Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: minipower
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. minipower

    DRZ400 carb met dynojet en nokkenassen en wphb

    Motor weg de spullen liggen er nog. :) - originele carburateur van SM met dynojet kit erin. Ik reed met de 3x3 mod rond en daar was deze carb voor aangepast. incl inlaatrubber. 100€ - setje nokkenassen, van een DRZ400SM. 50€ - Clymer werkplaatshandboek. Z.G.A.N. 25€ verkocht...
  2. minipower

    Suzuki GSXR K4 zwart zadel + duozit

    Ik ben zoekende naar een net zwart zadel voor een GSXR K4 750cc (2004) Als iemand een duo zitje hiervoor heeft kan ik die ook gebruiken.
  3. minipower

    Harris windschermpje

    Antraciet gespoten schermpje. Past zo op een ronde koplamp. bijv GS 500. Prijs 50€
  4. minipower

    GS 500F brandstoftank

    Hallo, wie oh wie heeft er eentje liggen voor een net prijsje. Het nieuwe model. Kleur of kleine schade geen probleem. Gaat toch gespoten worden.
  5. minipower

    bagagerol en tanktas

    Wegens geen of zeer weinig gebruik in de verkoop. de tanktas, 2 zakken chocotoff Gegroet
  6. minipower

    gebruikte motorbanden

    Hallo, wie o wie heeft nog een nette gebruikte achterband 160-60 17 liggen. En een 110-70 17 voorband. Mvg Minipower :W
  7. minipower

    Airoh zwart/wit crosshelm, Supermotard

    De helm kreeg ik bij de motor. Hij is alleen net iets te groot. Maat L. Prijs incl bril 75 euro. De helm woont nu in Tilburg. 1 klem om de klep mee vast te zetten is weg, maar een setje van 4 kost nog geen 6 euro
  8. minipower

    ketting inkorten GS500, welke ketting heb ik eigenlijk?

    Hallo, ik heb bij een gs500 een achterbrug van een gsxr erin gezet. Maar nu is de ketting te lang geworden(of de brug is tekort ;) ) Nu wil ik de oude klinkschakel eruit slijpen en de ketting inkorten en met een nieuwe klinkschakel vastzetten. Nu weet ik niet welk merk ketting er onder is...
  9. minipower

    richtingaanwijzers in dubbele koplampen

    Hallo allemaal, nu weet ik dat er modules te koop zijn om je achterste raw in je achterlichten te laten knipperen. Is de achterkant weer wat strakker. Maar nu vroeg ik mij af: zou dit ook werken aan de voorzijde????? Nu wil ik ze morgen even bellen maar wie heeft er hier op het forum al...
Terug
Bovenaan Onderaan