Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Testikels
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Testikels

    Bmw K 1200 R (bj 2006 ) Abs, Esa enz.

    Motor staat al op motorshopper, maar toch ook nog maar hier even onder de aandacht brengen. Linkje motorshopper Voor de mensen die niet op de link willen klikken hieronder de info :P : Kenmerken : Soort motor: Naked bike Bouwjaar: 2006 Kilometerstand: 25.700 km Motorinhoud...
  2. Testikels

    Motowebshop levertijden ervaringen ?

    Hallo allemaal Heb vandaag een paar motorlaarzen gepast vandaag in de koopjeshoek van Motoport Uithoorn, alleen helaas een maatje te klein. Nu hebben ze diezelfde laarzen ook bij : Home - MotoWebShop.com Iemand enige ervaring met deze tent, en dan vooral hoe snel ze leveren. Op de...
  3. Testikels

    Iemand ervaring met Airhawk kussentjes ?

    Hallo allemaal, Heb hier al het een en ander gelezen over de Airhawk kussentjes, maar echt veel gebruikerservaringen heb ik niet kunnen vinden, plus dat de meeste topics erover alweer een jaar of 2 a 3 oud zijn. Dus vandaar een nieuwe poging. Ik rij een BMW K1200R '06 en heb na een km of...
  4. Testikels

    Koelvloeistof stroomt over uit expansievat

    Heren techneuten, Na 10 km rijden op mijn BMW K1200RS ging ik even tanken. Tank weer vol, betalen. En toen ik terug kwam lopen lag er een aardig plasje koelvloeistof onder mijn motor Heb het zadel eraf gehaald, om naar het reservoir ( expansievat ) te kijken. Deze zat helemaal tot de...
  5. Testikels

    Koelvloeistof voor auto.. Ook in de motor ?

    We gaan morgen een weekendje Eiffel doen, ongeveer 1200 km.. Nu heb ik net mijn motor nagelopen, en d'r zou iets koelvloeistof bij mogen... Even in de schuur gekeken, en ja hoor ik heb koelvloeistof staan. Maar dit heb ik eigenlijk voor de auto gekocht... Kan dit er zo in ? Of kan dit...
  6. Testikels

    Het Levendige Leiden, Alphen e.o. Goes Skiing / Boarding

    Wintersport 2008 MF- leiden en omgeving (ook beetje alkmaar). [afbeelding] De periode is reeds gekozen *D *D Dit is de periode van 29februarie tot 9maart 2008. Dit is buiten de schoolvakantie dus geen last van vervelende kinderen op de piste :P *D En Val Thorens is de bestemming...
  7. Testikels

    Het Levendige Leiden, Alphen e.o. Goes Skiing / Boarding

    Hallo luitjes ! Ik zat net eens even te denken en dacht bij mezelf : Zouden er niet wat mensen te porren zijn voor een MF Leiden goes Skiing / Boarding Holiday in de Franse Alpjes of Oostenrijk ? Krijg net nog wat ideetjes binnen van een niet nader te noemen forum genote :9...
  8. Testikels

    Het Levendige Leiden, Alphen e.o. Goes Skiing / Boarding

    Hallo luitjes ! Ik zat net eens even te denken en dacht bij mezelf : Zouden er niet wat mensen te porren zijn voor een MF Leiden goes Skiing / Boarding Holiday in de Franse Alpjes of Oostenrijk ? Krijg net nog wat ideetjes binnen van een niet nader te noemen forum genote :9...
  9. Testikels

    Bumperkleven maakt meer kapot dan je lief is..

    Edit op verzoek... SLOTJE AUB
  10. Testikels

    Welke bandjes onder een R850R / R1100R

    Wie kan me goede banden aanraden voor een BMW R850R Er is zoveel op de markt, er wordt zoveel onzin geschreven... Ik weet het niet meer... Mij eisen : Strakke wegligging in zowel regen als met droog weer... Km's is niet zo belangrijk, mogen best na een 8000 km op zijn.. Ben...
  11. Testikels

    Sinds vandaag een Naked BMW ( met heel klein schermpje )

    Ik heb vanochtend me nieuwe motor opgehaald hoor.. Wilde het toch even delen met jullie... Hij valt toch ook wel onder de categorie naakt dacht ik zo... Wat een pokkeweer was het trouwens, het regende pijpenstelen en waaide pittig hard. Maar ben weer veilig thuis. Motor was meteen vies, dus...
  12. Testikels

    Sinds vandaag een andere motor !

