Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: korby
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. korby

    motor pak Berik 2 delig Maat 54 Incl. 2 berik motorlaarzen

    motor pak Berik 2 delig Maat 54 Incl. 2 berik motorlaarzen maat 44 Blauw wit vraagprijs € 200,00
  2. korby

    Yamaha venturi All wheater jas

    Bij deze bied ik mijn yamaha All wheater jas aan. Jas is nog geen jaar oud en ziet er als nieuw uit ben zelf 1.82 en 84 kilo. vraagprijs € 115 • Uitneembar voering • Geintregreerde schouder- en elleboogprotectie • Mogelijkheid tot inbreng rugprotectie • Afritsbare voorpanden ten behoeve...
  3. korby

    Yamaha Venturi S2 L

    Yamaha Venturi jas. • Uitneembar voering • Geintregreerde schouder- en elleboogprotectie • Mogelijkheid tot inbreng rugprotectie • Afritsbare voorpanden ten behoeve van een goede ventilatie
  4. korby

    Garmin streetpilot III deluxe te koop

    Goedemorgen, Ik heb mijn streetpilot te koop staan en was benieuwd of er hier misschien intresse voor is, voor foto's of werkend te zien stuur mij even een mail. gr martin Streetpilot 3 Deluxe GPS ColorMap. 128 Mb geheugenkaartje Ram mount Motor houder Extra power connector...
  5. korby

    Suzuki intruder Volusia c800 2006 Highwayhawk Fat pipes

    Hallo, Ik heb even een vraag ik heb zelf een Suzuki Intruder C800 Volusia uit 2006 Uiteraard vind ik het geluid aan de magere kant, nu kant ik aan open uitlaten komen van het merk Highwayhawk Fat pipes met db killers. Nu vraag ik mij alleen af of dit een mooi geluid oplevert zonder de DB...
  6. korby

    Uitlaten incl. Arrow dempers incl. Honda Varadero 1999

    Voor mijn beste vriend bied ik bij deze Varadero OPEN UITLATEN -O- MERK = ARROW (rond)6 mnd oudnieuwprijs € 500,=- geen keurmerk- geen db-killers hebben gezeten op mijn vriend zijn Varadero SD01 1999-2001 GEEFT EEN LEKKER GELUID EN FF MEER VERMOGEN *O* *O* Doe een mooi bod PS...
  7. korby

    TK Lederen Mat zwart combipak

    Hallo, Ik bied bij deze mijn Mat zwart lederen combipak -O- aan, heb alleen een probleem kan geen foto's plaatsen heb ze wel dus kan ze wel via de mail doorsturen. Pak is nog geen jaar oud en ziet er als nieuw uit Pakmaat is een M ben zelf 1.79 en 84 kilo en paste mij perfect Als je...
  8. korby

    Vakantie schotland

    He hallo, Ik ga over een aantal weken op vakantie met mijn VFR :] naar Schotland Nou was ik benieuwd of er hier misschien mensen zijn die dit al gedaan hebben en een paar leuke routes weten. Ik heb al een paar ideeen, maar suggesties zijn altijd welkom dus mocht iemand een mooie route...
  9. korby

    Te koop Kawasaki ZXR 750

    Helaas ;( vanwege verhuizing ben ik genoodzaakt om mijn Kawasaki zxr 750 te koop te zetten. Motor is goed ondehouden bij dealer. Er staat nu 18000 miles op en het bouwjaar is 1994. Hij is in de origenele kawasaki kleuren groen wit en blauw. Motorisch perfect in orde. Er zit een vrij nieuwe...
  10. korby

    gezocht demper voor zxr 750 L

    Hallo :W Ik ben opzoek naar een nieuwe demper Heeft iemand er nog eentje liggen ??? :]
  11. korby

    kawasaki zxr 750

    he hallo Ik had even een vraag ik ga aanstaande zaterdag waarschijnlijk een kawasaki zxr750 kopen (bij een bovag dealer) alleen staan de kilometers in miles dus ik denk dat ie geimporteerd is Nu is mijn vraag zijn er meerdere mensen hier met een geimporteerde zxr750 En wat zijn jullie...
  12. korby

    kawasaki zxr 750

    he hallo ik had effe een vraag ik ga aanstaande zaterdag voor een zxr750 kijken alleen is deze geimporteerd want alles staat in miles zou iemand mij kunnen vertellen of geimporteerde mortoren meerdere problemen hebben alvast bedankt
Terug
Bovenaan Onderaan