Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Daxje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Daxje

    Onderdelen voor zxr750

    hoy ben op zoek naar : - originele einddemper in mooie staat - schakelpootje met goede rubber - kilometertellerkabel - originele nummerplaatverlichting met stekker -...
  2. Daxje

    originele uitlaat zxr750

    ik ben dus op zoek naar een originele in goed tot zeer goede staat erkerende originele uitlaatdemper van een zxr 750 h1 is eventueel te ruilen met een carbon raceuitlaat van het merk FP past gewoon op de originele aansluiting! hier zie je de demper ,zoals je ziet originele bevestiging
  3. Daxje

    stuurdemper WP zxr 750 H1

    Te koop, stuurdemper van wp in goede staat met alle nodige materiaal erbij om te montenren staat momenteel gemonteerd op een H1, misschien past hij ook op andere zxr's prijs 175€ of otk hij is in 15 standen instelbaar de diameter van de veerpoot waar de klem aan zit is...
  4. Daxje

    start probleem zxr 750j

    hoy allemaal Na de zomer is er nog even mee gereden totdat hij slecht begon te draaien (precies op 3 cilinders, zo klonk het) nu zit ik met een probleem, namelijk de zxr start gewoon niet meer, de startmotor en motor zelf gaan nog vlot rond maar hij slaat niet aan. Het volgende heb ik...
  5. Daxje

    Enkele vragen bij opbouw ZXR750 J 1991

    Hoy ben samen met een kameraad zijn zxr terug aan het ineen steken, alles goed genoteerd gehad bij het demonteren toch rijsen er enkele vragen waar ik geen antwoord op vind. Ik heb reeds gekeken in 2 verschillende werkplaatshandboeken(waaronder Haynes ) maar vind geen antwoord. Kan iemand...
  6. Daxje

    BMW R1100RT

    Te koop : BMW R1100RT van 1996 met maar 47910 kms op de teller ! De motor is steeds goed onderhouden en heeft vele opties zoals : - Top - en zijkoffers - Radio - Cilinderkopbeschermers - Intercom - Elektrisch verstelbare...
  7. Daxje

    Reis eind augustus begin september

    Ik heb beslist samen met een kameraad op verlof te gaan met de motor eind augustus begin september. Dit voor een periode van 2 of 3 weken. Nu zijn we er nog niet helemaal uit naar waar, de streken die ons aanspreken zijn de Pyreneeën of Schotland. Aangezien dit onze eerste reis zal zijn...
  8. Daxje

    Bagage op ZXR750('92) en Z1000('03)

    Graag had ik met een kameraad op vakantie gegaan met de motor in de volgende grote vakantie. Kwestie van goed op voorhand beginnen te plannen kwamen we al bij het eerste punt. Hoe geraken we onze bagage kwijt? Uiteraard neem je geen overhoop mee maar toch het meeste noodzakelijke. Ik heb al...
  9. Daxje

    Tikken in motor Z1000

    hoy ik rijd dus met een kawasaki Z1000 van 2003 met bijna 11000kms op de teller nu hoor ik sinds kort wanneer ik vertrek in eerste versnelling een licht getik dat even versnelt en dan is het weg. Is enkel in eerste versnelling, iemand van jullie een idee wat dit kan zijn en of ik me...
  10. Daxje

    Kennen jullie deze rugzak?

    Heeft er iemand van jullie ervaring mee en wat zijn de bevindigen? Voor-en nadelen? Raden jullie een andere rugzak aan?, Dewelke en waarom? .... meer info op http://www.kawasaki.be/nl/productCGMA.asp?Id=34047ECAEE0&CId=FEBB1ECCE&CSId=FEBB13997
  11. Daxje

    Welke uitlaat op Z1000

    Ik wil graag andere uitlaten op mijn Z1000 nu heb ik beslist dat ik voor Leovince ga nu kan ik alleen niet kiezen tussen titanium en carbon welke zouden jullie nemen en waarom? welke verschillen zijn er kwa geluid enzo alvast bedankt dus op de foto de 2de of de 3de uitlaat
  12. Daxje

    Bellypan en Uitlaat Z1000 2003

    Hierbij verkoop ik een nieuwe ongespoten bellypan voor een Z1000/Z750, er zit geen bevestigingsmateriaal bij maar voor de handige harry mag dit geen probleem zijn prijs € 95 Originele dempers van de Z1000 zeer goede staat prijs € 200 cuypers_micha@hotmail.com voor meer info
  13. Daxje

    Originele Z1000(2003-2006) uitlaten

    Heb hier nog een setje Z1000 uitlaten in zeer goede staat prijs komen we wel overeen, moeten buiten wegens plaatsgebrek in de garage cuypers_micha@hotmail.com voor meer info greetz
  14. Daxje

