Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ejayt
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Ejayt

    Pirelli Rosso Corsa II 190/55-17

    Een nog goed te gebruiken Pirelli Rosso Corsa II in de maat 190/55-17 met DOT 0119. Ik heb de band er af laten halen omdat hij leeg liep, achteraf bleek hij prima te repareren. Heeft nog een millimeter of 5 profiel dus nog voldoende voor enkele duizenden kilometers. 50 eurootjes. Liefst ophalen...
  2. Ejayt

    Verkocht

    Verkocht
  3. Ejayt

    Carbon hugger en chainguard Honda CBR1000RR Fireblade 2004 - 2007

    Als nieuwe hugger en chainguard voor een Honda CBR1000RR Fireblade van de modeljaren 2004, 2005, 2006 en 2007. Twee van de drie delen zijn nooit gemonteerd geweest! Vaste prijs van 95 euro ex. verzenden.
  4. Ejayt

    Triumph Speed Triple 1050, uit 2007

    Te koop aangeboden: een Triumph Speed Triple uit 2007 (juli, stalen tank, nieuwer type ECU). Heeft op dit moment 44.750 km gelopen maar wordt nog sporadisch mee gereden. Ik verkoop de motor omdat ik de overstap maak naar een supersport. Van een liefhebber, op zoek naar een liefhebber. De motor...
  5. Ejayt

    Verhoogde kuipruit Honda CBR1000RR Fireblade 2004-2007

    Te koop: volledig heldere kuipruit voor een Honda CBR1000RR 2004 2005 2006 2007, merk onbekend. Volledig krasvrij, één beschadigd bevestigingsoog, maar volledig functioneel en onzichtbaar wanneer gemonteerd. Vaste prijs van 40 euro ex verzenden.
  6. Ejayt

    Kleppentrein en Nokkenassen - Vragen

    Beste techneut
  7. Ejayt

    CBR1000RR Fireblade, 2005, titanium of repsol editie, aantoonbaar lage km stand.

    De titel zegt eigenlijk alles. Ik ben op zoek naar een mooie Fireblade, liefst van 2005, liefst in de titanium editie (weet niet of die in Nederland gevoerd is). Staat van onderhoud en kilometerstand moeten aantoonbaar zijn. Hoor het graag!
  8. Ejayt

    Slangaansluiting afdoppen

    Op m'n Speed heb ik de SAI afgekoppeld, die zit met wat slangen tussen airbox en kleppendeksel. Puur om het daar wat netter te krijgen eigenlijk. Maar nu de slangen niet meer op hun aansluitpunten zitten, heb ik daar gaten. Deze wilde ik netjes afdoppen met rubber slangen die aan één kant...
  9. Ejayt

    TK: GPT bandenwarmers

    Te koop: een set bandenwarmers van GPT, voor de gebruikelijke maten, in prima werkende staat. Prijs: 175,00 134,95!!
  10. Ejayt

    Combi Alpinestars Zwart, GP Pro jas, Track broek, maat 46

    Te koop: Alpinestars GP Pro jas, maat 46, zwart Alpinestars Track broek, maat 46, zwart Ruim 1 jaar gedragen. Te koop wegens te klein geworden, ben wat serieuzer gaan fitnessen. Past zeer goed voor de heren met een Italiaans postuur :P Ik zou zeggen 1,70 tot 1,75 meter bij 64 - 70...
  11. Ejayt

    Achterband: Metzeler M7RR 180/55

    Aangeboden: gebruikte band. Eraf gehaald in verband met onvoldoende profiel voor motorvakantie van 10 dagen. Profieldiepte tot slijtnok is 2,4 mm (nieuw is 4,6 mm) Dotcode is van eind november 2014. 60 euro
  12. Ejayt

    Onderdelen: Fireblade (SC33), rempomp S1000RR, olie

    Beste lieden, onderstaand is te koop: Originele uitlaat, eveneens voor SC33 - 50 euro http://link.marktplaats.nl/m1020914746 Radiale Nissin rempomp van BWM S1000RR, nieuwstaat - 125 euro http://link.marktplaats.nl/m1020910000 Olie (Castrol Power 1, 10W40, 4l) en filter (HF 303 RC)...
  13. Ejayt

    TK: CBR 900 RR Fireblade uit 1998, circuitklaar

    Verkocht!
  14. Ejayt

    TK: 4 ltr Castrol Power RS + Oliefilter HF303B

    Ik heb wat extra besteld om onder de verzendkosten uit te komen, ik kan het ook zelf gebruiken, maar dan staat het een jaar op de plank. Als iemand belang heeft bij het volgende hoor ik het graag: 4 liter Castrol Power RS (uiteraard nieuw en ongeopend) 1x HiFlo oliefilter type HF303B...
  15. Ejayt

