Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kaasszje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Kaasszje

    Ander merk accu geleverd

    Goede dag, Ik heb een nitro ytz10s (ntz10s) accu besteld. Klein beetje onderzoek leerde me dat deze accu niet heel veel onderdeed voor de yuasa versie hiervan. Echter heb ik bij levering een JMT accu gehad (JMTZ10S). Nu kan ik over dit merk minder vinden. Kunnen jullie me adviseren of dit...
  2. Kaasszje

    Motor schuurtje

    Hoi Allemaal, Ik ben al enige tijd in dubio hoe ik mijn motor beter kan opbergen als ik er niet op rij. Hij staat momenteel onder een motorhoes in mijn voortuin. Maar eigenlijk ben ik op zoek naar zoiets: Weet iemand of dit ook in nederland te krijgen is. (Dan wel bij voorkeur maximaal 2,45 m...
  3. Kaasszje

    Gestolen: Yamaha FZ6 Fazer (MS-SX-25)

    De motor van mijn broertje is in de afgelopen week gestolen. Hij woont in Amsterdam en had zijn motor aan een drukke straat geparkeerd. Afgelopen week is hij er niet langs geweest, maar vandaag was die dus weg. (Staat er sinds vorige week) Zijn eigen zoek bericht is te vinden op...
  4. Kaasszje

    Leeglopende achterband

    Mijn achterband loopt op het ogenblik langzaam leeg. Pomp hem steeds op. Maar na een stukkie rijden, of gewoon een tijdje stil staan loopt deze een stuk leeg. aangezien de band zelf nog helemaal prima is zou ik willen weten of ik hier iets tegen kan doen ? Ik weet dat er vroeger spuitbussen...
  5. Kaasszje

    Past een duotech uitlaat op een hotcam collector ?

    Mijn vraag is dus alsvolgt. Ik heb nu een laser hotcam op mijn motor, maar aangezien ik ook circuit wil gaan rijden, moet ik dus eigenlijk een straatlegale demper hebben. Nu weet ik toevallig dat de duotech met goede db killer ook street legal is. Wat ik nu dus wil weten is of een duotech...
  6. Kaasszje

    Woei ik ga ook offroad

    Woei ik heb ook een xr600r erbij gekocht voor de fun.. Deze is uit '87 morgen of overmorgen gaat ik hem ophalen :) Die vlek die op de grond ligt is niet van de motor :)
  7. Kaasszje

    Schubert S1

    Ik ben momenteel langzaam aan het rond kijken voor een nieuwe helm. En nu is mijn oog gevallen op de schubert s1. Nu zit ik me af te vragen zijn er hiel al mensen met ervaring met deze helm. En is deze ook echt zo geluidsstil alsbeweerd wordt :? Verder waar kan ik hem krijgen en hoeveel...
  8. Kaasszje

    Communicatie setje gekocht :)

    Woei, Vandaag toch een communicatie setje gekocht. Samen met ferrekau.. nu kunnen we tijdens rijden praten, en kan ik ook met mijn vriendinnetje praten tijdens het rijden :D pic:
  9. Kaasszje

    Verkeersregels in Luxemburg

    Wie kan mij vertellen welke afwijkende verkeersregels er in luxemburg gelden ? Ik ben al even op internet wezen zoeken. Maar ik kan alleen maar wat verouderde regels vinden.
  10. Kaasszje

    De 2e Fazer Meeting

    Oke dan: zondag 18 april 9.30 - 10.00 verzamelen bij de mac in woerden! Aangezien ik nu mijn nieuwe fazer eindelijk heb leek het mij wel weer tijd voor een fazer meeting. Wanneer wil alleen iedereen.. ? Zat zelf te denken aan half maart, begin april. Spider maakt maar ff een lijstje want...
  11. Kaasszje

    Ik heb hem !

    Woei, Vandaag mijn nieuwe fazer 1000 opgehaald. Pics volgen binnenkort, kan hier mijn camera niet uitlezen :( Het is vandaag dan welliswaar bagger weer, maar morgen word het goed als het goed is... Hij is mooi, en hij rijdt helemaal super ! :D
  12. Kaasszje

    Video camera

    Ik ben op zoek naar een camera, waarmee ik wat leuke filmpjes kan gaan opnemen komende zomer. Nou moet deze dus niet te groot zijn aangezien ik niet zoveel plek heb op mijn motor. Nu heb ik al wel het een en ander over een bullit cam gehoord. Alleen nu kan ik dus ook nergens vinden waar ik deze...
  13. Kaasszje