    Originele dempers Z1000

    Ik heb hier een setje dempers van de kawasaki Z1000 bouwjaar 2003-2006 te koop liggen. Ik doe deze weg aangezien ik op zoek ben naar aftermarket uitlaatjes (leovinici) De dempers zijn in perfecte staat. Deze hebben een kleine niet zichtbare aanpassing gehad om iets meer geluid te produceren...
  15. Daxje

    Carbon leovinci SBK demper

    heb dus een zo goed als nieuwe carbon leovinci SBK demper te koop, hier is werkelijk niets op aan te merken. Er zit zelfs nog een linkpijp aan met een veertje. Tooltje om veertje te bevestigen zit er ook bij. Nieuwprijs weet ik niet meer maar hij mag buiten voor 250€ Ben van België...
  16. Daxje

    Demper inkorten hoe??

    hoy allemaal ik heb voor een prijsje een leovinci carbon demper op de kop kunnen tikken. Nu zou ik deze willen inkorten maar ik heb niet echt een idee hoe dit juist allemaal moet. Ik kan me moeilijk voor stellen dat het gewoon zagen en eindteutje verzetten is. Hoe zit het met de dempingswol...
  17. Daxje

    Suzuki SV650S

    Bij deze verkoop ik mijn sv 650S van 1999 wegens aanschaf andere motor. Gegevens : Suzuki SV650S bouwjaar: 1999 kms: 13161 De motor heeft verschillende accesoires : - Pre load adjusters en dikkere olie in de voorvork - Led...
  18. Daxje

    Honda Pacific Coast 800

    Honda Pacific Coast 800 te koop in goede rijdende staat. Exacte kilometerstand is 28460 kms. Onlangs vernieuwd zijn de voorband en de regeling van de ontsteking, deze werken werden bij een officiële Honda dealer uitgevoerd. De motor heeft ook pas een onderhoud gehad bij de Honda dealer...
  19. Daxje

    Even bekennen..

    Beste motorvrienden, Ik heb lang nagedacht om dit jullie mee te delen, maar ik ben homofiel... Dat moest er even uit. Sorry voor dat.
  20. Daxje

    kettingvet van band verwijderen

    Heb dit weekend heel mijn ketting schoon gemaakt en terug ingespoten met vet. Niet teveel, niet teweinig. Er hongen geen druppels aan ofzo. Nu ben ik juist gaan rijden en merkte ik dat de moto in de linkse bochten precies wegschoof, wanneer ik terug thuis kwam zag ik wat er wat gebeurt, er...
  21. Daxje

    Welke uitlaat op BMW R1100RT

    Welke vervangingsuitlaten passen er allemaal zo op een BMW R1100RT van 1996. Mijn vader zou namelijk graag iets meer geluid uit zen motor krijgen. Past bijvoorbeeld een remus revolution voor een 1150 gs of rockser -->...
  22. Daxje

    ik zoek dus juist de "gouden" beugel die op de duo

    ik zoek dus juist de "gouden" beugel die op de duozit gevezen zit en dient om deze vast te klikken op de motor. Ik zoek dit omdat ik een monozitje gekocht heb maar hier zat deze beugel niet op en ik zie het eingelijk niet zitten om constant die beugel over te zetten, dus als iemand nog eenjt...
  23. Daxje

    duozit afdekking TL 1000

    Dus bij deze duozitafdekking van een TL 1000 te koop in goede staat. Reden dat ik hem wegdoe is dat hij niet past op mijn SV waarvoor ik hem had gekocht prijs 62€ of wisselen tegen één die past op een sv650s van 99 je kan me contacteren via mail en msn op cuypers_micha@hotmail.com greetz
  24. Daxje

    duozit afdekking sv 650s

    heeft er nog iemand eentje te koop, liefst in het zwart en voor een vriendenprijsje }) wist één staan op markplaats voor 50€ nieuw maar was juist te laat ;( dus iemand die eentje heeft staan, laat het maar weten zwart jet stream ruitje in zeer goede staat mag ook aangeboden worden! zo...
  25. Daxje

    Werkplaatshandboek SV650S 1999

    heeft iemand van jullie die soms in een pdf bestand, en kan die persoon me dat kunnen doorsturen via msn ofzo? ik zou er enorm geholpen mee zijn eventueel heb ik een werkplaatshandboek van BMW R850/1100 reeks in het nederlands, spaans, duits, engels, ... en een ook eentje van een Honda NS125R...
Terug
Bovenaan Onderaan