Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SV-Mille
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. SV-Mille

    Comfort zadel BMW R1200 R zithoogte 800mm

    Zoals de titel al zegt verkoop ik het Comfort zadel van mijn R1200 R (bmw nr. 5253 7721 957) Niet omdat het zadel niet voldoet, het comfort is prima en het is echt een heerlijk zadel om op te zitten. Maar mijn probleem is dat het voor mij eigenlijk net te laag is, het hogere comfort zadel...
  2. SV-Mille

    Onderdelen Suzuki SV 650/1000

    Wegens verkoop van mijn SV heb ik nu thuis de volgende spullen ongebruikt liggen: Smoke verhoogde kuipruit, 30e SOLD Buddy seat afdekkapje zilver, 50e SOLD Topkoffer + montageplaat (ipv. buddyseat) org. suzuki, 130e SOLD Radiateur afdekplaat, alu met SV1000 logo, 25e SOLD...
  3. SV-Mille

    Suzuki SV1000s

    Aangezien ik wat anders op het oog heb is het tijd dat mijn SV 1000 een nieuw baasje vindt. Deze motor heb ik in 2005 nieuw gekocht en sindsdien zo´n 12000 km (rij nog dus loopt nog wel wat op) mee gereden. Motor rijdt als de beste, vooral ook omdat deze voorzien is van een K&N Filter en...
  4. SV-Mille

    Evolution lederen broek

    Hee, hier hangt al een tijdje een tourbroek van evolution in de weg. Broek is van type LP1.50 maat 52 (lang) Zie foto, broek is te passen/af te halen in limburg, doe maar een bod.
  5. SV-Mille

    Te koop Evolution motorbroek (leer)

    Wegens nieuwe broek, deze is niet compatibel met de rits aan m'n jas (alpinestars). Heb ik een mooie evolution lederen broek te koop. Maat is 52 (lang model) Voor € 75 is ie op te halen.
  6. SV-Mille

    Te koop Kofferset van GIVI

    Ik heb 2 koffers van GIVI in de aanbieding. I.v.m. nieuw koffer gaan deze 2 weg. Ik heb er een kofferrek voor een suzuki Bandit bij (is volgens mij niet helemaal compleet meer), hierop zitten de bevestigingsstukken deze doe ik er bij. Voor 75 euro mag je beide koffers komen ophalen.
  7. SV-Mille

    Evolution Leren Broek

    Omdat ik de broek dit seizoen niet meer gebruikt heb. Hij ritst niet aan m'n Alpinestars jas. Evolution LP1.50 Maat 52 lang www.evolutionmotorcycleclothing.com/nl06/supersport_broeken/supersport_lp150_black.htm ik zal dit weekend ff een fototje maken.
  8. SV-Mille

    Carbon Hugger GSF 600 Bandit

    Te koop Carbon hugger van MDI 1 jr oud, wegens nieuwe motor Let op dit is een ECHTE carbon hugger, geen carbonlook neppert, nieuwprijs ruim 200 euro. Past op GSF 600 Bandit type GN 77, of ie op andere types past weet ik niet. Incl. montage materiaal
  9. SV-Mille

    Uitlaat zit vast...

    Hellup.... Ik heb een BOS titanium vervangingsdemper op m'n bandit zitten en wil em eraf halen nu m'n bandit de deur uit gaat. De demper is er zo afgehaald, maar de verlooppijp zit klem in het spruitstuk. Heb al geprobeerd warm te maken, kruipolie (WD40), brute kracht...... Maar niets lijkt...
Terug
Bovenaan Onderaan