Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: HoYa
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H

    Te Koop: Super mooie Kawasaki ZXR400 25Kw

    ivm aanschaf van een nieuwe motor (einde 25 Kw tijdperk!), bied mijn collega zijn huidige motor te koop aan: Betreft een zeer mooie Kawasaki ZXR400 25Kw, bouwjaar 1994. Kilometerstand: 29800 Kleur: Groen / wit / Blauw. nieuwe voor en achterband incl. motorbok en acculader...
  2. H

    Te koop mooie Honda CBR 600F '97

    Te koop aangeboden een mooie zwarte CBR 600F, bouwjaar 1997, kilometerstand 48034. Nieuwe voor en achterband + ketting en tandwielen. De motor is voorzien van een Leo Vinci uitlaat die zorgt voor de geweldige sound. Ik vraag geen hoofdprijs, maar doe een redelijk bod en deze goed...
  3. H

    TK: Yamaha FJR 1300

    Mooie al weather woon/werk verkeer motor fiets of om gewoon te toeren met een beetje pit. bouwjaar 2001, recent een beurt gehad (juni 2009), nieuwe achterband, incl zij en topkoffers. kmst 82000. Motor is in absolute nieuwstaat. Meer info mailen naar: estelle109@hotmail.com prijs: 4990,-
  4. H

    Te Koop: Bullet camera Oregon ATC 3000

    Wegens overcompleet een leuke bullet camera te koop. Merk Oregon type ATC 3000. Geschikt voor een SD kaart waardoor er film kan worden geregistreerd in de hoogste resolutie instelling. De camera is tot 3 meter waterdicht en bestand tegen de meest extreme omstandigheden. :) Prijs: 60,- euro...
  5. H

    TK: Honda CBR 600F 1997

    ivm beeindiging hobby te koop een zeer mooie CBR 600F van het bouwjaar 1997. kmstand: 44000 (is dus ongeveer 3600 km per jaar). Motor is in absolute nieuwstaat en heeft een grote beurt gehad, is voorzien van nieuwe voor en achterband (Michelin Pilot Power) en nieuwe ketting en tandwielen. De...
  6. H

    Voorbokje te koop

    Voorbok heb ik gebruikt voor mijn 600RR. Gezien het feit dat ik deze niet meer in bezit heb, is het voorbokje overbodig in mijn schuur. vasteprijs 40,- euro ;) excl eventuele verzendkosten :+
  7. H

    TK: zeer mooie Yamaha Diversion 900

    Mooie woon/werk motor met een kilometerstand van 32000 en een beetje.. bouwjaar 1997. Nieuwe achterband, xenon-verlichting en topkoffer.. In showroow staat! *D prijs n.o.t.k. ( onzin bedieningen word niet gereageerd :+ :+ )
  8. H

    nooit meer een lekke band

    wat vinden we hier van :+ http://www.youtube.com/watch?v=emTvm5tu0ac
  9. H

    Kawasaki ER-5 500

    Leuke beginners of winterfiets. In zeer goede staat. kmstd 82000. Bouwjaar 1997. Nieuwe banden en ketting+ topkoffer. Geen 25 KW, maar vol vermogen. Prijs: € 1350,-estelle109@hotmail.com
  10. H

    kawasaki ER-5 1997

    Wie heeft er toevallig nog een koppelingshendel en remhendel liggen voor een Kawa type ER-5 van het bouwjaar 1997?? Gaarne mailen naar: estelle109@hotmail.com
  11. H

    TK: Renault Laguna Break 1.8 Alize

    ivm woon/werkverkeer verkoop ik mijn auto. Zwarte Renault Laguna break (stationwagon). Een zeer stille en perfecte gezinsauto. Vraagprijs: 2700,- euro. Inruil (pekel) motor en/of kleine auto op LPG mogelijk. Stuurbekrachtiging APK jan. 2008 airco / climatronic...
  12. H

    TK: minibike

    ivm schuuropruiming heb ik nog een minibike te koop voor de liefhebber. Bike heeft wel een kleine onderhoudsbeurtje nodig. prijs 55,- euro voor interesse mail naar estelle109@hotmail.com
  13. H

