Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: R03|_
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Motorblok delen gsx 1200R

    Te koop motorblok onderdelen van een Suzuki GSX 1200. uit 1992. Carter is gescheurd door een gebroken ketting. Nog veel bruikbare delen. Tevens een complete kabelboom, radiateur, koelslangen ed. Laat me weten wat je nodig hebt. TEAB. Groeten Roel
  2. R

    Excel A60 cross velg

    Hallo, Wegens verkeerd besteld heb ik een nieuwe Excel A60 cross velg te koop. Gegevens: 19" x 1,85 32 spaken Dit zijn de sterkste cross velgen op de markt. De velg is nieuw in de doos. Nieuw prijs is €236,- gr. Roel
  3. R

    Veel onderdelen Suzuki Bandit 600N

    Te koop; Achterbrug. Achteras met ketting spanners is er bij. Prijs: 30 euro Remklauwen voor en achter. Prijs: Bieden Verder nog een voorspatbord, Tellers zijn verkocht!, bovenste kroonplaat, orgineel verchroomd stuur. Groeten, Roel
  4. R

    Suzuki Bandit 600 Wielen

    Te koop: Set wielen van een Suzuki Bandit 600N uit 1997. De wielen zijn in goede staat met goede remschijven. De banden zijn kaal. Prijs 150 euro. Groeten, Roel
  5. R

    Bandit 600 Roels

    Ik zal me voorstellen: Mijn naam is Roel, Student en ik rijd al 4 jaar rond op een suzuki bandit. Tot nu toe helemaal standaard maar daar gaat dus verandering in komen. Ik ben al ruim een halfjaar bezig met het verzamelen van onderdelen maar nu het vakantie is komt er eindelijk wat schot in...
  6. R

    Nooit meer onnodige 25kw topics

    Wat iedereen dacht dat onmogelijk was is mij vanmiddag toch gelukt. Ik had een suzuki bandit 600 gekocht en was van plan om die meet een uitdraai te verzekeren. Dus ik een 25kw kitje op internet gekocht en in gebouwd, naar de testbank en kreeg een mooi grafiekje mee. Toen voor de zekerheid toch...
  7. R

    gsx600f of bandit 600

    Ik heb de search zo goed mogelijk gebruikt maar kon geen antwoord op mijn vraag krijgen. Ik heb sinds kort een Bandit 600 maar nog niet op 25kw. Nu weet ik dat je een bandit legaal door de dealer kan laten terugvoeren maar dat kost nog al wat. Nu heb ik ook een 25kw kitje op internet gezien...
Terug
Bovenaan Onderaan