Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: maR1tijnCR
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. maR1tijnCR

    offroad'ers omgeving drenthe-assen

    hallo, zijn er hier op mf ook offroad rijders uit de omgeving drenthe-assen...? lijkt me wel leuk om eens met groepje los te gaaan op wat mooie zandpaden en zandvlaktes...... heb zelf al aardig wat mooie weggetjes ontdekt, en ook een superrr mooi (prive?)crossbaantje, zomaar in het wild...
  2. maR1tijnCR

    Yamaha XJ 600 Diversion bj'2000

    hallo, bij deze bied ik hier de yamaha XY 600 diversion van mijn pa aan. ding verkeerd werkelijk in showroomstaat. zitten geen krassen op. geheel origineel. reden verkoop = beeindiging hobby/motor :] bouw jaar is 2000. km.stand is 16.246 mijl (25.993km) Amerikaans model op nederlands...
  3. maR1tijnCR

    tanktas + foggy masker tegen beslaan vizier.

    te koop: tanktas, in nieuwstaat, mankeerd niks aan. wordt verkocht ivm beeindiging :] hobby de tanktas is uitklapbaar dmv ritssysteem.. bevestiging via magneten en banden die aan voorkant zitten.. vraagprijs: 30, 25, 20, verzenden mogelijk.... heb hier ook nog een 'foggy...
  4. maR1tijnCR

    paddockstands

    Hallo, ik heb nog 2 universele paddockstands staan... mogen weg ivm verkoop motor... heb me nog niet echt verdiept in wat dat spul kost, maar ik zou zeggen... doe eens een bod.. meer foto's volgen vanavond...
  5. maR1tijnCR

    R1 met veeel extra opties en slechts 28000km

    bij deze tog besloten om mijn R1 na 5jaar trouwe dienst in de verkoop te gooien. de R1 bj'99 heeft slechts 28000km op de klok staan (alleen met mooi weer gereden) De R1 staat al een jaar 'stil' ivm rug en nekklachten(2008+2009 keer of 6 een klein rondje gedaan van hooguit een halfuur per...
  6. maR1tijnCR

    crossbroek

    Cross Broek merk jopa maat 34 weinig gedragen, in nieuwstaat opsturen mogelijk vr.pr. 25,
  7. maR1tijnCR

    Honda CR500 2takt crosser met kenteken

    CR500 met origineel nederlands kenteken. bj'1990 afgegeven in 1992 ik heb de CR een half jaartje trug gekocht, en er slechts enkele keertjes op gereden, (voor cr500 begrippen rustig gereden) keren dat ik gereden heb altijd goed warm gereden.. voor offroad ist mooi zo'n 500, maar om op...
  8. maR1tijnCR

    kneesliders nieuw!!

    ik heb hier nog een setje nieuwe kneesliders liggen, waarvan het de bedoeling was om er titanium in te maken, maar ben met de dremel bezig geweest op 1 slider en heb het niet afgemaakt, en ook geen zin meer in, dus als er nog iemand is die nog wat tiet heb liggen en daarvoor nog een setje...
  9. maR1tijnCR

    cross laarzen 42/43, crossbril, banden, zei'standaard

    wie heeft er nog een paar goeie cross laarzen liggen maat 42/43. en/of een crossbril, goeie off road crossbanden, zei'standaard laat maar weten, dan komen we er vast wel uit :)
  10. maR1tijnCR

    R1'99 slechts 28000km veel extra's, O'jah die snelle kleur!

    bij deze bied ik mijn R1' 99 te koop aan. wil een nieuwe're ((cirquit))R1 aanschaffen, de R1 heeft slechts 28000km op de klok staan (alleen met mooi weer gereden) de vr.prijs die ik in gedachte heb is 6500, ik heb er vrij veel aan ge'mod' en geinfesteerd, namelijk: - kleine...
  11. maR1tijnCR

    tiet sliders

    Weet iemand een adres/persoon waar ik van die titanium vonkentrekkers(blokken dus) voor in de sliders kan kopen? om ze vervolgens zelf in een set sliders te gooien en dan :] blue valvet verkoopt ze niet meer??
  12. maR1tijnCR

    unniversele laars sliders gezocht...

    ik ben dus op zoek naar unniversele laars/teen sliders, wie weet een adresje? mijn laarsen komen bij hein gericke vandaan, maar is oud model en kleine kans dat ze betreffende sliders nog kunnen leveren, en als ze het al hebben of kunnen bestellen dan zijn ze te beroerd om het op te sturen B|...
  13. maR1tijnCR

    mods... wat heb jij allemaal aan je bike gepimpt??

    hallo'tjes :W ben benieuwd naar jullie mods, en vooral foto's natuurlijk :} kom maar op..... hier alvast mijn R1 mods.... - kleine karbon knippers - undertail met led. - allu kentekenplaathouder - kleine karbon spiegeltjes - blauw GP ruitje - allu stuur doppies - coverseat - allu...
  14. maR1tijnCR

    undertail R1 '98/'99

    verkocht :] Bijlage: Kopie van IMAG1917.JPG
  15. maR1tijnCR

    yamahaR1tje

    zijn er nog snelheidsduivels :] en/of sportieve rijders uit assen op deze forum aanwezig??? die ook graag in groepsverband rijden... en mooie dagtochten willen maken, of gewoon door de weeks savonds ff lang TTbaan jakkerren, *D altijd leuk!!!! hoe meer ziel hoe meer vreugd zeg ik...
Terug
Bovenaan Onderaan