Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ottifumi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Ottifumi

    Gezocht: Oer-Fireblade-deeltjes

    Ik heb in alle wijsheid op basis van wat leuke foto's eindelijk een Fireblade via een internet-veiling gekocht. Nu de vreugdetranen weg getrokken zijn, komen andere tranen in de plaats. Er is nogal wat werk aan het beestje. En net zoals voor de meeste meisjes van die leeftijd geldt, strak nieuw...
  2. Ottifumi

    Seatcover en uitlaatsteun FZ1N **NIEUW**

    Wegens verkoop van mijn Yamaatje ;( nog over: nieuwe Ermax seatcover, in de enige snelle kleur zwart. Kost nog maar 100 euri's :Y uitlaatsteun, nieuw in de verplakking. Met korting nog maar 50 euri's :Y originele spiegels (op de mijne zitten/ zaten nu MT01-spiegels): 2 halen, 1...
  3. Ottifumi

    Wegens overstap Rossi naar Ducati: te koop Yamaha FZ 1 N

    Helaas, gaat Rossi onze Japanse vrienden verlaten... Natuurlijk is dat geen reden om mijn FZ 1 te verkopen, maar een overvolle garage met nog een 600 Fazer en twee oldtimers is dat wel. Ik kom gewoon niet meer aan rijden toe. Zie Marktplaats voor mijn advertentie. Voor MF-ers ligt de prijs...
  4. Ottifumi

    Kaarten Rossi-tribune TT 2010

    Helaas heb ik een probleem , net zoals vorig jaar heb ik al 2 kaarten voor de Rossi-tribune (=Stekkenwal), rijtje 12, dus lekker hoog. Dit jaar heb ik echter voor de zelfde periode een mooi aanbod liggen voor een familiefeest/ -vakantie. Dus de kaarten zijn eventueel te koop (nee, ze...
  5. Ottifumi

    Wie weet al meer over de Aprilia SL 750??

    Nu blijkt dat de kawa Z750 voor diegene die nog niet besteld hebben, wellicht erg lang op zich laat wachten :( heb ik nog eens wat verder geCSI-ed naar strakke naked's. Op diverse sites heb ik zeer interessante foto's en info gezien over de Aprilia SL 750 :9 Navraag bij Motorcenter Venlo...
  6. Ottifumi

    Buell XB 9 S

    :W Wie heeft er een Buell XB 9 s of er ervaringen mee? Ik ben er over aan het denken om er eentje aan te schaffen, alleen is er bitter weinig van bekend. Weinig testen of reviews. Dus wie kan me wijzer maken.:
Terug
Bovenaan Onderaan