    Ik heb me nieuwe motori vanochtend gehaald hoor.. Bij de Jong in Alphen. Wat een pokkeweer, het regende pijpenstelen en waaide pittig hard. Maar ben weer veilig thuis. Motor was meteen vies, dus maar even gewassen. Er gaan nog wat dingen veranderd worden, maar dat doe ik stap voor stap, ik...
  13. Testikels

    Wie heeft ervaring met Jan Hofland Motoren

    Graag al jullie positieve en negatieve ervaringen met deze motorzaak. Heb er 2 motoren zien staan die me wel passen. Maar ben gewoon benieuwd hoe jullie ervaringen zijn voordat ik er heen ga. MvGr Erwin
  14. Testikels

    Te Koop : Suzuki SV650S '02

    Wegens aanhoudende knieproblemen staat mijn Suzuki SV650S uit 2002 te koop, en ga ik op zoek naar een motor met een wat betere zithouding voor mij ( DL1000, KLV1000 enz ) Bouwjaar : 2002 Km. stand : 26.000 and counting Kleur : Metallic donker rood. ( niet die saaie rood die iedereen heeft )...
  15. Testikels

    Gezocht DL1000 GT Vstrom

    Aangezien mijn ritten telkens langer worden wil ik gaan overstappen van mijn Suzuki SV650S naar een Suzuki DL1000 (GT) Vstrom. GT hoeft niet maar mag wel. Heb jij een DL1000 staan dan graag een reactie of een mailtje... Handig om te weten over jouw DL : -wat voor opties ? -km stand ? -kleur...
  16. Testikels

    WheelHugger SV650s '02... Waar te KOOP ?

    Iemand enig idee waar ik voor een redelijke prijs een zogenaamd wheelhugger kan kopen voor mijn SV650S '02 De site van MDI ken ik al, iemand een andere suggestie ? En zou een andere kleur als rood ook netjes staan ? Ik zat te denken een zwart. Graag jullie mening..... Een goede photoshopper...
  17. Testikels

    Vouwwagen gratis af te halen

    Gratis af te halen een Alpen Kreuzer vouwwagen voor 8 pers.. Maar uiteraard ook erg geschikt om om te bouwen tot motoraanhanger... Vragen ? Brand maar los.... msn : erwin_buschgens@hotmail.com EDIT : Mijn kettingvet is op, dus vouwwagen is niet meer gratis af te halen, maar af te halen tegen...
  18. Testikels

    Gezocht Motorstalling in Katwijk aan Zee

    Heren en dames. Voor mijn Suzuki SV650S zoek ik een garage of andere stalling om mijn motor te stallen. Bij voorkeur omgeving Hoorneslaan, Boshuysentsraat, Parsstraat enz enz... Maar ergens anders in Katwijk mag ook. Het hoeft uiteraard geen hele garage voor mij alleen te zijn hoor. Een plekje...
  19. Testikels

    Gezocht motorstalling in Katwijk

    Heren en dames. Voor mijn Suzuki SV650S zoek ik een garage of andere stalling om mijn motor te stallen. Bij voorkeur omgeving Hoorneslaan, Boshuysentsraat, Parsstraat enz enz... Maar ergens anders in Katwijk mag ook. Het hoeft uiteraard geen hele garage voor mij alleen te zijn hoor. Een plekje...
  20. Testikels

    Wie heeft er een tapset en kan en wil me helpen ?

    Hoi allemaal, Ben aan het sleutelen aan mijn Honda SS50 ( jaja tis een brommer ) Nu moet ik om mijn uitlaat vast te zetten een draadeind in de de kop draaien. Maar dit draad is niet meer wat het geweest is, kortom ik krijg het draadeind er niet in. Heeft er misschien iemand een goede tapset die...
  21. Testikels

    Wie heeft er een tapset en kan me helpen

    Hoi allemaal, Ben aan het sleutelen aan mijn Honda SS50 ( jaja tis een brommer ) Nu moet ik om mijn uitlaat vast te zetten een draadeind in de de kop draaien. Maar dit draad is niet meer wat het geweest is, kortom ik krijg het draadeind er niet in. Heeft er misschien iemand een goede tapset die...
  22. Testikels

    Voor een pak koeken af te halen een vouwwagen

    Voor een pak koeken af te halen een Alpen Kreuzer vouwwagen. Leuk om mee op vakantie te gaan, maar ook een leuk object om om te bouwen tot motoraanhanger misschien ? Vouwwagen staat in Voorhout. Iemand er belang bij ? Just let me know. MvGr, Erwin Buschgens erwin_buschgens@hotmail.com
  23. Testikels

    Duozitje SV650 '99 op SV650S '02 ?

    Hallo, Past een duozitje van een SV650 uit '99 op een SV650 uit '02 Zie foto's zitje en foto van mijn motor... Bijlage: Afbeelding 001.jpg
  24. Testikels

    gezocht : Duozitje SV650S 2002 model

    Gezocht duozitje voor Suzuki SV650S 2002 model. Graag reacties met prijs Erwin
Terug
Bovenaan Onderaan