Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: gRRaafie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    Motor aanhanger

    Te koop: Motor aanhanger voor 2 motoren, gegalvaniseerd. 2 aluminium goten, 1 van de 2 goten is uitgerust met een Acesbike steadystand. Die krijg je erbij. Heb deze aanhanger in het seizoen 2016 gebruikt, daarna is er niets meer mee gedaan. Heeft wat liefde nodig, hoef er daarom niet de...
  2. G

    Acesbikes steadystand en tyrefix. Nieuw.

    Te koop: Acesbikes steadystand en tyrefix. Beide nog nieuw in de doos. Destijds 2 sets aangeschaft, van 1 set nooit gebruik van gemaakt. Set komt bij Frontrow components vandaan: Tyrefix Tie-down set en Steadystand Fixed Acesbikes steadystand €75,- Acesbikes tyrefix 40,- Prijs voor beide...
  3. G

    Te koop: Suzuki GSX-R600 2012

    Nu ik de keuze gemaakt heb om te stoppen met competitie racen, ben ik benieuwd of er interesse is in mijn GSX-R600 uit 2012. Ik heb er in 2016 in de OW Cup het NK ProCup 600 kampioenschap mee gewonnen en was met mij er op goed voor rondetijden van 1.48 op Assen. Voor mij is er 1.44 mee...
  4. G

    Te koop: CRT circuitdag SportGridTime groep 14 april 2017

    Te koop: CRT circuitdag SportGridTime groep 14 april 2017 Prijs €225,- incl. BTW
  5. G

    Gezocht: Gesloten aanhangwagen

    Gezocht: Gesloten aanhangwagen. - Geschikt voor rijbewijs B. - Prijs tot 1000 euro.
  6. G

    Fotograven Motorsportschool Holland

    Omdat ik eigenlijk altijd wedstrijden rij bij CRT/OW Cup, heb ik geen idee wie er foto's maken bij Motorsportschool Holland. Heb gisteren een dag getraind bij MSH op Assen, dus ben benieuwd of er foto's geschoten zijn. Bedankt voor de replies alvast. ;) :}
  7. G

    Gezocht: Pitbox plek 3 juni Motorsportschool Holland

    Zoals de titel al zegt. Heb je nog een plekje voor me, let me know. :}
  8. G

    Metzeler Racetec Interact K1 180/60/17"

    Te koop: Metzeler Racetec Interact K1 180/60/17" DOT 0814 Is nieuw onder de motor gegaan 26 maart tijdens OW cup race 1. 2 Kwalificaties en 1 race mee gereden. Slechts 27 rondjes oud. Cold tear slijtage vanwege het koude weer. Prijs: €45,-- excl. verzendkosten.
  9. G

    Hittewerende oplossing

    Ha mede MF'ers, Ik zoek een oplossing voor het volgende: Mijn polyester race kuip komt tegen mijn titanium race uitlaatsysteem aan, zowel mijn goede set als mijn reserve set (verschillende merken). Dit sloopt de lak, helaas. Gewone hittewerende folie in de kuip en isolatie tape om de...
  10. G

    Diversie motorolie en remvloeistof. Motul/Eurol

    Ik rij komend seizoen met LiquiMoly olie en smeermiddelen, daarom zijn de Motul en Eurol producten over. 4 liter en een beetje Eurol 10w40 motorolie: 2 liter Motul 300V 10w40 motorolie: 1,5 flesje Eurol DOT 5.1 remvloeistof: Eurol motorolie: € 17,50 (~20 - 25,- nieuwprijs p...
  11. G

    ZGAN Bridgestone Battlax slicks. V01 achterband V02 voorband

    Set is slechts een paar ronden gebruikt door LiquiMoly Druijff Racing tijdens de laatste OW cup race van 2015 onder hun GSX-R600 L02. Ik ga Metzeler rijden, daarom heb ik deze set te koop. - DOT codes uit 2015. - Voorband 120-600-17" SOFT - Achterband 190-650-17" MEDIUM Nieuwprijs bij...
  12. G

    NIEUW Bridgestone Battlax V01 slick achterband

    NIEUW Bridgestone Battlax V01 slick achterband. - Dot code uit 2015 - 190-650-17" MEDIUM Ik kreeg een aantal keer de vraag waar 190-650 gelijk aan staat. Dit staat gelijk aan een 180-55 band. Met deze banden is door het LiquiMoly Druijff Racing team in de OW Cup SuperCup600 gereden vorig...
  13. G

    Pirelli Diablo Supercorsa V2 SC1 180/60/17

    Te koop: Diablo Supercorsa V2 SC1 in de maat 180/60/17. DOT2014. Heeft 25 laps onder de motor gelegen. Klein vreetspoortje. € 95,-
  14. G

