Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: FTW
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. FTW

    Doof of slechthorend

    Wie is hier doof of slechthorend en heeft totaal geen problemen met motorrijden? Oostindisch sprekenden uiteraard ook welkom
  2. FTW

    Choppin 'n Hoppin for 16 days

    Zo, heb maar ff de trudie uit de schuur gesleept en vorken teruggezet. Dit lopend projectje heet Choppin 'n Hoppin' for 16 days Het is minder erg dan eruit ziet :) Wanneer rijdend, dan vertrek ik ermee naar Courchevel, kijk ook eens hier (want zelf geen FB) wat er over 16 dgn is :) Wat moet...
  3. FTW

    Punta Bagna

    punta-courchevel Ik heb geen FB, dus heb de officiele site erbij geplakt. Over 2 weken begint het jaarlijkse Punta Bagna weer, de (helaas veel te commercieel geworden) choppershow of the Alps. Wie gaat er? Ik ben dag en nacht (nou nu meer nacht ivm de hitte :) ) bezig om de backyard bitch op te...
  4. FTW

    VERKOCHT: XTZ750Z kuipen set.

    XTZ750Z Super Tenere 1989-1996 2x voor + luchtrooster 2x zij groot voor 2x zij klein achter Voorspatbord Stuurkuip. Met alle bevestigingen, komt zo uit de fabriek en is ongebruikt. Plekken op foto zijn, stof/vlekken/vingerafdrukken. Inmiddels verkocht
  5. FTW

    Naar de bergen rijden en kleine toppen klimmen zonder uitrusting.

    Wie kan mij op weg helpen, ik wil zsm naar de alpen, liefst in 1 dag. Echter, 1ste dag snelweg is niet een probleem voor mij, maar liever niet natuurlijk. Ik woon op de ZH eilanden, dus ben tot wat, de ardennen al ong 200k kwijt en om dat vanuit ons saaie platte landje binnendoor te doen, wat...
  6. FTW

    is chopperstyle verdwenen?

    zo rond de 10 tot 7 jaar geleden kwam ik hier ook en er was toen een webplek gestart door chopperliefhebbers. weet iemand wanneer en waarom chopperstyle.nl ermee gestopt is. googlen levert niets op, dat heb ik natuurlijk al geprobeerd.
  7. FTW

    back from the dark side

    hey folks, long time no see. lang niet hier geweest, is het forum verandert.
  8. FTW

    Help!!!! Kentekenplaat verloren

    Vandaag ben ik onder het rijden mijn kentekenplaat verloren : MR-34-GD. Traject: Bodegraven - Rotterdam A12/A20/A16/A15 Zou de gelukkige vinder het hier willen posten? Dank! Oja, er hing ook nog een sidemount aan, incl verlichting })
  9. FTW

    VL1500LC 1998 - lcd scherm blanco

    Ik heb vanochtend mijn speedometer lampje eruit gehaald ter vervanging, alleen nu blijft mijn lcd schermpje blanco bij het terugplaatsen. spul zit met 1 stekker vast, kan dus niets fout gaan. opnieuw gestart, maar de cijfers komen niet tevoorschijn. Misschien moet ik eerst een stukje...
  10. FTW

    voorvork

    Kan dit kwaad? Ik heb het braampje zo goed als het kan geschuurd en gepolijst, voel er niets meer van.
  11. FTW

    zwart was op in de fabriek

    Hmmmm, aardig vernaggeld
  12. FTW

    Accu VS700

    Waar kan ik de goedkoopste accu vinden voor mijn vsje? Suzuki Intruder vs700 Accu YB16B-A1 Prijzen variëren nogal tussen de 60-95,=
  13. FTW

    taillight en remlicht

    Heb het forum + internet al afgezocht en legio aan oplossingen geprobeerd maar kom er niet uit. Zal zoals altijd heel simpel zijn, maar je moet er maar net opkomen. taillight heeft een rood en een zwart draadje. uit mijn boom komt een zw/wit en een wit/zw en een bruin draadje. oude...
  14. FTW

    Let op! slippen in Hoeksche Waard

    Slipgevaar http://www.rijnmond.nl/Homepage/Nieuws?view=/News%2FDefault%2F2011%2Faugustus%2FSlipgevaar%20in%20Hoeksche%20Waard
  15. FTW

    dempers

    Dempers voor de VS700 bovenstaande maken iets teveel herrie. Wie heeft of weet er een paar?
  16. FTW

    achterspatbord

    spatbordje (custom) Zo'n spattert dus. Wie heeft of weet er 1?
  17. FTW

    lederen motorpak

    verkocht
  18. FTW

    Peters werkplaatsboek voor de Suzuki GS750/550

    Peters werkplaatsboek voor de Suzuki GS750/550 Als nieuw, onbeschadigd, niet eens vetvlekken. Speciale MF prijs € 23,50 plus verzendkosten.
  19. FTW

    Peters werkplaatsboek voor de Yamaha XS750D XS7502D

    Peters werkplaatsboek voor de Yamaha XS750D XS7502D. Als nieuw, onbeschadigd, niet eens vetvlekken. Speciale MF prijs € 23,50 plus verzendkosten.
  20. FTW

    Peters werkplaatsboek voor de Yamaha XS750D XS7502D

    Peters werkplaatsboek voor de Yamaha XS750D XS7502D. Als nieuw, onbeschadigd, niet eens vetvlekken. Speciaal MFprijsje € 24,50 plus verzendkosten.
  21. FTW

    schuuropruiming

    XS750se wielen te koop. Front tyre dimensions: 3.25-19 Rear tyre dimensions: 4.00-18 Front brakes: Dual disc Rear brakes: Single disc velgen plus banden, rubber zit nog op ong. 75% incl. remschijven €75,= Z750 Twin bochtjes + open pijpen even poetsen en weer als nieuw...
  22. FTW

    schuuropruiming

    oops verkeerd
  23. FTW

    Yammie XS750Triple

    Verplaatst, Voor de liefhebber een frame met kenteken van een xs 750 triple uit 1983 op/aan het frame zitten: het motorblok en de wielen (banden zijn op 75%), de rest van de onderdelen zit in 2 dozen, geen tank en risers btw Motor was rijdend weggezet om te verchoppen, maar hier is niks...
  24. FTW

    Monster

    Nu op V bij Will & Grace Ja in de living :)
  25. FTW

    XS 750 Triple

    Verplaatst, Yammie XS750Triple
Terug
Bovenaan Onderaan