    TK: Bullet-cam

    Perfect Head and Helmetcamera for Mountainbike , Paragliding, Parasailing, Circuit-racing en toertochten. De cam is alleen aan te sluiten met een camera die voorzien is van een Video-IN ingang. Op de prijs kan geboden worden, echter biedingen onder de 70,- euro word niet op gereageerd :+...
  14. H

    TK: 3 kaartjes TT-Assen Stekkenwal

    Ik 3 kaarten voor zaterdag 30 juni TT-Assen. Plekje bij de Stekkerwal en winterdijktribune prijs: 50.- euro per kaartje of 100,- euro voor 3 kaarten Tel: 06-42505269 of mailen naar estelle109@hotmail.com
  15. H

    voor de snelle beslisser. Circuitdag MotorXtra 13 juni 2007

    Helaas kan ik 13 juni niet naar Zandvoort '( . Dus hierbij bied ik mijn uitnodiging aan voor groep 1. (beginners groepje).. Zeer leuke dag om een keer te ervaren hoe het is om op het circuit te rijden. prijs 60,- euro.. ;) mailen naar: estelle109@hotmail.com of bellen: 06-42505269
  16. H

    voorbok & Wave remschijven

    Iemand een voorbokje in de aanbieding? (universeel). Stuur mij maar een mailtje estelle109@hotmail.com ook voor Wave remschijven voor een CBR 600RR (b.j 2005) kun je me een mailtje sturen. :W
  17. H

    TK: nieuwe theorie boeken

    Mijn vriendin heeft vandaag haar theorie examen gehaald voor de motor :Y En nu zijn de boeken dus overbodig en bieden we deze te koop aan. Betreft een 16e herdruk van april 2007, dus gloedje nieuw. kosten: 25,00 euro excl.verzendkosten of af te halen in de omgeving Arnhem/Nijmegen
  18. H

    Te Koop: circuitracer Honda CBR 600F '92

    Een leuke beginners circuitbike voor degene die circuit ervaring op wilt doen. Hier mag een slotje op ;)
  19. H

    TK: Motor handschoenen maat S (voor dames)

    Mooie race handschoenen voor dames (of heren met een kleine hand:+) Merk FLM. Deze handschoenen zijn 3 keer gebruikt. In verband met een nieuw paar, zijn deze overbodig geworden.. t.e.a.b. !! handschoenen kunnen ook verzonden worden, de kosten uiteraard voor de kopen. Interesse mail...
  20. H

    TK: Sportdemper Honda CBR 600F '97 t/m '98

    Cobra sportdemper voor een Honda CBR 600F.. Betreft een open demper zonder DB-killer. Doe een leuk aannemelijk bod..;) mailen naar: estelle109@hotmail.com
  21. H

    Tank Honda CBR 600F

    Ik zoek een zwart kleurige tank voor een Honda CBR 600F van het bouwjaar '91/'92 en een setje velgen eveneens in de kleur zwart voor hetzelfde type CBR. mailen naar: estelle109@hotmail.com :W
  22. H

    vastloper..

    Hoe kan het waneer ik naar deze site surf en aan klikt, dat mijn computer steeds vast loopt! :( :( :( Ik heb dat alleen bij het Motor-Forum. |( |(
  23. H

    smillie

    Ik snap nog steeds niet hoe je een smille kan plaatsen. Ik klik er een aan maar er gebeurt niets???? Wie kan mij een uitleg geven???
  24. H

    Help...mijn handvaten!!

    Ik heb vandaag nieuwe handvaten voor mijn Honda CBR gekocht. Deze zijn in de kleuren geel en zwart, met de leters CBR erin. Trots zette ik de nieuw handvaten erop. Tot mijn verbazing, zag ik dat de rechter handvat te klein was, waardoor deze niet over het geheel goed afsloot. Dus dacht ik; ik...
  25. H

    Motorbeurs Landgraaf 4 mei 2003

    Op 4 mei 2003 is er een Motorbeurs in Landgraaf (Limburg) Ik ben zelf woonachtig in Arnhem. Zijn er motorfanaten die op die datum ook naar de beurs gaan?? Mischien kunnen wij, MF-ers, samen er naar toe rijden. zie www.sealevents.nl
Terug
Bovenaan Onderaan