Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: TinuZ
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. TinuZ

    Honda CBR1000RR Fireblade 2004

    deze schoonheid is verkocht!!!
  2. TinuZ

    alpinestars damespak maat 36/38

    omdat mijn vrouw is gestopt met motorrijden is haar pak te koop zeer weinig gedragen dus nog in letterlijke nieuwstaat. maat 36/38 ( 1.70 meter en 60 kg ) ook de helm op de foto is te koop, net zo nieuw als het pak dus zeer weinig gedragen, maat xs apart of als set te koop mag weg voor...
  3. TinuZ

    te koop : cbr 900RR limited edition '99

    vanwege de overstap naar een 1000RR gaat mijn 900 in de verkoop. deze motor is vrij zeldzaam, het is een limited edition van motomagics, met een bos 4 in 2 uitlaatsysteem. afgelopen seizoen zijn de bougies vervangen voor irridium bougies, olie, oliefilter, remvloeistof, voorvorkolie...
  4. TinuZ

    apeldoorn part 17

    Zo, we zijn alweer aanbeland bij deeltje 17!!!! *O* *O* *O* Deel 17 van de Apeldoorn clan, een groep gezellige motormafketels bij elkaar… Waar verzamelen wij: Afrit Apeldoorn zuid - tankstation evert van woudenberg ( naast de mac-drive ) Hier zullen wij in de...
  5. TinuZ

    te koop Suzuki TL 1000 S met defect..

    Te koop TL 1000 S 1997 motor is superstrak!! hele race kuip ( zie je niet veel ) carbon bos dempers 19000 km kleine knipperlichten in carbon voor en achter michelin pilot power ( half seizoen op gereden ) duo sit cover en zadel voor duo is aanwezig remmmen, voorvork frame enz enz 100% geen...
  6. TinuZ

    vleermuis-koppen

    ik ben vanavond even een stukje wezen knallen, en toen ik op een buitenweg reed in de buurt van apeldoorn, kreeg ik tot 2 keer toe met hoge snelheid :o bijna een vleermuis op mijn harses! ( tenminste, ik gok dat het vleermuizen waren, want het was al donker..) ik ben benieuwd wat er gebeurt...
  7. TinuZ

    mf-er spotter

    jawel deze jongen heeft vanaf vandaag een nieuwe baan, ik werk binnenkort(1 juli)als service merchandiser voor sorbo, d.w.z dat ik de hele dag rondscheur in een groot blauw/geel sorbo ford transit koekblik :P Mijn rayon wordt harderwijk en omstreken, en aangezien hier(vooral bij mooi weer)...
Terug
Bovenaan Onderaan