Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: blola
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. blola

    Biketek Intelligent Lithium lader en skyrich accu

    lithium ion super lichte accu te koop weinig gebruikt nieuwprijs samen 149 euro vraag prijs 70 euro samen model hjtx9-FP-I zat bij mij in een suzuki gsxr maar past in heel veel motoren zie deze link Lithium ion YTX9-BS /HJTX9(L)-FP Skyrich, | Motorverlichting.nl Motor...
  2. blola

    bandenwarmers te koop

    weinig gebruikte bandenwarmers te koop aantal jaar oud. gemaakt door capit maar met ander logo komen bij jvp vandaan. vraag prijs 200 euro bij afhalen
  3. blola

    waar kabelboom laten repareren?

    Weet iemand een adres voor de reparatie van een kabelboom? De stekker van de spanningsregelaar is gesmolten en en er zit hier en daar wat corrosie op stekkers. het gaat om de kabelboom van een gsxr 750 srad injectie model
  4. blola

    zwarte pluimen na copressie verhoging gsxr750 srad

    Ik heb na een volledige revisie van mijn blok de compressie verhoogd en de squish verkleind. Nu liep mijn motor altijd al vrij rijk maar nu loopt hij zo rijk onderin dat hij pluimt. en erger naar benzine stinkt dan voor de revisie. De throtthle bodies staan redelijk synchroon maar kan beter...
  5. blola

    tsl-allstar.nl/smeermiddelen/automotive/ ervaringen

    Rijden er hier mensen met deze toevoeging rond in hun motor of gaat dit niet met een natte koppeling. Ook zou ik het graag in mijn crafter gooien omdat die een tikkende klepstoter heeft en dit mij iriteerd. Wie gebruikt dit en wat zijn de ervaringen? TSL automotive
  6. blola

    srad 750 inj problemen met starten

    Het volgende probleem doet zich voor. Mijn srad start alleen als de accu echt helemaal vol is zodra de accu maar iets leeg is start hij niet meer want dan geeft hij geen vonk meer. ik heb het idee dat dat de PICK UP IGNITION PULSE COIL SENSOR van de krukas niet lekker is. En dat als de motor...
  7. blola

    diverse onderdelen gsxr 750 oliekoeler bj91

    diverse onderdelen die nog over zijn. prijzen via pb of email. ik heb ook nog een oliekoeler gebogen model met leidingen in nette staat.
  8. blola

    onderdelen gsxr 750 oliekoeler 1991

    ik heb nog wat onderdelen van een gsxr 750 uit 91 een nette gebogen oliekoeler incl slangen 100 euro vaste prijs. clippons 50 mm voor usd vork. 15 euro per stuk per paar 25 euro. kabelboom incl relai's en cdi 50 euro vaste prijs voorvelg met slechte lagers en beschadigde verf 20 euro
  9. blola

    dynoyet pc2 of pc3 voor gsxr750 98/99

    ik zoek een pc2 of 3 voor mijn gsxr 750 srad.
  10. blola

    gezocht tl 1000s complete kopeling met drukstift bj 1997

    Zoals de titel zegt ben ik op zoek naar een complete koppeling incl drukstift. Het mag ook een kapot blok zijn waar de koppeling nog in zit.
  11. blola

    sbs remblokken voor oa gsxr 750 88/91 type 624hs

    nieuwe remblokken 2 setjes nooit gebruikt. type 624hs past op de volgende modellen/motoren. Voor remblokken set. Passend op de volgende modellen. Suzuki RGV 250 88. GSX-R 400 R 90>95. GSX-R 750 88. GSX-R 750 F 89>91. GSX-R 750 W 92>93. GSX 1100 F & KATANA 93>. GSX-R 1100 K-N...
  12. blola

    peters werkplaats handboek gsxr 750/1100 gsx katana

    gsxr 750/1100 en katana(gsx600f/1100f 1985-1993 werkplaats handboek. ziet er wel netjes uit. 20 euro
  13. blola

    onderdelen gsxr 750 1991

    ik heb nog wat onderdelen liggen voor een 1991 gsxr 750 clippons l+r gaan ook los weg incl stuurgewichten 30 euro kabelboom met cdi 30 euro tellerset...
  14. blola

    remschijven gsxr 750/1100 88/96

    setje remschijven met op 1 schijf 2 kleine beschadegingen. dikte schijven 4,8 en 4,9 prijs 85 euro.
  15. blola

    streetfighter kap met koplamp (derbi senda) nieuw

    een nooit gebruikte voorkap van een derbi senda. 60 euro
  16. blola

    98er gsxr 750 motorblok

    aangezien mijn drijfstang lager stuk is ben ik op zoek naar een ander blok. is er iemand met nog een blok of weet iemand een blok te koop voor een redelijke prijs.
  17. blola

    hoe mijn klauwen te borgen met borg draad

    Ik moet de bouten en pennen borgen van mijn rem klauwen. maar wat is de manier. Er zijn zat plaatjes te vinden met geborgde rem klauwen maar nergens zie ik hoe te beginnen en hoe te eindigen. B.v je steekt eerst een dubbele draad door de bovenste bout en die draai je die in elkaar, maar...
  18. blola

    klepseals gsxr 750

    Wie o wie kan mij vertellen of dat de klepseals van een 93 tot 99 gsxr 750 hetzelfde zijn. Hier de link naar ebay. SUZUKI GSX-R750 GSXR 750 VITON VALVE SEALS | eBay Is namelijk de helf van de prijs ten opzichte van de oem klepseals.
  19. blola

    abm kroonplaat z.g.a.n en stuur gsxr 91

    z.g.a.n nieuw 235 euro nu voor 175 euro 200 incl stuur
  20. blola

    velgen gsxr 750 88/91

    voor en achter velg Voor 3,5j 120/70/17 incl schijven en grijs Achter 5,5j 180/55/17 nieuwe lagers en zwart gecoat. prijs 225
  21. blola

    welke classic racer is dit?

  22. blola

    regenbanden gezocht

    Heeft iemand nog een (gebruikt) setje regenbanden te koop. met een 190 achterband. voor een leuke prijs.
  23. blola

    koplamp gsxr srad

    ik zoek een koplamp voor een gsxr 750 srad
  24. blola

    kawasaki zx6r racer

    Te koop 1x Kawasaki zx6r 2008 ex msh racer nieuw bij msh gekocht. met de volgende opties. Ohlins TTX36 Shock ohlins stuurdemper bij jvp aangepaste voorvork full race verstelbare race stepjes. akrapovic carbon demper met db killer. rcs brembo rempomp. 8820 km gelopen. deze...
  25. blola

    tokico gouden 6 zuiger remklauwen

    tokico 6 zuiger remklauwen uit 2006 z.g.a.n prijs 175 euro
Terug
Bovenaan Onderaan