Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ufootje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ufootje

    Ongeremde motortrailer voor 2 motoren vr.pr. 350 euro

    te koop: Ongeremde motortrailer voor 2x normaal formaat motoren, incl. rijplaat en disselslot. deze aanhanger heeft geen eigen kenteken, dus er kan gewoon een witte plaat met je auto kenteken erop. Check je autokenteken hoeveel gewicht je mag trekken. Je kan de aanhanger gemakkelijk rechtop...
  2. ufootje

    how to: koppeling vervangen BMW R1100GS

    de fotos (in de juiste volgorde!!)) staan hier. De koppeling van mijn GS moest vervangen worden, als ik gas gaf bij 80 in zn 4 of 5 liep het toerental flink op, zonder dat ik sneller vooruit kwam. Met voorzichtig/geleidelijk optrekken heb ik het zeker nog zo'n 8k kunnen rekken, maar nu moest...
  3. ufootje

    Rotterdam Incorporated deel 10 - van terras naar terras

    Alweer deeltje 10 van het Rotterdam Incorporated topic, voor alle gezellige mensen uit Rotterdam én omstreken! zondag 22-11-2009 Chocomeet zet alvast in je agenda, details volgen nog! De voorgaande deeltjes: Deel 1 Deel 2 Deel 3 Deel 4 Deel 5 Deel 6 Deel 7 Deel 8 Deel 9
  4. ufootje

    Wie neemt het WIWTD kalender topic over?

    Kalender WIWTD Het is alweer 2 jaar dat ik het WIWTD kalender-topic met plezier bijgehouden heb, en ik ben van mening dat het tijd is om het stokje over te dragen... Liefhebbers meldt je in topic of stuur even een PB-tje..
  5. ufootje

    Rotterdam Incorporated - Part 8

    Het gezelligste topic voor iedereen uit Rotterdam en wijde omgeving! Hier worden regelmatig ritten georganiseerd, waarbij het terras een prominente plaats inneemt. ruim van te voren, of ad-hoc-- het kan allemaal. Verder kan je hier kletsen over van alles of niks. (vooral dat laatste...)...
  6. ufootje

    Rotterdam Incorporated deel 6

    met dank aan Worldbeater voor het plaatje! Deel 6 Welkom in dit gezellige topic voor iedereen uit Rotterdam èn omstreken-- hier kan je rondhangen of meerijden met de vele ritjes die hier georganiseerd worden. De eerst volgende rit: in de planning voor 21/24 mei 2009: 4 dagen...
  7. ufootje

    Geotaggen: je fotos voorzien van GPS locatie

    geotaggen Geotaggen = je foto voorzien locatie-info, zodat je kan zien waar de foto genomen is. Een voorbeeld daarvan vind je hier; mijn recente vakantie album. Als je een foto bekijkt, zie je rechtsonder een google-maps kaartje. in het album zelf kan je ook een overzicht kaart krijgen...
  8. ufootje

    Zelf Bluetooth headset in je helm inbouwen tbv navigatie

    Ik rij regelmatig met Tomtom navigatie op de brommert, en daar ben ik tevreden over. TT draait op een HTC smartphone, dat is eigenlijk een kleine PDA met Windows mobile 5 erop. (en ingebouwde GPS) Dat handige apparaatje heb ik met zelfklevend klittenband in de kuip zitten, op een 12v adapter...
  9. ufootje

    Kalender WIWTD

    2009 Juli 10-12 Hét Motorweekend 2009 - Aftermeet (Vianden) 25 Classic Grand Prix Barneveld 26 De Noord-Hollandsche Honda CBR600 F/FS meeting + tour Augustus 15 5 Landenrit (Eversel - Heusden-Zolder) 28-30 OBW najaars editie 2009 (Utscheid) 30 MFMM 2009 2e...
  10. ufootje

    Tk: mooie zwarte Honda VF700C Supermagna

    wegens aanschaf nieuwe motor, bied ik te koop aan: Mooie zwarte Honda Supermagna VF700C US import model bouwjaar: 1987 21.000 mijl goede banden valbeugel highway steps stalen remleidingen dragbar stuur toolrol gepolijste zijdeksels en vorkpoten en natuurlijk... een MF-stickert...
  11. ufootje

    Motor particulier verkopen

    OK.. ik wil mijn motor particulier verkopen, maar... ik wil natuurlijk niet dat ze er met een proefrit ermee vandoor gaan, of dat ik een tik op mijn kop krijg, en wakker wordt zonder motor+geld.... Heeft er iemand nog tips om gewoon eerlijk mijn motor te verkopen zonder opgelicht te worden??
Terug
Bovenaan Onderaan