Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: dr-rossi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. dr-rossi

    Andrea Dovizioso

    Als groot fan van deze coureur, (en omdat ik zo graag mee wil doen aan de trend van het openen van nieuwe topics) open ik van harte dit tweede topic van deze rustige Italiaan. (Ik was bijna klaar met het maken van dit topic, toen ik erachter kwam dat er al 1tje was, maar die vond ik stiekem...
  2. dr-rossi

    Motorpak te leen?

    Hallo Ik heb voor 1 dag een motorpak + laarzen + handschoen nodig. Ik heb overal gevraagd, motorzaak bij me in de buurt, rijschool in de buurt, maar niemand heeft ergens een oud pak liggen wat ik voor een dag kan lenen. Ik ken ook verder geen mensen met een pak en om er nou 1 aan te schaffen...
  3. dr-rossi

    Algemeen filmtopic ONK

    Op navolging van het algemeen fototopic ONK open ik maar het film topic! Dump hier al je filmpjes van het ONK! *D Ik begin met een kijkje achter de schermen bij Bach!
  4. dr-rossi

    Dani Pedrosa

    Aangezien er nog niet een is Hier een topic over Pedrosa Zelf vind ik hem een coureur met een hele mooi rijstijl. Die kerel werkt zo veel op die honda en kan toch zo mooi de motor rechtop zetten. En ondanks dat hij niet echt enthousiast en dergelijke over komt, ben ik toch wel een...
  5. dr-rossi

    Reality show nicky hayden

    de reality show van nicky hayden kan je bekijken op de site van mtv Music – Music News, New Songs, Videos, Music Shows and Playlists from MTV ik heb het al bekeken. is best leuk. grapje stukje bij de persconferensie van de gp van turkije in de aflevering Make something happen. Aan het begin..
  6. dr-rossi

    Posters!

    Hallo mensen.. ik ben op zoek naar posters van Motogp. Ja, die uit bladen enzo. Nu is de vraag of er hier nog mensen zijn die posters hebben en die kwijt willen of gewoon niet meer gebruiken. Je zou er mij een groot plezier mee doen. Omdat ik Rossi fan ben heb ik het liefst posters van...
  7. dr-rossi

    Volgend jaar Motogp Indianapolis?

    Er is sprake van dat volgend jaar de gp van Amerika in Indianapolis wordt gehouden in plaats van Laguna Seca.. Vind dat totaal geen motorcircuit met dat stuk ovaal aan t eind. Echt lelijk. Wat vinden jullie daar van?
  8. dr-rossi

    Motogp Sachensring

    Na de TT wil ik eigenlijk zo snel mogelijk de volgende race. Nog kleine twee weken wachten! Mijn voorspelling 1. Rossi 2. Pedrosa 3. Hayden 4. Stoner 5. Edwards
  9. dr-rossi

    Motogp Donington Park

    Over 2 weekjes alweer de volgende race.. alvast topic voor de verwachtingen enzo.. :) Mijn verwachting: 1. Rossi 2. Pedrosa 3. Melandri
  10. dr-rossi

    Gezocht!!

    hallo mensen. ik ben begonnen met motorraces kijken vanaf 2004. Ik vind het echt heel jammer dat ik die seizoenen ervoor niet gezien heb. Daarom zoek ik naar dvd's waar alle races op staan van het jaar 2001 t/m 2003 weet iemand waar ik dat kan vinden?? bij voorbaat dank
  11. dr-rossi

    Valentino Rossi muurschildering

    al een poosje wou ik mn kamer gaan verbouwen, maar ik wist niet hoe ik het wou hebben. toen kreeg ik het idee om een muurschildering van Valentino Rossi te gaan maken. na lang nadenken heb ik een geschikt ontwerp gevonden en ik ben, op een paar details na, helemaal klaar met de motor zelf. de...
  12. dr-rossi

    rossi stripboek

    Er is een Valentino Rossi stripboek gemaakt en ik wil die graag lezen/hebben. Weet iemand waar ik dat ding kan bestellen?
  13. dr-rossi

    sponsoren 2007

    het blijkt dat de teams weer problemen krijgen met de sponsoren volgend jaar. Camel vertrekt waarschijnlijk uit de Motogp waardoor het Yamaha Team zonder sponsor zit. Telefonica wil terug komen en wordt misschien sponsor van het Yamaha Team. Fortuna was ook iets mee. dat ze ook misschien weg...
  14. dr-rossi

    rossi f1

    rossi maakt zijn beslissing of hij naar de f1 gaat of in motogp blijft in juni ik hoop zelf dat hij blijft want formule 1 is niet echt spectaculair. en ik wil hem ook wel eens op de 800cc zien. kijken wat hij daarop kan presteren
  15. dr-rossi

    biaggi misschien naar suzuki

    er zijn wat onderhandelingen geweest tussen Camel en Sito Pons, die nog steeds niet zijn afgerond. Pons wil een hoger budget voor 2006 dan Camel bood. er zijn ook gesprekken geweest tussen Camel en Suzuki. als dat tot een positief resultaat leidt is er grote kans dat Biaggi van Honda naar...
  16. dr-rossi

    eerste zege melandri!! volgen er meer??

    afgelopen race in turkije melandri gewonnen!! was dit toeval of volgen er meer ben benieuwd wat jullie er van vinden??
Terug
Bovenaan Onderaan