Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: G.S.U.S
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    Teller vraag

    Ik ben nieuwsgierig hoever de km stand van een zx6r 2009 gaat. Waarschijnlijk tot 999999. Maar wat gebeurd er dan wanneer je 1km verder rijd?? gaat de teller dan weer naar 0? Weet iemand hier antwoord op?
  2. G

    Verzekeraar motor met taxatie rapport advies

    Heren. Mijn motor is grondig verbouwd. Daarom wil ik een taxatie rapport laten maken. Zijn er mensen die ervaring hebben met goede taxateurs? Liefs omgeving Friesland. Ook ben ik op zoek naar een Verzekeraar, waar ik mijn motor dan kan gaan verzekeren. Momenteel is de motor verzekerd bij...
  3. G

    Remschijven (wave) ZX6r 2005

    Te koop remschijven, deze komen van een ZX6r 2005/2006. Wellicht past deze nog op meerdere modellen. De remschijven zijn in goed staat en altijd goed onderhouden 100% recht. Dikte van de schijven is 5mm. Prijs 175E. of doe een goed bod.
  4. G

    Hugger Zx6r 2005/2006 carbon

    Is er iemand hier die interesse heeft in een hugger voor de zx6r 2005/2006 model. De hugger is nieuw, materiaal carbon. Ik had deze besteld voor mijn Sykes replica, helaas past de hugger niet goed samen met de carbon swingarm protectors, daarom heb ik een andere type besteld. Hieronder...
  5. G

    ZX6r 2005 Tom sykes replica

    Er is me een aantal keren gevraagd om een eigen topic te openen met mijn ZX6r project. Dus bij deze :+. Voorop gezegd, ik maak tijdens het bouwen eigenlijk nooit foto's hoe ik iets aangepakt heb, meestal ben ik zo druk bezig dat ik later pas denk.. hmm de foto's weer vergeten...
  6. G

    AGV Horizon (Groen) helm te koop

    AGV Horizon helm te koop. Maat M, (57-58) Deze helm heb ik gekocht in Juli 2014. Door omstandigheden heb ik de helm 2 keer gedragen met twee korte ritjes. Daardoor is de helm in nieuwstaat. De helm is in 2014 eind september opgeborgen in de bijhorende helm zak. Vraagprijs 200E
  7. G

    Hugger ZX6r 2005

    Ik zoek voor mijn project een hugger van ZX6r 2005. Materiaal moet ABS (kunstof) zijn. Hugger mag beschadigd zijn, ik ga deze toch aanpassen.
  8. G

    Hugger ZX6r 2005

    Foutje.
  9. G

    Rebirth ZX6R 2005 (G.S.U.S)

    Op het ZXR -club forum heb ik een topic geopend voor de herbouw van mijn ZX6R. Eigenlijk valt het niet onder streetfighters, maar toch open ik ook hier een topic. Reden dat ik hier ook post is omdat hier mensen zijn met flink wat ervaring. waar ik misschien de nodige vragen beantwoord kan...
  10. G

    Tankpad verwijderen

    Ik heb sinds ik motor gekocht heb een tankpad op de tank geplakt (duh) dit is gebeurd in 2005. Zou het mogelijk zijn om deze weer erafte halen zonder beschadigingen? Graag jullie ervaringen..
  11. G

    nieuw hier

    hey halloow zal me maar eerst voorstellen.. Ben Dennis, ben 23 jaartjes jong, woon in leeuwarden. ik heb sinds augustus een motor gekocht, een kawasaki ZX6R model 2005.. heb eindelijk me rijbewijs gehaald in september... dan is het lang wachten voordat je op je eigen motor kan :) op deze...
  12. G

    G.S.U.S nieuw lid erbij

    hey halloow zal me maar eerst voorstellen voor dat ik van alles ga posten hier ;) Ben Dennis, ben 23 jaartjes jong, woon in leeuwarden. ik heb sinds augustus een motor gekocht, een kawasaki ZX6R model 2005.. heb eindelijk me rijbewijs gehaald in september... dan is het lang wachten voordat je...
Terug
Bovenaan Onderaan