Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jacco32
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. jacco32

    leren mjk combi rood wit zwart

    heb een hele mooie mjk combi hangen weg voor een leuk prijsje . maat is 56/ 58 goed voor een persoon van 185 tot 190 en zo rond de 90 kilo voor intresse even een mail sturen naar jacco32@tiscali.nl
  2. jacco32

    hele nette rode fireblade 1000rr

    Te koop Hele nette 1000rr fireblade bj 2004 . Prijs € 9950 met alle extra,s er op. Met leovinci demper . Met powercommander en filters. Heb ik ook een touch screen scherm er op zitten . Een hub voor div mappings er in te zetten. Kleine knippers voor . Achterlicht ook vervangen voor...
  3. jacco32

    motorpak MQP

    Zwart grijs motorpak Bijna nooit gedragen ,alleen met lessen . Jas maat is xl . Broekmaat is voor 185 lang en 80 tot 85 kilo. Protectie er in jas en broek. Water en wind dicht Zakken zijn ook waterdicht ,dubbele sluiting . Binnenzak erin. Voor meer info even mailen Doe een goed bod...
  4. jacco32

    honda vtr sp1

    honda vtr sp1 bj 2000 nieuwe stuurdemeper hypero leovinci dempers k&n luchtfilters \ powercomander kleine knipperlichten undertail dubbel bubbel kuipruit smoke stalen remleiding voor banden ketting alles nog in goede staat doe hem weg omdat ik te weinig rij km 19500 gewoon...
  5. jacco32

    leren combi prexport en laarzen en handschoenen

    nu echt voor de laaste keer heb een blauw wit prexport combi maat 54 heb ook de laarzen erbij van vanussi blauw wit maat 45 en heb oook een paar handschoenen erbij blauw wit maat xl
  6. jacco32

    Universele Hefbok

    ik heb een hefbok over bijna nooit gebruikt koste 55 euro nieuw mag nu weg voor 25 euro met goede dikke wieltjes eronder
  7. jacco32

    blauw wit prexport pak met laarzen

    Hallo ik heb een hele mooi leren combi hangen. Compleet met laarzen en handschoenen. Maat van het pak is 54 . Van de laarzen is 45. Van de handschoenen xl. Alles is blauw wit. Doe het weg,omdat ik een sp1 heb gekocht.Als je intrese heb ff mailen. Voor meer foto,s mailen.jacco1973@hotmail.com...
Terug
Bovenaan Onderaan