Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: horkje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H

    orginele uitlaat GSXR Srad 600 BJ 1997

    orginele uitlaat voor een Suzuki GSXR 600 Srad bj 1997. nooit gemonteerd geweest op de motor zolang ik hem heb gehad. (iets meer dan 10 jaar) in de doos gekregen bij de koop altijd op zolder gelegen en mag nu weg. bied maar, heb geen flauw idee wat de uitlaat moet opbrengen. mag ook...
  2. H

    Carbon look spiegels GSXR Srad 600 bj 1997

    zaten op mijn oude gsxr srad die al verkocht is... trillen niet bij stevig doorrijden :P hoef er niet de hoofdprijs voor, heb ook geen flauw idee wat ze moeten opbrengen. via hier gekocht voor 30 excl verzenden. laat ik er 25 van maken incl verzenden en 20 als je komt ophalen. mvg Mark
  3. H

    originele knipperlichten srad 600

    Gaat me puur om de connectoren van de knipperlichten. Heb spiegels met ingebouwde knipperlichten gekocht (via dit forum zonder connectoren) maar wil niet gaan solderen aan de originele kabelboom en wil de huidige knippers intact laten. hoor graag van iemand mvg Mark
  4. H

    te koop motorblok gsxr 600 srad bj 1997

    Te koop mijn blok van een gsxr 600 srad volgens de gene waar ik hem van kocht rond 22000 gelopen tijdens het monteren van de krik gevallen door de oliecarter laten lassen door een bedrijf hier in de buurt blok gemonteerd en bleef lichtelijk olie lekken ongeveer toen nog 1000 kilometer...
  5. H

    gezocht bagster tanktas

    zoals titel aangeeft ben ik op zoek naar een tanktas voor op de bagster tankhoes ben ook opzoek naar 2 spanbandjes die je onder de tank aanshort hoor het wel mvg Mark
  6. H

    horkje

    waar woon je ergens?? ene kan ik ze dan niet beter meteen gratis ophalen hoef ik geen 2 weken te wachten O-) mvg Mark
  7. H

    schade onderdelen gsxr 600

    heb besloten dat ik met de rest van de kappen een winterproject ga maken (corona style) haha je Ziet het wel mvg Mark *D }) :]
  8. H

    mijn eerste motor :]*O**O*

    ik heb een suzuki srad gekocht jippie en wou ff showen dus laat maar weten wat je er van vind..... MVG mark zoals beloofd foto's van de motor en helm heb vandaag toch in de kop gekregen om een poging te doen om te verhalen via het waarborgfonds maar ben er bang voor als...
  9. H

    horkje

    hoi ik ben mark 22 jaar oud en bezig met mijn rijbewijs. vorig jaar ook bezig geweest 5 lessen gehad en toen werd het tijd voor de theorie en toen gezakt balen was dat toen moest ik weer overnieuw afspraak maken beetje bij ingeschoten en toen stage dus weggegooid geld ben deze week weer...
Terug
Bovenaan Onderaan