    Gelukkig Nieuw Jaar

    Alvast mijn beste wensen voor komend jaar. Ik hoop dat iedereen een leuk feest heeft vanavond. En tot volgend jaar allemaal. Ik post het misschien iets aan de vroege kant maar ik zal niet meer online zijn voor de jaarwisseling. Daarom iedereen alvast een gelukkig nieuw jaar.
  14. Kaasszje

    Kaasszje brikt nu ook

    Heb een cb900f2 gekocht (een bold'or) Uit 1982. Dit aangezien mijn broertje mijn fazer 600 overneemt Welke vandaag geslaagd is voor zijn rijbewijs. (mijn broertje dus :P ) Vanavond komen er wel een paar foto's bij :)
  15. Kaasszje

    Kawasaki kz 650 sr

    Ik wilde graag weten wat de ervaringen met dit model zijn.. En of dit een beetje rijdt.. aangezien ik tijdelijk op dit model ga rijden bouwjaar 1982
  16. Kaasszje

    Voordelen van een solo seat

    Ik heb nu de mogelijkheid om voor kost prijs een soloseat te kopen bij mijn nieuwe fazer. Nu zit ik me af te vragen, behalve het uiterlijk dan natuurlijk Wat is het voordeel :? Geeft het steun bij hard optrekken :? En wat voor andere voordelen heeft een soloseat.. Ik weet dat ik zelf...
  17. Kaasszje

    Bekeuring voor Mf sticker

    Voorgaande verhaal lees : Aangehouden met Mf sticker Vandaag was de dag dat ik deze agent helaas wederom tegenkwam. Dit keer in de auto. Na me een tijdje achtervolgt (lees achter me gereden) te hebben, kwam het dan toch tot een treffen.. En nu heb ik een bekeuring van 57 pleuro. Met als reden...
  18. Kaasszje

    Te vragen prijs

    Op wat voor dingen moet ik letten om de prijs vast te stellen voor mijn motor. Wil deze binnenkort gaan verkopen. En zit me nu af te vragen hoeveel ik er voor moet vragen. Fazer 600 uit 1998 helemaal zwart. Schade: tank zitten wat krassen that's it... ohw der staat nu 70000 km op.. Iemand...
  19. Kaasszje

    Alarm nog steeds nuttig, of niet meer

    Je hoort het de laatste tijd steeds vaker Motor gestolen, compleet met slot en alarm en toch zo gejat. Aangezien ik binnenkort een nieuwe motor wil kopen. Zit ik mij af te vragen heeft een alarm nog nut. Voegt het nog iets toe. Of is het alleen mooi geluidje wat er uit komt. Bedoel de...
  20. Kaasszje

    Fietsertje eerste keer motorrijden

    Nou ik ben samen met fietsertje naar termaat gereden. Hier heeft zij een leuke motorbroek gekocht, en daarna op de terug weg ff gestopt om haar een klein stukje op mijn motor te laten rijden. Hierbij de pics (had het beloofd :P )
  21. Kaasszje

    Firestorm en sp2

    Zit er hierbij nog verschil in zit houding (tussen sp2 en de firestorm) Of is alleen uiterlijk (en vermogen) anders :?
  22. Kaasszje

    Aangehouden met Mf sticker

    Nou volgens mij ben ik de eerste. Ik reed vandaag op de a10, zag in mijn spiegels een motor agent.. En dacht kut.. stuk daarvoor niet echt zachtjes gereden, lekker bochtje gepakt de a10 op. (kwam ik dus al veel te hard uit.) Stuk daarvoor, na schiphol tunnel ook al niet al te zacht gereden...
  23. Kaasszje

    Rizzla Racing Day 3 augustus

    Wie gaan er eigenlijk allemaal Ik wil zeker een kijkje gaan nemen. Rizzla Racing Day
  24. Kaasszje

    Zoetermeer/ Den Haag naar obt5

    Ik wilde voorstellen om af te spreken bij ons allen bekende knorrestein. rond 8.30 :) Wie gaan er allemaal mee Dutchie Rob RD :? hondafour Oude brikker (als motor weer rijdt) Booh Griffin puck´sshadow :? Z-illie drsrob The Fiddler Unit106 Dit topic dus naar aanleiding van Nog maar...
  25. Kaasszje

    Boete in Belgie

    Ik ben dus onderweg naar graspop een keer geflist. Nu krijg ik een boete formulier ofzo iets toegestuurd. Het met een vragen lijstje, nu zit ik me af te vragen wat ik met die vragen lijst moet doen (ingebroken :? , is oa 1 van de vragen) Verder zou ik graag willen weten hoe hoog de boete is...
Terug
Bovenaan Onderaan