    TK: Aanhanger / trailer voor één motor

    Heeft mijn circuitmotortje ettelijke malen veilig heen en weer naar het circuit vervoerd, maar moet nu plaatsmaken voor iets dat ik makkelijker kan opbergen. Torsiegeveerd Banden in orde Verlichting in orde Inclusief slotje Inclusief oprijplank De prijs is 150 euro. Steady stand...
  16. Ejayt

    Radiale Rempomp Nissin 11/16" (17,5 mm)

    Te koop: In nabij nieuwstaat verkerende radiale rempomp van het merk Nissin. Komt van een Honda Fireblade van 2008 of jonger. De diameter bedraagt 11/16 inch oftewel 17,5 millimeter. Inclusief: - Remschakelaar - Rempotje - Banjobout Exclusief: - Schroefje om remschakelaar mee...
  17. Ejayt

    TK: Laptimer met drukknop op stuur

    Ik heb hier liggen, een zo goed als nieuwe "DRC X-monitor SP1" laptimer. Via een drukknop aan je stuur kun je je tijden aflezen op een groot display dat bijvoorbeeld op je kroonplaat gemonteerd kan worden. Ikzelf heb hem ook proberen te gebruiken, maar ik krijg het niet voorelkaar om er elk...
  18. Ejayt

    TK: Gebruikte voorband Fireblade 16 inch - BT-016

    Hallo, ik heb de voorband van mijn racer voortijdig vervangen zodat er voor en achter een nieuwe band op kon. Deze band kan dus nog enkele duizenden kilometers mee, met rondom 3 mm profiel. Prijs: T.E.A.B., reactie hieronder of per PM! P.S.: de band is geschikt voor een Honda SC28/SC33, de...
  19. Ejayt

    Subframe CBR900 Fireblade SC28

    Te koop wegens niet passend: een subframe voor een Fireblade SC28, in prima staat. Had deze gekocht van een forumlid om op mijn SC33 te zetten, maar ze blijken minimaal te verschillen. Vraagprijs: 35 euro. Foto's volgen nog!
  20. Ejayt

    GZ: Topkuipsteun Fireblade '98/'99

    Hallo, ik ben op zoek naar een topkuipsteun van een Fireblade uit 1998 of 1999. Dit is de steun waar ook de spiegels aan worden vastgezet. Bvd!
  21. Ejayt

    Risers voor Fireblade '96-'99

    Ik bied aan, twee z.g.n. triangles (bij gebrek aan een beter woord) welke gebruikt worden bij de, op z'n Engels, rear shock linkages. Deze vervangen de originele en zorgen er voor dat de achterkant van de motor ongeveer 35 millimeter hoger komt te staan, gemeten op een punt recht boven de...
  22. Ejayt

    Gezocht: motoraanhanger, eenvoudig, licht en goed(koop)!

    Zoals de titel doet vermoeden: ik ben op zoek naar een motortrailer/-aanhanger om volgend jaar de circuits mee af te gaan. Ik zoek een goed manoeuvreerbare, eenvoudig geconstrueerde enkelasser met één of twee rijgoten. De staat van onderhoud moet gewoon goed zijn qua banden/lichten, de...
  23. Ejayt

    TK: Honda CB250RS '81 - 25kW - Oldtimer - 150 euro!

    Aangeboden: Honda CB250RS(A?) uit 1981, verwisseld van eigenaar voor 150 euro. 250cc ééncilinder, met origineel maar liefst 26 pk bij 8500 rpm en bekant net zoveel Nm bij 8000 rpm. Met deze waarden trok hij destijds de stenen (of keien) uit het asfalt en liet het paard met wagen in het stof...
  24. Ejayt

    TK: Circuitdag Zolder, 26 augustus, met MSH

    Wegens voorspelde weersomstandigheden eventueel te koop: Morgen, 26 augustus op circuit Zolder met Motorsportschool Holland. 7 sessies van 20 minuten, in groep minder snel, van 125 euro voor 95 euro. -O- Voor vanavond 19:00 beslis ik of ik wel zelf ga, of dat ik hem verkoop.
  25. Ejayt

    TK: Circuitdag 26 augustus Zolder met MSH

    Wegens voorspelde weersomstandigheden eventueel te koop: Morgen, 26 augustus op circuit Zolder met Motorsportschool Holland. 7 sessies van 20 minuten, in groep minder snel, van 125 euro voor 95 euro. -O- Voor vanavond 19:00 beslis ik of ik wel zelf ga, of dat ik hem verkoop.
Terug
Bovenaan Onderaan