    Te koop: Easy-up tent 3x3m rood

    Zoals de titel al zegt: Te koop, easy up tent van 3x3m in de kleur rood. 1 seizoen gebruikt. Ik mis 3 van de 4 zijwanden, mag daarom weg voor €75,- (excl. verzendkosten) Ophalen mag ook. Regio Utrecht.
  15. G

    Pirelli Diablo Supercorsa 120/70 - 200/55. 50km oud

    Zoals de titel aangeeft, te koop aangeboden: Pirelli Diablo Supercorsa 120/70/17 SC2 DOT0314 Pirelli Diablo Supercorsa 200/55/17 SC2 DOT1013 Banden hebben 50km onder de motor gezeten en zijn er toen onder uit gegaan, ivm straatbanden. Banden zijn dus ZGAN, sticker is zelfs nog deels...
  16. G

    TK: Bridgestone regenbanden. E08Z achter & E05Z voor. 2014

    Te koop een set Bridgestone regenbanden. Type E08Z achterband en E05Z voorband. Productie in 2014. Wel even je Smartphone, tablet, laptop, pc op z'n kant houden, op de een of andere manier draait hij de foto als ik ze upload :? Prijs: 75 euro excl. verzendkosten.
  17. G

    Gezocht: 95 of 100nm veer. Standaard achtershock GSX-R600 L2

    Zoals de titel al doet vermoeden ben ik op zoek naar een 95 of 100nm veer voor een standaard achterschokbreker welke onder een Suzuki GSX-R600 model 2011-heden zit. Heb je of weet je iets voor me, ik ben te bereiken op: 06 15 82 93 42 teamxlr8racing at gmail.com
  18. G

    Gezocht schade demper, aansluit diameter 54mm

    Zoals de titel zegt! Heb je wat liggen en doe je er toch niets meer mee, let me know.
  19. G

    Gezocht: Regenbanden. GSX-R600 L2

    Zoals de titel aangeeft ben ik op zoek naar regenbanden. Nieuw of licht gebruikt met recente DOT (2013 of nieuwer). Tel.: Nul zes 15 acht twee 93 vier twee Mail: teamxlr8racing@gmail.com
  20. G

    Bandenwarmer, nog gebruiken of niet?

    Mijn bandenwarmers vertonen bruine plekken, zie foto: Kan ik deze nog prima gebruiken, of kan ik ze beter bij het oud vuil zetten?
  21. G

    Gezocht: 600CC racer bj. 2008 of nieuwer

    Gezocht: 600CC racer bouwjaar 2008 of nieuwer. Ik heb inmiddels gereageerd op een paar van de advertenties hier op M-F, maar ik ben benieuwd of er rijders zijn die hun motor wel willen verkopen, maar hem bijv. niet te koop hebben staan op het forum/marktplaats/racing4fun, etc. Ik heb...
  22. G

    Suzuki GSX-R600 model K8/L0, bouwjaar 2008. Vr.pr. 4500 euro

    Sommigen van jullie zullen mijn verhaal n.a.v. de verkoop van mijn vorige circuit fiets nog wel weten, sommige ook niet, maar ongeluk blijft me echter achtervolgen (letterlijk). Ik heb een redelijk ernstig auto ongeluk gehad afgelopen week. Om die reden moet ik de motor met pijn in m'n hart de...
  23. G

    Topblock valprotectie/blokken GSX-R600/750 2008 t/m 2010

    Ik heb een set z.g.a.n. valblokken over van het merk Top Block, inclusief langere cilinderkop ophanging bouten, waaraan de beugels voor de blokken bevestigd zitten. Door de vorm van de blokken zullen ze met een crash veel minder snel in de grond oid happen (wat met ronde valdoppen die je...
  24. G

    Gez.: Werkplaatshandboek Suzuki GSX-R600 K8, K9 en/of L0

    Ik heb een paar weken terug een GSX-R600 K8 gekocht en zoals de titel zegt ben ik op zoek naar een werkplaatshandboek voor de GSX-R600 K8, want er moet natuurlijk het nodige aan gebeuren voor seizoen 2014 aanbreekt! ;) Thanks alvast boys (and girls ;) ) !
  25. G

    WSBK Nurburgring M-F meeting

    Hoi race fans! N.a.v. dit gesprek in het topic van onze held Michael van der Mark leek het een aantal van ons een leuk idee om de WSBK races (en voor degene die er het hele weekend zijn ook de trainingen en de Superstock600 race) met z'n allen te kijken op de Ford Kurve. Uiteraard om...
Terug
Bovenaan Onderaan