Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Vol D'or
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Vol D'or

    moto storingslampje. kawa versys 1000

    Mooi.👌
  2. Vol D'or

    Helios micrometers

    2 splinternieuwe micrometers van het merk Helios. Geheel compleet met alle toebehoren. Doe een bod. Deze gaan naar topic ophalen en wegwezen. 😶
  3. Vol D'or

    Push pins.

    Hoe krijg je nou die 'blinde' pushpins verwijderd zonder te vernielen..?? Die andere is helder , die kun je wat terugtrekken. Bij sommige van die 'blinde' kan ik aan de achterzijde aan om het puntje wat eruit te drukken, maar er zitten er ook wel eens daar kan ik nergens aan..🤨😰
  4. Vol D'or

    Op zoek naar n FJR 1300

    Mannen broeders, voor n goeie maat ben ik op zoek naar n fjr1300 , de eerste modellen . Hij is natuurlijk budgetgebonden daarom de eerste serie. Wellicht is er iemand die iemand weet of zelf er een wil wegdoen 🤔 Laat t me weten svp.
  5. Vol D'or

    Honda CBR 600f

    Te koop, prijs 650€ bwj 97, km stand 58000. in goede staat. Staat momenteel geschorst, omdat de eigenaar maar niet slaagt voor haar rijbewijs 😉
  6. Vol D'or

    Plaatsing olie temperatuurmeter

    Komt ie, Op m'n ouwe Bol heb ik zo'n koso tellertje met nog n functie voor olie/water temp., Ik heb daar een ori temp sensortje van Koso bij, maar wat is de beste locatie.🤔. Op de bijgevoegde foto zit even voor de oliedrukschakelaar op de oliegallery een mogelijke ruimte voor zoiets, de...
  7. Vol D'or

    Remschijfopname aanpassen

    Ff hier polsen what to do/don't.🤔 Deze gaten in de naaf corresponderen niet exact met de gaten in de remschijf, dus willen de boutjes er niet recht in. Dus verdraai ik de schijf en moet Ik opnieuw gaten boren en draad snijden. Hoe doe ik dat t nauwkeurigst ?
  8. Vol D'or

    Bobines cbr 600/1000

    Zoals de titel al zegt, n paar bobines van een Honda cbr 600/1000 tot bwj 2000. Die komen op een boldor.
  9. Vol D'or

    Coolride

    Iemand hier mee bekend? Coolride Griffheizungssysteme - die Referenz unter den Griffheizungen
  10. Vol D'or

    voorvorkstabilisator xjr 1300

    Deze stabilisator past alleen op de vork van een xjr 1300, de 1200 heeft een andere buitendiameter die wat kleiner is. Diameter is 63mm van getoonde stabi en de hartmaat is 210-215mm. prijs 40€ excl. verzenden
  11. Vol D'or

    Sebring einddemper

    Gevraagd voor een cb900 demper van Sebring. Aansluiting 55 mm . Demper zonder linkpijs kan evt ook, fabriek ik wel wat. 😊
  12. Vol D'or

    Uitlaat niet open te krijgen .

    Hoe krijg ik deze open? Al van alles geprobeerd .
  13. Vol D'or

    6zuiger remklauwen Yamaha

    6 zuiger remklauwen voor yzf/fzr/xjr Er zitten nu zgan sinterremblokken in en nog een set organische blokken zijn erbij, eveneens in nieuwstaat. Klauwen zijn in absolute goede staat, alles netjes gangbaar. Vraagprijs voor dit alles 100€. Normaal alleen de rem blokken kosten dit al.
  14. Vol D'or

    Cilinderkop vlakken

    Heren techneuten, er heeft een iemand totaal ongehinderd door enige kennis van zaken ons ff willen helpen door de pakkingresten met een lamellenschijf van de cilinderkop te verwijderen met als gevolg dat er nu een goeie 0,3mm afgehaald moet worden met vlakken. Het handelt zich om een kop van...
  15. Vol D'or

    Owners manual Suzuki gsx 1100 F

    Heren, wie kan er mij helpen aan een owners manual voor deze Suzi GSX 1100 F van bwj '88. dus geen repair manual, die heb ik maar echt een handleiding. Grttzzz.
  16. Vol D'or

    Hoe gaat deze demper open ?

    Heren, deze K2 open demper wil ik even het dempingswol van vervangen maar naar welke zijde krijg ik deze open ?
  17. Vol D'or

    Kawasaki gpz 1100 Injectie bwj 83

    Heren, we zijn bezig met een kawa 1100 en hebben een probleem met de injectie. Hoe dit te testen?? en wat zijn de bekende manco's van deze. ..... laat maar horen.
  18. Vol D'or

    bobine's

    Ff een vraagje, ik ben een fzr600 lowbudget aan ' t fatsoeneren. Voorvorkje opgefrist, motortje nagekeken en kleppen gesteld. Alles uirmekaar en frame een andere kleur gegeven. Dus alles weer netjes gemonteerd en vanmorge ff het pijpje eronder gehangen en ik denk ff starten, ..niet dus. Beetje...
  19. Vol D'or

    Mikuni VM 20

    Heeft iemand deze nog eentje liggen ??
  20. Vol D'or

    Werkplaatsboek Kawasaki ZX600

    Hierbij bied ik aan een werkplaatsboek voor de Kawa GPZ 600R, GPX 600R en de ZZ~R600. Is van Haynes, de Nederlandse editie., in goede staat. Heeft indertijd 140,75 gekost (guldens). Doe maar een bod, Grtzz
  21. Vol D'or

    Clipons

    Aangeboden clipons 35mm van 't merk Telefix [LSL]. Deze zijn volledig instelbaar van SB stuur tot "racey" stuur. Er zit genoeg voer op de aansluiting zodat ze evt op te ruimen zijn tot wel 38mm. vraagprijs 45 euri's .
  22. Vol D'or

    Bridgestone BT 23

    Te koop aangeboden een achterband BT 23 in de maatvoering 180/55/ZR17M/C [ 73w] dotcode 0946. Deze band heeft ong. 2000 km erop zitten en heeft nog 5mm profiel Doe een bod. Grtzzzz
  23. Vol D'or

    Laser Pro D'or uitlaatdemper

    Ik ben op zoek naar deze demper , maar dan de legal. Ik rij toch veel in Duitsland en ben daarom op zoek naar de legal met E type goedkeuring. grtzzz Ghanss 8-)
  24. Vol D'or

    BMC versus K&N

    Zoals topicnaam al zegt BMC versus K&N Voorkeur ??! grtzzz. 8-)
  25. Vol D'or

    Vorkolie XJR

    Effe een vraagje over de hoeveelheid olie in de vorkpoten van een XJR 1200[ sp ] bwj '97. Hier zit de vork in met instelbare voorspanning van de veren. Volgens het handboek gaat er 560cc in , en moet je 137mm luchtkamer overhouden, wat ik dus nu heb gedaan. :) Er zitten WP veren in ...
Terug
Bovenaan Onderaan