Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: altrecht
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. altrecht

    BMW Sportkoffer

    BMW Sportkoffer gezocht voor BMW K1200R Sport. hoeft niet mooi te zijn wel heel.
  2. altrecht

    YAMAHA XS650 te koop

    XS =650 (750 kit) - bwjr 1981 - 2000 ingevoerd en opnieuw opgebouwd door vd Heiden tuning - 2013 750 kit , keihin carbo's, inlaat aangepast, hydraulische koppeling, dubbele schijfrem, stalen remleidingen en verstevigen achterbrug uitgevoerd door vdH tuning - 2014 nieuwe schokdempers achter...
  3. altrecht

    YAMAHA XS650 te koop

    XS =650 (750 kit) - bwjr 1981 - 2000 ingevoerd en opnieuw opgebouwd door vd Heiden tuning - 2013 750 kit , keihin carbo's, inlaat aangepast, hydraulische koppeling, dubbele schijfrem, stalen remleidingen en verstevigen achterbrug uitgevoerd door vdH tuning - 2014 nieuwe schokdempers achter...
  4. altrecht

    Suz, GT550 model B (1977) ontstekingstijdstip

    vraagje, Ik ben (bijna) zover dat de oliestoker gestart kan worden mits de ontsteking goed staat, echter ik ben niet zeker van de afstelling. afstelgegevens die ik kan vinden zijn. model J,K,L / 3,37 mm voor BDP, model M / 2,85 voor BDP. In een ander boekje vind ik dan weer geen...
  5. altrecht

    duc. 916 koppeling

    duc onkoppelt niet geheel. vd winter de (beklede)platen vervangen en tevens de drukveren. Spul op Ebay gekocht dus geen orgineel duc. kwam ergens uit Duitsland dacht ik, vanmiddag voor het eerst weer gereden, in eerste instantie wilde hij nauwelijks in de versnellingen maar na 1/2 uurtje rijden...
  6. altrecht

    kawasaki zxr400 bw.jr 1999

    motor wordt voor project (inbouw 2takt blok) gesloopt. Als je wat kunt gebruiken (tegen kleine vergoeding) heb laat even weten. Wel ophalen er wordt niets verstuurd
  7. altrecht

    ducati voorwiel

    te koop voorwiel duc 916. kleur, brons geen beschadigingen voorband niet meer bruikbaar
  8. altrecht

    vraag(je)/advies over coating carbon tank

    Van mijn carbon tank was een van de lasnaden aan de onderzijde lek deze heb ik inmiddels met carbon laten repareren en de tank is ook gespoten. Nu zijn deze tanks volgens mij ook binnen van een beschermende coating voorzien, althans daar lijkt het op. Kan iemand me vertellen of het...
  9. altrecht

    BMW sport helm

    al weer (tweemaal) vizier kwijt geraakt ;( kennen jullie dit probleem? als je te hard gaat met open vizier waait het vizier spontaan van de helm :? Kost wel 61 euries :(
  10. altrecht

    R 1100 S

    Ik heb het (bijna) gehad met die BMW. Laser pijp met sportcollector, K&N filter en grotere luchtinlaat Wunderlich, Eprom in fase 5, hete nokkenassen, lichtere nokvolgers, titanium stelboutjes, high preformance zuigers. Wat denk je wat het resultaat is op de Dyno? '( '( Bijlage...
Terug
Bovenaan Onderaan