken :} voor 15 mei met plaats voor nog 1 iemand Gr
  16. squalo

    gezocht:dynamodeksel gsxr600 k1tmk3

    Hallo voor een maat zijn circuitfiets ben ik op zoek naar een dynamodeksel van een gsxr600 k1tmk3. Hoeft niet de mooiste te zijn (is hij zelf ook niet) :N Of als je wat weet :?
  17. squalo

    ducati breedcarter frame

    gevonden
  18. squalo

    gezocht ducati breedcarter frame

    Voor mijn project ben ik op zoek naar een ducati breedcarter frame. Wil namelijk een condor ombouwen. Alles is welkom Gr uit het hoge noorden
  19. squalo

    Gezocht 19mm radiale rempomp brembo

    Hallo ben op zoek naar een 19 mm radiale rempomp mijne is gesneuveld. gr
  20. squalo

    Gezocht party tent

    Ben op zoek naar een beetje stevige party tent. Zodat we ook nog op het circuit een beetje droog staan als je wat weet mail dan even. Gr gerkobrink_3apeding live.nl
  21. squalo

    Te Koop een circuitdag 7 juli Assen

    Te Koop een circuitdag 7 juli ASSEN Wegens omstandigheden heb ik een circuitdag van Motorsportlifestyle groep 3 op 7 juli te koop. Het feestje vindt plaats in Assen en kost u 225 euro. Gr
  22. squalo

    te koop KTM lc4 400cc

    Te koop ktm lc4 400 van 1999. Geen wedstrijden mee gereden alleen af en toe mee het bos in. Loopt na één of twee keer kicken Km stand is onbekend en de verlichting werkt niet. Verder een mooie motor waar ik veel plezier van heb gehad. prijs 2000 euro heeft altijd zijn beurten gehad.
  23. squalo

    wie gaat er naar de TOMS op 13-04-10

    A moi, Ik ga 13 april de TOMS curcus op Zandvoort volgen als er meer zijn van hier is het misschien wat om gezamelijk een (op aanraden van vele) pitbox te huren scheelt weer in de kosten. Gr Gerko
  24. squalo

    Te koop Vee two squalo

    Vee Two Squalo
  25. squalo

    Te koop carbon uitlaat Merk endurance

    Te koop carbon uitlaat Merk endurance met dubbele aansluiting binnen diameter is 43 mm vlakbij de uitlaat waar hij één wordt is de buiten diameter 55mm. Voor welk merk motor?????? Prijsje 75 euro
Terug
Bovenaan Onderaan