Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: sjg
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. sjg

    Honda Fireblade SC28 achterlicht, kroonplaat en demper

    Heb nog een achterlicht, demper en kroonplaat liggen van een SC28. E.e.a. tegen elk aannemelijk bod! 8-)
  2. sjg

    Yamaha supermoto

    Te koop een YZ400F van 1998 met een origineel kenteken (YZ400F enduro). Geheel omgebouwd naar supermoto/ supermotard. 3.5 Exel voorwiel, 4.5 Exel achterwiel met RVS spaken, zwart gepoedercoat frame, radiale Brembo rempomp en grote remschijf met Brembo remtang, handkappen, originele crosswielen...
  3. sjg

    Voor en achterwiel voor Africa Twin 1994

    Ik zoek een setje wielen voor mijn Africa Twin, voor en achterwiel dus.. hoeven niet mooi te zijn, wel goed a.u.b. 8-) Gr. Sam.
  4. sjg

    Achterband Pirelli Dragon Super Corsa Pro SC2

    180/55ZR17 achterband voor een racer, je weet niet wat je meemaakt als je deze band erop legt en je bent een 'gewone' band gewent! Heeft de schaamrandjes er een beetje af gereden op het circuit maar is vooral in het midden nog als nieuw! Gr. Sam. 06-55342622. :)
  5. sjg

    Garageopruiming-2 : XR600R vóórvork- veren, Hyper- Pro

    Ook heb ik nog liggen, een setje progressieve vóórvork- veren, nieuw in doos, van een XR600R...... mooi prijsje toch, die 25 euro die ik ervoor vraag? 8-)
  6. sjg

    Garageopruiming, div. SC28 delen, CBR900RR

    Van een Blade van 1994, SC28 heb ik nog liggen: kroonplaat, vóórrem- leidingen, km- teller kabel, rand die om het achterlicht zit. Samen 50 euro.... 8-) Gr. Sam.
  7. sjg

    Verlengde achtervork CBR900RR

    Ik zoek een verlengde achtervork voor een CBR900RR van '94 (SC28)... Ik hoor het wel! Gr. Sam 8-)
  8. sjg

    Progressieve veren

    Misschien lukt het in deze rubriek........ Progressieve vóór-veren voor XR600R. 8-)
  9. sjg

    Progressieve vóór-veren voor XR600R

    Met garage opruiming nog tegengekomen: 2 nieuwe (in de doos) progressieve vóórveren voor in de originele vorkpoten van een XR600R (de mijne was van '95). Prijs: bied maar! Greetzzz..Sammy... 8-)
  10. sjg

    Blade SC28 project

    Hé vechters, Heb ik net m'n Blade klaar (groot onderhoud en een beetje alles geoptimaliseerd), wat denk je: soort van high-sidertje! Meteen een goed excuus om te gaan fighteren, altijd al gewild. De schade viel eigenlijk wel mee maar wil toch een keer een street-fighter maken. Dit had ik...
  11. sjg

    Carterdeksel van Fireblade SC28 (links)

    Hallo boys and girls, Sta ik op het punt m'n Blade te verkopen ná alles wat ik er aan gedaan heb en wil ik beginnen aan een nieuw project... maak ik een schuivertje...... ;( K*t! De schade valt gelukkig wel mee (aan de motor)! Ik zoek dus een linker carterdeksel, eventueel een linker...
  12. sjg

    Onderhoud aan Blade (SC28)

    He folks, Ben net begonnen aan groot onderhoud aan mijn Blade, is toch geen bikers-weer! Hieronder volgt een verslagje van wat ik allemaal aan het doen ben/ nog ga doen. Als iemand nog tips heeft, vooral qua onderhoud/ wat te controleren, zijn die natuurlijk altijd welkom; dit is mijn eerste...
  13. sjg

    Delen van Suzuki GSX750RW van '93

    Ik heb nog liggen: twee kuipdelen van Suzuki en een koplampunit waarvan de 4 bevestigingspunten zijn afgebroken (plastic gedeelte aan achterkant). Als niemand het wil kopen gooi ik het weg; hoeft dus niet veel te kosten...... Kleinigheidje voor de moeite + verzendkosten is al...
  14. sjg

    Werkplaats handboek CBR900RR (SC28)

    Hallo, Heeft iemand misschien nog een werkplaatshandboek voor mijn Blade van '94 (SC28). Laat maar horen! :) :) :) :)
  15. sjg

    Te koop: Fireblade van 1994 SC28

    (Repsol-) Blade van 1994, Ongeveer 42000 km gelopen, Hyper-pro achterveer Donker kuipruitje Scorpion uitlaatdemper Remschijven voor pas deze zomer vervangen Ketting en tandwielen en remmen goed Gewoon alles in orde, achterband mag wel een nieuwe op. Voor meer info beter ff mailtje sturen...
  16. sjg

    Wanneer is er weer een circuitdag?

    Wanneer kan je weer ergens het circuit op binnenkort? Waar vind ik die info?
  17. sjg

    Remschijven gezocht voor Blade SC28

    Ik zoek een setje remschijven voor het voorwiel voor mijn Blade van '94. Mag ook gebruikt zijn, als ze maar recht zijn.....
  18. sjg

    Supermotard wielen voor Honda XR600R

    Te koop: Supermotard/ supermoto wielen voor Honda XR600R (komen van een '95- er af). Zijn RVS wielen door Haan gespaakt. Wielen zijn inclusief voorvork met Hyperpro veren erin en Motomaster Street- kit (remschijf aan het voorwiel van 320 mm met adapter voor originele remklauw) en banden. Banden...
  19. sjg

    Supermoto XR600R 1995

    Hallo, Te koop een supermoto van Honda (XR600R), bij interesse ff reageren.
  20. sjg

    Blade gezocht

    Wie heeft er nog een mooie Blade te koop '94-'98? Bijlage: honda1.JPG
  21. sjg

    XR600R met 150 of 160 band?

    Ik heb een XR600R SM met nu een 150 Pirelli achterband op 4,25 inch velg (Morad), kan er ook een 160-er op zonder dat mijn ketting de hele band opvreet? PS fotootje XR volgt nog, ligt nu uit elkaar!!
Terug
Bovenaan Onderaan