Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: xMariekex
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. xMariekex

    Yamaha racing dames t-shirt mt XL

    Yamaha racing t-shirt voor dames. Met v-hals, maat XL. Nieuw :) Prijs: €10 of doe een goed bod Verzenden kan via brievenbuspost, kosten €2.16 (voor de koper) of ophalen in A'doorn.
  2. xMariekex

    Apeldoorn Topic deel 51: Klaar voor de zomer

    Welkom in het 51e deel van het Apeldoorn Topic! Hier zijn jullie aangekomen bij een gezellig clubje idioten. Goed gek en allemaal met een te gekke passie: Dat ding op twee wielen!! En voor sommige betekend dat hardcore, stealy's en whoppies. Andere stellen zich beschaafder op en zijn...
  3. xMariekex

    Apeldoorn Topic deel 46

    Welkom in het altijd gezellige Apeldoorn Topic! :W [hr] hier zijn jullie aangekomen in een hecht clubje idioten. Goed gek en allemaal een te gekke passie, Dat ding op twee wielen!! En voor sommige betekend dat hardcore, stealy's en whoppies. Andere stellen zich beschaafder op en zijn...
  4. xMariekex

    Apeldoorn Topic deel 45

    Welkom in het altijd gezellige Apeldoorn Topic! :W [hr] hier zijn jullie aangekomen in een hecht clubje idioten. Goed gek en allemaal een te gekke passie, Dat ding op twee wielen!! En voor sommige betekend dat hardcore, stealy's en whoppies. Andere stellen zich beschaafder op en zijn...
  5. xMariekex

    VT500 Uitlaat (re) Bj '86

    Ik post dit namens een collega. Hij is op zoek naar een rechter uitlaat voor een VT500 bouwjaar '86. De motor is geïmporteerd uit de VS. Is er iemand die er één heeft liggen, desnoods met een linker pijp.
  6. xMariekex

    Meiden met SuperSportMotoren *deel 9*

    Meiden met SuperSportMotoren *deel 9* Welkom in het topic dat gaat over Meiden met supersportmotoren. Ben je vrouw, heb je een (super)sportmotor en sta je niet in het lijstje en wil je dat wel? Post dan even een foto van de motor met jou erop, dan zet ik je er z.s.m. bij! Iedereen is...
  7. xMariekex

    Apeldoorn deeltje 32

    En we zijn er weer... *O* APELDOORN DEELTJE 32 *O* De Historie van het Apeldoorn Topic: Apeldoorn 2005 apeldoorn 2005 deel 2 Apeldoorn 2005 deel 3 Apeldoorn 2005 deel 4 apeldoorn 2005 deel 5 Het Apeldoorn KB BB WB topic deel 6 apeldoorn deel 7 2006 Apeldoorn MF Topic deel 8...
  8. xMariekex

    1 juni '08: 400cc Meeting

    :] Het is weer zover, 1 juni wordt er weer een 400cc meet gehouden! :] De vorige rit was georganiseerd door Vodkat, deze keer zal Gr@spol de rit voorrijden. Start punt is de Mac in Zwolle Noord Verzamelen om 11.00uur Het is de bedoeling dat we zo'n 130km gaan rijden en in de...
  9. xMariekex

    TK: Dames leren motorpak

    In verband met mijn nieuw aangeschafte pak, heb ik hier nu een leren dames pak over. Het gaat om een jas van het merk Revenger, maat 42. Kleuren van de jas zijn (hoofdzakelijk) zwart en wat grijs, 2 ritsen en een binnenzak. Protectie stukken op de schouders, ellebogen en rug. En een...
  10. xMariekex

    Apeldoorn deeltje 28

    *O* Hier is 'ie dan: Deel 28 *O* De Clan: Glenn_ZX636 kpl Z 1000 Girl Geert929RR xMariekex mudvaynian rvf400nl Racekip #1 sparc AnnA:-) vriendje wheelie 4honderd solex V4FRank...
  11. xMariekex

    Meiden met supersportmotoren deeltje 4

    *O* *O* Meiden met supersportmotoren deel 4 *O* *O* Welkom in het topic dat gaat over Meiden met SuperSportMotoren. Ben je vrouw, heb je een (super)sportmotor en sta je niet in het lijstje? (en wil je dat wel) post dan even een berichtje, dan zet ik je er z.s.m. bij! Ik heb de lijst...
  12. xMariekex

    Te Koop: Theorie boek Verjo

    Te koop: Theorieboek van Verjo Details: Verjo Wegwijzer in het verkeer, motorfiets. 15e druk theorie, praktijk en ruim 200 studievragen Voor €15 (incl verzendkosten)
Terug
Bovenaan Onderaan