Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: janw
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Onderhoudsintervallen

    Ben eigenlijk benieuwd of de meeste motorrijders de onderhoudsbeurten steeds op vaste kilometerstanden (laten) doen, en daardoor waarschijnlijk preventief niet versleten onderdelen vervangen, of dat er onderhoud plaats vind als het nodig is. Doe dit laatste zelf, want ik ben er van overtuigd dat...
  2. J

    Wat vond je van Twentse Motorbeurs

    Kom net terug van de Twentse motorbeurs in Hengelo. Een beter passende naam was braderie geweest, want een beurs was dit echt niet te noemen. Een gemiste kans. Enkele kraampjes met modelautootjes, motortjes en gereedschap en enkele dealers met hun, soms bejaarde, modellen kun je toch echt geen...
  3. J

    ketting op spanning

    Rijd sind enkele maanden met veel plezier op een aprilia pegaso 650 uit 98. Het valt mij op dat de ketting vaak nagespannen moet worden, zo,n beetje elke 500 a 750 km. Hij sleept dan net niet over de grond, bij wijze van spreken dan. Nadat de dealer hem elke keer op de juiste spanning...
  4. J

    nieuw in motorland

    Hallo, Mijn naam is Jan Willem, ben 40 jaar en zo'n 1,5 jaar in het bezit van een motorrijbewijs en motor. Een laatbloeier dus. Wel vroeger regelmatig met een geleende Suzuki Gt 2 tact illegaal de buurt onveilig gemaakt, alleen daarna nooit de moeite genomen een Motor rijbewijs te halen. Nu dus...
Terug
Bovenaan Onderaan